Η ποιοτική, ψηφιακή και αισθητική αναβάθμιση στη καμπίνα επιβατών είναι άμεσα αντιληπτή. Το νέο SEAT Leon είναι το πιο πρώτο πλήρως συνδεδεμένο μοντέλο της ισπανικής φίρμας.
Εσωτερικό: Ποιοτική και ψηφιακή αναβάθμιση
74.656 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2020)
Τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και στην καμπίνα του νέου Leon, όπου το ταμπλό διαθέτει μια οριζόντια σχεδίαση δύο επιπέδων και χρησιμοποιεί το ίδιο εξαγωνικό μοτίβο με τη μάσκα. Στο πάνω μέρος του και στο εσωτερικό των θυρών το πλαστικό είναι μαλακό, ενώ πιο κάτω σκληρό πλην όμως ανάλογα καλοφινιρισμένο και γερά συναρμολογημένο. Συνολικά η απτή ποιότητα είναι αισθητά αναβαθμισμένη, ο διάκοσμος πιο «φωτεινός» (ειδικά στην έκδοση FR της δοκιμής με τις σπορτίφ τσαχπινιές της), αλλά κυρίως με πιο high-tech «αέρα» χάρη στην εκτενή χρήση ψηφιακής τεχνολογίας και την εφαρμογή δύο μεγάλων οθονών: Από τη μία είναι ο ψηφιακός και διαμορφούμενος πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και παραδίπλα, σχεδόν ως φυσική συνέχεια της πρώτης, η στάνταρ 8,25 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment. Σε αντίθεση με το VW Golf η οθόνη δεν είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό, αλλά «ελεύθερη». Πάντως το φαρδύ πλαστικό πλαίσιο που την περιβάλλει δεν την κολακεύει, όπως και το interface χειρισμού του infotainment που για τις περισσότερες λειτουργίες απαιτεί πατήματα σε διάφορα υπομενού. Σε γενικές γραμμές, πολλά από τα πλήκτρα για τον χειρισμό διαφόρων λειτουργιών έχουν αλλάξει πλήρως σχεδίαση και θυμίζουν στην όψη πλήκτρα αφής, όπως αυτά αριστερά για τη λειτουργία των φώτων π.χ. Χαμηλότερα, στην απαλλαγμένη από κουμπιά κεντρική κονσόλα, ξεχωρίζει ο μικρός, shift-by-wire, επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και ο οποίος πλαισιώνεται από θήκες για μικροαντικείμενα. Θα θέλαμε εκεί γύρω να υπάρχει ένα κουμπί για άμεση επιλογή προγράμματος λειτουργίας (ECO, Normal, Sport και εξατομικευμένο). Για έκδοση FR μιλάμε που να πάρει, αλλά εδώ μιλάμε υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο, εκεί κόλλησες… Τέλος πάντων. Σε γενικές γραμμές η συνολική εικόνα είναι ευχάριστη, ποιοτική και αν μη τι άλλο up-to-date σε θέματα τεχνολογία και συνδεσιμότητας.
Χώροι-Πρακτικότητα: Ακόμα πιο ευρύχωρο
Η αύξηση του μεταξονίου στα 2.686 χλστ. (+50 χλστ., 2.684 χλστ. στην έκδοση FR) είχε σα συνέπεια την περαιτέρω βελτίωση της ευρυχωρίας με τους πίσω επιβάτες να κάθονται πλέον αρχοντικά, ακόμη και σταυροπόδι. Παρά όμως το ικανοποιητικό πλάτος, το ογκώδες τούνελ μετάδοσης, που υπάρχει στο πάτωμα (για τις μελλοντικές τετρακίνητες εκδόσεις) είναι η αιτία που δύσκολα θα βολευτεί 3ος ενήλικας που τυχόν θα κάτσει στη μέση πίσω. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών διατήρησε τη χωρητικότητα των 380 λτ., το βάθος του και το κανονικό του σχήμα, το κατώφλι φόρτωσης όμως είναι υψηλό. Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετές, ενώ ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα υπάρχει και ένα πρακτικό box.
Εγω δε βλεπω κανενα οφελος ουσιαστικο από την mild hybrid τεχνολογία. Οφελος υπαρχει προφανως μονο για τις εταιριες για να χαμηλωσουν τους ρυπους τους! Η κατανάλωση ιδια παραμένει καθώς τιμές στα 7 και 8 λιτρα συναντωνται και στην κατηγορία κυβικών και ιπποδυναμης μοντέλων με συμβατική τεχνολογία. Πάντως τοσα χρόνια ακουω ότι ο tsi είναι οικονομικότερος άλλων, το dsg υποτιθεται βοηθαει στην οικονομία, η απενεργοποιηση κυλίνδρων επίσης....προσθέσανε και την μπαταρία για υποβοηθηση και η κατανάλωση .......παίζει και να αυξηθηκε! όλα μαρκετινγκ. Επομένως γιατί να πληρώσει ο καταναλωτης την επιπλέον διαφορά τιμης για μια τεχνολογία η οποία κατα πασα πιθανοτητα θα επιφερει επιπλέον προσβλήματα αξιοπιστίας?
To αναφέρατε και στα μείον. Απουσία πολλαπλών συνδέσμων που σε αυτή την έκδοση μόνο θετικά θα πρόσφεραν και είναι περίεργο γιατί ο όμιλος στα "γρήγορα" τον δίνει στάνταρ (vw-skoda-audi).
με 19.000 επαιρνες το 2006-2007 GOLF με 140 (ή 150 στην πράξη) αλογα και πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση. Και τωρα ζητάνε 24 για το seat χωρίς. Οι οθόνες ειναι μονο για ασχετα πιτσιρικια. Ο οδηγος μονο μουσικη μπορει να ακουσει, ενα bluetooth audio αρκει.
Εγω δε βλεπω κανενα οφελος ουσιαστικο από την mild hybrid τεχνολογία. Οφελος υπαρχει προφανως μονο για τις εταιριες για να χαμηλωσουν τους ρυπους τους! Η κατανάλωση ιδια παραμένει καθώς τιμές στα 7 και 8 λιτρα συναντωνται και στην κατηγορία κυβικών και ιπποδυναμης μοντέλων με συμβατική τεχνολογία. Πάντως τοσα χρόνια ακουω ότι ο tsi είναι οικονομικότερος άλλων, το dsg υποτιθεται βοηθαει στην οικονομία, η απενεργοποιηση κυλίνδρων επίσης....προσθέσανε και την μπαταρία για υποβοηθηση και η κατανάλωση .......παίζει και να αυξηθηκε! όλα μαρκετινγκ. Επομένως γιατί να πληρώσει ο καταναλωτης την επιπλέον διαφορά τιμης για μια τεχνολογία η οποία κατα πασα πιθανοτητα θα επιφερει επιπλέον προσβλήματα αξιοπιστίας?
To αναφέρατε και στα μείον. Απουσία πολλαπλών συνδέσμων που σε αυτή την έκδοση μόνο θετικά θα πρόσφεραν και είναι περίεργο γιατί ο όμιλος στα "γρήγορα" τον δίνει στάνταρ (vw-skoda-audi).
με 19.000 επαιρνες το 2006-2007 GOLF με 140 (ή 150 στην πράξη) αλογα και πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση. Και τωρα ζητάνε 24 για το seat χωρίς. Οι οθόνες ειναι μονο για ασχετα πιτσιρικια. Ο οδηγος μονο μουσικη μπορει να ακουσει, ενα bluetooth audio αρκει.