Στο δρόμο: Αποτελεσματικό, αλλά & κουραστικά «σκληρό»
74.652 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2020)
Βασισμένο στη γνωστή MQB Evo πλατφόρμα της «μαμάς» VW, το SEAT Leon δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις όταν βρεθείς στην πολύ καλή θέση οδήγησης. Έχει μια ευχάριστα ανάλαφρη αίσθηση, με το ελαφρύ πλην απόλυτα ακριβές τιμόνι να είναι πιο «κοφτερό» από πριν και να βοηθά με τον τρόπο του τον οδηγό να εξαντλήσει την κορυφαία αποτελεσματικότητα του πλαισίου. Η δύναμη περνάει μαεστρικά στο δρόμο και ο σπορτίφ συνδυασμός ελατηρίων-αμορτισέρ της έκδοσης FR ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος και την κλίση.
Σαν αποτέλεσμα και σε συνδυασμό με τους στάνταρ (στην έκδοση) τροχούς των 18 ιντσών με ελαστικά 225/40 έρχεται το ουδέτερο κράτημα και οι ελεγχόμενες αντιδράσεις μέχρι την εμπλοκή του ESP τουλάχιστον, που ενσωματώνει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ XDS. Δεν είναι όσο ρυθμίσιμο ήταν, δεν έχει το τιμόνι και τη «σπίθα» του Focus, είναι όμως πιο ουσιαστικό από ποτέ. Ανεξάρτητα τη διαδρομή, το νέο SEAT Leon της δοκιμής έδειξε πως είναι «μανούλα» στη διατήρηση υψηλής μέσης ταχύτητας και στην προσφορά top ενεργητικής ασφάλειας χάρη τόσο στη μηχανική, όσο και στην ηλεκτρονική του αρτιότητα. Επικά και τα φρένα, ειδικά σε αντοχή και αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 34,6 μ.).
Από την άλλη όμως, οι σφιχτές ρυθμίσεις των ελατηρίων/αμορτισέρ, οι τροχοί των 18 ιντσών και ο ημιάκαμπτος άξονας στην πίσω ανάρτηση, θα ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες στις άφθονες εγκάρσιες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Ευτυχώς δεν παρατηρήθηκε θόρυβος από την ανάρτηση, ενώ σε καλό δρόμο η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα επαρκής χωρίς να φτάνει την ομοιογένεια που χαρακτηρίζει το αντίστοιχο Golf. Στην πόλη το πρόβλημα στην ορατότητα με τις φαρδιές πίσω κολώνες αντισταθμίζεται με τη στάνταρ κάμερα όπισθεν, ενώ η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο είναι υποδειγματική. Όχι όμως και το επίπεδο θορύβου από τον αέρα.
Εγω δε βλεπω κανενα οφελος ουσιαστικο από την mild hybrid τεχνολογία. Οφελος υπαρχει προφανως μονο για τις εταιριες για να χαμηλωσουν τους ρυπους τους! Η κατανάλωση ιδια παραμένει καθώς τιμές στα 7 και 8 λιτρα συναντωνται και στην κατηγορία κυβικών και ιπποδυναμης μοντέλων με συμβατική τεχνολογία. Πάντως τοσα χρόνια ακουω ότι ο tsi είναι οικονομικότερος άλλων, το dsg υποτιθεται βοηθαει στην οικονομία, η απενεργοποιηση κυλίνδρων επίσης....προσθέσανε και την μπαταρία για υποβοηθηση και η κατανάλωση .......παίζει και να αυξηθηκε! όλα μαρκετινγκ. Επομένως γιατί να πληρώσει ο καταναλωτης την επιπλέον διαφορά τιμης για μια τεχνολογία η οποία κατα πασα πιθανοτητα θα επιφερει επιπλέον προσβλήματα αξιοπιστίας?
To αναφέρατε και στα μείον. Απουσία πολλαπλών συνδέσμων που σε αυτή την έκδοση μόνο θετικά θα πρόσφεραν και είναι περίεργο γιατί ο όμιλος στα "γρήγορα" τον δίνει στάνταρ (vw-skoda-audi).
με 19.000 επαιρνες το 2006-2007 GOLF με 140 (ή 150 στην πράξη) αλογα και πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση. Και τωρα ζητάνε 24 για το seat χωρίς. Οι οθόνες ειναι μονο για ασχετα πιτσιρικια. Ο οδηγος μονο μουσικη μπορει να ακουσει, ενα bluetooth audio αρκει.
Εγω δε βλεπω κανενα οφελος ουσιαστικο από την mild hybrid τεχνολογία. Οφελος υπαρχει προφανως μονο για τις εταιριες για να χαμηλωσουν τους ρυπους τους! Η κατανάλωση ιδια παραμένει καθώς τιμές στα 7 και 8 λιτρα συναντωνται και στην κατηγορία κυβικών και ιπποδυναμης μοντέλων με συμβατική τεχνολογία. Πάντως τοσα χρόνια ακουω ότι ο tsi είναι οικονομικότερος άλλων, το dsg υποτιθεται βοηθαει στην οικονομία, η απενεργοποιηση κυλίνδρων επίσης....προσθέσανε και την μπαταρία για υποβοηθηση και η κατανάλωση .......παίζει και να αυξηθηκε! όλα μαρκετινγκ. Επομένως γιατί να πληρώσει ο καταναλωτης την επιπλέον διαφορά τιμης για μια τεχνολογία η οποία κατα πασα πιθανοτητα θα επιφερει επιπλέον προσβλήματα αξιοπιστίας?
To αναφέρατε και στα μείον. Απουσία πολλαπλών συνδέσμων που σε αυτή την έκδοση μόνο θετικά θα πρόσφεραν και είναι περίεργο γιατί ο όμιλος στα "γρήγορα" τον δίνει στάνταρ (vw-skoda-audi).
με 19.000 επαιρνες το 2006-2007 GOLF με 140 (ή 150 στην πράξη) αλογα και πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση. Και τωρα ζητάνε 24 για το seat χωρίς. Οι οθόνες ειναι μονο για ασχετα πιτσιρικια. Ο οδηγος μονο μουσικη μπορει να ακουσει, ενα bluetooth audio αρκει.