Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
12.545 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2024)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

+ Σχεδίαση αμαξώματος και καμπίνας, premium αίσθηση και ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση ενέργειας-αυτονομία, θέση οδήγησης, χώροι επιβατών και αποσκευών, ηχομόνωση, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία
- Τσιμπημένη τιμή,  αρχικό κενό στη διαδρομή του πεντάλ φρένων


Το ηλεκτρικό Peugeot e-3008 έχει όλο το πακέτο για να αποτελέσει μια άκρως φινετσάτη και ξεχωριστή εναλλακτική στο λόμπι αντίστοιχων ηλεκτρικών γερμανικών προτάσεων στην κατηγορία των ηλεκτρικών οικογενειακών SUV. Φυσικά έχει και το ανάλογο υψηλό τίμημα…

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά* Peugeot e-3008 73 kWh
Κινητήρας*  
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας Σταθερού Μαγνήτη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 211/
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 345/-
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,9
30-80 χλμ./ώρα με KD 4,2
60-100 χλμ./ώρα με KD 4,3
80-120 χλμ./ώρα με KD 5,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170
Βάρος με οδηγό (κιλά) 2.183
   
Κατανάλωση (kWh/100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή 16,7
Θεωρητική αυτονομία (χλμ.) 527
Μέση δοκιμής 17,2
Αυτονομία δοκιμής (χλμ.) 430
Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (χλμ.) 376
Μπαταρία/100 χλμ. ταξιδίου 24%
Διανυθέντα χλμ. σε ταξίδι με 10% μπαταρίας 42
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 0
Xωρητικότητα μπαταρίας (kWh)/Ωφέλιμη 77,0/73,0
Χρόνος φόρτισης σε Wallbox (11 Kw) 6 ώρες
On Board Charger 11,0 kW
Xρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή (160 kW) 30 λεπτά (20-80%)
*εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή Peugeot e-3008 73 kWh
ESP *
Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ. */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. */*
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 2ζωνικός)
Πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής Ψηφιακός 10''/Οθόνη αφής 10''
Αισθητήρες παρκαρίσματος/Κάμερα όπισθεν */*
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * (19')
Προβολείς LED *
Φώτα ημέρας LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια ή 80.000 χλμ. (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία)
Έκδοση δοκιμής Allure
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Peugeot e-3008 73 kWh
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα τύπου ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών Συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 365 χλστ.
Πίσω φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 356 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,2
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.630/1.639
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 10,6
Θόρυβος KDστα 100/120 χλμ./ώρα (dB) 65,1/67,3
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/50 R20
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Michelin e-Primacy
Διαστάσεις (χλστ.)* Peugeot e-3008
Κεφάλι οδηγού 145
Κεφάλι πίσω 65
Πλάτος εμπρός 1.450
Πλάτος πίσω 1.430
Πόδια πίσω 200
Χώρος αποσκευών (λτ.) 520
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.542x1.895x1.641
Μεταξόνιο 2.739
*&&&&Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Χωρίς υστερική επιτάχυνση, κάνει εύκολα 430 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Είναι WOW
Σελίδα 4Στο δρόμο: Καλοστημένο, ευχάριστο και με top ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Ford