Το Leon της δοκιμής μας ήταν με το 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων, που υπό συνθήκες λειτουργεί και με μόλις 2 από τους 4 κυλίνδρους. Το μοτέρ αυτό πλέον μαζί με DSG κιβώτιο συνδυάζεται και με 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα (δεν αναιρείται το κλασικό 12βολτο δίκτυο) με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας μαζί. Σκοπός είναι να μαζεύεται ενέργεια από το φρενάρισμα, να μπορεί ο κινητήρας να απεμπλέκεται και να σβήνει εν κινήσει όποτε αυτό είναι εφικτό και ένα κομμάτι της δύναμης από το ηλεκτρικό μοτεράκι να γυρίζει στο θερμικό για υποστήριξη.
Η πράξη έδειξε, όπως και στο VW Golf 8, πως πρόκειται για ένα πολιτισμένο σε λειτουργία σύνολο με μεγάλα αποθέματα δύναμης και πλατύ εύρος λειτουργίας. Απόλυτη προτεραιότητα του συστήματος είναι να σβήνει το βενζινοκινητήρα όσο πιο συχνά μπορεί, ακόμα και εν κινήσει. Σε ταξίδι μόλις σηκώνεις το πόδι από το γκάζι, το μοτέρ σβήνει και το στροφόμετρο πέφτει στο μηδέν, μαζί φυσικά με τη στιγμιαία κατανάλωση. Έτσι η μέση κατανάλωση μπορεί να πέσει και κάτω από 6,5 λτ./100 χλμ. Η επαναφορά σε λειτουργία του κινητήρα είναι ανεπαίσθητη, ενώ το DSG επίσης μοιάζει να έχει ως πρώτο στόχο την άνεση και τη χαμηλή κατανάλωση. Στην επιλογή «S» γίνεται πιο ζωηρό και η διάθεση του οδηγού βοηθιέται και από τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι, από όπου γίνονται αποκλειστικά οι «σειριακές» αλλαγές. Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές ως απόρροια και της ηλεκτρικής βοήθειας η οποία δίνει γραμμικότητα και γεμίζει πολλά κενά, ενώ το «μετρημένο» 0-100 στα 8,6 δλ. αποτελεί ενδεικτικό της επάρκειας δύναμης. Στην καθημερινότητα η μέση κατανάλωση είναι πιο τσιμπημένη σε σχέση με το αντίστοιχο VW Golf (8,0 έναντι 7,1 λτ./100 χλμ.) λόγω και της παρουσίας στάνταρ τροχών 18 ιντσών στην έκδοση FR.
Εγω δε βλεπω κανενα οφελος ουσιαστικο από την mild hybrid τεχνολογία. Οφελος υπαρχει προφανως μονο για τις εταιριες για να χαμηλωσουν τους ρυπους τους! Η κατανάλωση ιδια παραμένει καθώς τιμές στα 7 και 8 λιτρα συναντωνται και στην κατηγορία κυβικών και ιπποδυναμης μοντέλων με συμβατική τεχνολογία. Πάντως τοσα χρόνια ακουω ότι ο tsi είναι οικονομικότερος άλλων, το dsg υποτιθεται βοηθαει στην οικονομία, η απενεργοποιηση κυλίνδρων επίσης....προσθέσανε και την μπαταρία για υποβοηθηση και η κατανάλωση .......παίζει και να αυξηθηκε! όλα μαρκετινγκ. Επομένως γιατί να πληρώσει ο καταναλωτης την επιπλέον διαφορά τιμης για μια τεχνολογία η οποία κατα πασα πιθανοτητα θα επιφερει επιπλέον προσβλήματα αξιοπιστίας?
To αναφέρατε και στα μείον. Απουσία πολλαπλών συνδέσμων που σε αυτή την έκδοση μόνο θετικά θα πρόσφεραν και είναι περίεργο γιατί ο όμιλος στα "γρήγορα" τον δίνει στάνταρ (vw-skoda-audi).
με 19.000 επαιρνες το 2006-2007 GOLF με 140 (ή 150 στην πράξη) αλογα και πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση. Και τωρα ζητάνε 24 για το seat χωρίς. Οι οθόνες ειναι μονο για ασχετα πιτσιρικια. Ο οδηγος μονο μουσικη μπορει να ακουσει, ενα bluetooth audio αρκει.
Εγω δε βλεπω κανενα οφελος ουσιαστικο από την mild hybrid τεχνολογία. Οφελος υπαρχει προφανως μονο για τις εταιριες για να χαμηλωσουν τους ρυπους τους! Η κατανάλωση ιδια παραμένει καθώς τιμές στα 7 και 8 λιτρα συναντωνται και στην κατηγορία κυβικών και ιπποδυναμης μοντέλων με συμβατική τεχνολογία. Πάντως τοσα χρόνια ακουω ότι ο tsi είναι οικονομικότερος άλλων, το dsg υποτιθεται βοηθαει στην οικονομία, η απενεργοποιηση κυλίνδρων επίσης....προσθέσανε και την μπαταρία για υποβοηθηση και η κατανάλωση .......παίζει και να αυξηθηκε! όλα μαρκετινγκ. Επομένως γιατί να πληρώσει ο καταναλωτης την επιπλέον διαφορά τιμης για μια τεχνολογία η οποία κατα πασα πιθανοτητα θα επιφερει επιπλέον προσβλήματα αξιοπιστίας?
To αναφέρατε και στα μείον. Απουσία πολλαπλών συνδέσμων που σε αυτή την έκδοση μόνο θετικά θα πρόσφεραν και είναι περίεργο γιατί ο όμιλος στα "γρήγορα" τον δίνει στάνταρ (vw-skoda-audi).
με 19.000 επαιρνες το 2006-2007 GOLF με 140 (ή 150 στην πράξη) αλογα και πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση. Και τωρα ζητάνε 24 για το seat χωρίς. Οι οθόνες ειναι μονο για ασχετα πιτσιρικια. Ο οδηγος μονο μουσικη μπορει να ακουσει, ενα bluetooth audio αρκει.