Το νέο SEAT Leon ομόρφυνε, μεγάλωσε και αναβαθμίστηκε τόσο ποιοτικά, όσο και τεχνολογικά. Σίγουρα είναι το καλύτερο που έγινε ποτέ, αλλά η τιμολογιακή του πολιτική δεν δείχνει τόσο επιθετική στην έκδοση της δοκιμής τουλάχιστον και αυτό θα παίξει ρόλο στην επιλογή του αγοραστή.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα, κινητήρας-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, τεχνολογία
- ¶νεση, απόκλιση από την εργοστασιακή κατανάλωση, ψηλό κατώφλι αποσκευών και ογκώδες τούνελ μετάδοσης, χωρίς πολλαπλούς συνδέσμους πίσω
Εγω δε βλεπω κανενα οφελος ουσιαστικο από την mild hybrid τεχνολογία. Οφελος υπαρχει προφανως μονο για τις εταιριες για να χαμηλωσουν τους ρυπους τους! Η κατανάλωση ιδια παραμένει καθώς τιμές στα 7 και 8 λιτρα συναντωνται και στην κατηγορία κυβικών και ιπποδυναμης μοντέλων με συμβατική τεχνολογία. Πάντως τοσα χρόνια ακουω ότι ο tsi είναι οικονομικότερος άλλων, το dsg υποτιθεται βοηθαει στην οικονομία, η απενεργοποιηση κυλίνδρων επίσης....προσθέσανε και την μπαταρία για υποβοηθηση και η κατανάλωση .......παίζει και να αυξηθηκε! όλα μαρκετινγκ. Επομένως γιατί να πληρώσει ο καταναλωτης την επιπλέον διαφορά τιμης για μια τεχνολογία η οποία κατα πασα πιθανοτητα θα επιφερει επιπλέον προσβλήματα αξιοπιστίας?
To αναφέρατε και στα μείον. Απουσία πολλαπλών συνδέσμων που σε αυτή την έκδοση μόνο θετικά θα πρόσφεραν και είναι περίεργο γιατί ο όμιλος στα "γρήγορα" τον δίνει στάνταρ (vw-skoda-audi).
με 19.000 επαιρνες το 2006-2007 GOLF με 140 (ή 150 στην πράξη) αλογα και πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση. Και τωρα ζητάνε 24 για το seat χωρίς. Οι οθόνες ειναι μονο για ασχετα πιτσιρικια. Ο οδηγος μονο μουσικη μπορει να ακουσει, ενα bluetooth audio αρκει.
Εγω δε βλεπω κανενα οφελος ουσιαστικο από την mild hybrid τεχνολογία. Οφελος υπαρχει προφανως μονο για τις εταιριες για να χαμηλωσουν τους ρυπους τους! Η κατανάλωση ιδια παραμένει καθώς τιμές στα 7 και 8 λιτρα συναντωνται και στην κατηγορία κυβικών και ιπποδυναμης μοντέλων με συμβατική τεχνολογία. Πάντως τοσα χρόνια ακουω ότι ο tsi είναι οικονομικότερος άλλων, το dsg υποτιθεται βοηθαει στην οικονομία, η απενεργοποιηση κυλίνδρων επίσης....προσθέσανε και την μπαταρία για υποβοηθηση και η κατανάλωση .......παίζει και να αυξηθηκε! όλα μαρκετινγκ. Επομένως γιατί να πληρώσει ο καταναλωτης την επιπλέον διαφορά τιμης για μια τεχνολογία η οποία κατα πασα πιθανοτητα θα επιφερει επιπλέον προσβλήματα αξιοπιστίας?
To αναφέρατε και στα μείον. Απουσία πολλαπλών συνδέσμων που σε αυτή την έκδοση μόνο θετικά θα πρόσφεραν και είναι περίεργο γιατί ο όμιλος στα "γρήγορα" τον δίνει στάνταρ (vw-skoda-audi).
με 19.000 επαιρνες το 2006-2007 GOLF με 140 (ή 150 στην πράξη) αλογα και πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση. Και τωρα ζητάνε 24 για το seat χωρίς. Οι οθόνες ειναι μονο για ασχετα πιτσιρικια. Ο οδηγος μονο μουσικη μπορει να ακουσει, ενα bluetooth audio αρκει.