5 Φωτογραφίες »
Premium υλικά και φινίρισμα στο εντυπωσιακό εσωτερικό με το νέο Panoramic i-Cockpit, όπου έχει πρωταγωνιστή την κυρτή οθόνη-πάνελ των 21 ιντσών.
Το εσωτερικό του ηλεκτρικού Peugeot 3008 επισφραγίζει την premium και high-tech προσέγγιση του μοντέλου: Προσεκτική επιλογή στιβαρών και ακριβών υλικών, γερή συναρμογή και ξεχωριστό φινίρισμα που φέρνει σε δύσκολη θέση ακόμα και για τους premium Γερμανούς.
Και μετά είναι το Panoramic i-Cockpit, στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η κυρτή (curved) HD οθόνη-πάνελ 21 ιντσών. Αυτή είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό, πάνω από τον ενιαίο αεραγωγό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής. Μάλιστα, η στεφάνη του τιμονιού δεν «κόβει» τον πίνακα οργάνων όσο χαμηλά και αν έχεις το κάθισμα. Επιπλέον, το ψηφιακό πάνελ των 21 ιντσών είναι ελαφρώς γυρισμένο προς την πλευρά του οδηγού και συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles. Δηλαδή 10 μπουτόν αφής, στα οποία μπορείς να περάσεις ό,τι συντόμευση θέλεις. Σε γενικές γραμμές η υλοποίηση είναι εξαιρετική και σίγουρα η διάταξη σε αποσπά λιγότερο κατά την οδήγηση, καθώς δεν θα χρειαστεί να τεντωθείς για να χειριστείς την οθόνη αφής, αφού τα i-Toggles είναι αυτά που ενισχύουν την εργονομία.
Επίσης, αλλαγμένη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά είναι και η κεντρική κονσόλα, η οποία προσφέρει περισσότερο χώρο και θέσεις για μικροαντικείμενα. Από την μεριά του συνοδηγού μάλιστα υπάρχει μια βαθιά θήκη που μπορείς να τοποθετήσεις μεγάλα αντικείμενα. Σε κάθε περίπτωση, το σύνολο είναι εξαιρετικό ειδικά μαζί με τον ατμοσφαιρικό LED φωτισμό, ο οποίος μπορεί να προσαρμοστεί σε 8 διαφορετικά χρώματα. Α, και το έξτρα ηχοσύστημα της Focal είναι πραγματικά εντυπωσιακό σε απόδοση, σίγουρα θα ήταν ένα από τα έξτρα που επιλέγαμε!
Με το φαρδύτερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία
Οι μετρήσεις μας έδειξαν για το νέο 3008 βελτιωμένους χώρους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά κάτι που ακολουθεί και η ηλεκτρική έκδοση. Έτσι ο χώρος για τα γόνατα αυξήθηκε στα εξαιρετικά 20 εκ., ενώ παράλληλα τραβώντας πιο πίσω την οροφή, το «χαμήλωμά» της αρχίζει μετά τα κεφάλια των επιβατών. Έτσι όχι απλά δε μειώθηκε, αλλά αυξήθηκε ο αέρας στα 6,5 εκ. (από 4,5 εκ.), ενώ τα 1,430 μ. φάρδους πίσω καθίσματος (κορυφαίο στην κατηγορία) θα επιτρέψουν την άνετη μετακίνηση τριών ενηλίκων. Επιπλέον, σε αντίθεση με την πλειονότητα των ηλεκτρικών που βλέπουν να χάνουν λίτρα από το πορτ-μπαγκάζ, το e-3008 διατηρεί τη μεγάλη χωρητικότητα των 520 λτ. από το εκδόσεις με θερμικό μοτέρ.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ηλεκτρικό Peugeot e-3008 με 211 άλογα |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Αυτονομία: Χωρίς υστερική επιτάχυνση, κάνει εύκολα 430 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Είναι WOW |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Καλοστημένο, ευχάριστο και με top ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |