6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Karoq προσφέρεται και με «μικρό» 1,6 turbodiesel κινητήρα που αποδίδει 116 άλογα.
Δοκιμή: Skoda Karoq 1,6 TDI 116 PS
97.073 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2018)
Η βασική diesel έκδοση του Karoq συνδυάζει τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα με υψηλό value for money αποτελώντας σήμερα μια πρώτης τάξης επιλογή στη γκάμα του νεότευκτου μικρομεσαίου crossover, που λανσάρισε πρόσφατα η Skoda.
What is new
- Mε 116 άλογα και 250 Nm ροπής
- «Μακρύ» κιβώτιο ταχυτήτων
- Καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Με 21.900 ευρώ
Μπορεί η σύγχρονη τάση για τη χρήση turbo 3κύλινδρων κινητήρων στα 1,0-1,2 λτ να εξαπλώνεται, ωστόσο μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού είναι… καχύποπτο γύρω από την ικανότητα τέτοιων μοτέρ να αντέξουν στο χρόνο ή να κινήσουν επαρκώς μοντέλα όπως ένα μικρομεσαίο crossover με πλήρες φορτίο. Τι και αν η πράξη δείχνει άλλα; Μεγάλο μέρος των αγοραστών στην κατηγορία εξακολουθούν να επιλέγουν diesel ακόμη και αν δεν κάνουν πολλά χλμ. ετησίως ώστε να κάνουν γρήγορη απόσβεση του παραπάνω κόστους αγοράς.
Όπως και να έχει πάντως το νέο Skoda Karoq -αντικατέστησε το Yeti και το όνομά του προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων Karak (όχημα) και Roq (βέλος) στη γλώσσα των Εσκιμώων της Αλάσκα- εκτός από την βασική έκδοση βενζίνης με τον 1,0 TSI κινητήρα (δοκιμή στο τεύχος 49/2017) προσφέρεται και με «μικρό» 1,6 turbodiesel κινητήρα. Αυτός αποδίδει 116 άλογα –όσα και ο 1,0 TSI- και τον σχετικό συνδυασμό δοκιμάζουμε σε αυτό το τεύχος.
Οπτικά οι δύο εκδόσεις δεν παρουσιάζουν καμία διαφορά, τόσο όσον αφορά στις διαστάσεις, όσο και στην σχεδίαση. Η τελευταία είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της τσέχικης φίρμας με την χαρακτηριστική μάσκα και τα φώτα εμπρός-πίσω να ξεχωρίζουν, ενώ όποιος κάνει λόγο για ένα… «baby Kodiaq» δεν θα πέσει και πολύ έξω. Έξτρα αισθητικά credits έδωσε (στα μάτια μας τουλάχιστον) το γκρι-παστέλ χρώμα του μοντέλου της δοκιμής.
Με 21.900 ευρώ
Το βασικό πετρελαιοκίνητο Skoda Karoq 1,6 TDI είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμου: Αmbition και Style. Για την Ambition η τιμή είναι στα 21.900 ευρώ, ήτοι 2.000 ευρώ επιπλέον από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης 1,0 ΤSI. Ο εξοπλισμός έχει ουσιαστικά τα πάντα, αφού μεταξύ άλλων προσφέρει 7 αερόσακους, Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, Air Condition, ζάντες αλουμινίου 16ΆΆ, σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, υπολογιστή ταξιδίου και cruise control.
Για την έκδοση Style, που προσφέρει επιπλέον αυτοματισμούς (πχ. αισθητήρα φώτων-βροχής, αισθητήρα πίσω παρκαρίσματος), ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και κάποια στοιχεία πολυτέλειας (διζωνικός κλιματισμός, ηλ. αναδίπλωση καθρεφτών, keyless λειτουργία, πρίζα 230V, χρωμιωμένες λεπτομέρειες κτλ.) η τιμή ανεβαίνει στα 26.800 ευρώ. Λόγω αλλαγής φορολογικής κλίμακας επίσης για το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην έκδοση Ambition θα πληρώσει κανείς 4.600 ευρώ επιπλέον…
το νέο Skoda Karoq αντικατέστησε το Yeti και το όνομά του προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων Karak (όχημα) και Roq (βέλος) στη γλώσσα των Εσκιμώων της Αλάσκα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 1,6 turbodiesel- Mε 116 άλογα και 250 Nm ροπής
- «Μακρύ» κιβώτιο ταχυτήτων
- Καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Με 21.900 ευρώ
Μπορεί η σύγχρονη τάση για τη χρήση turbo 3κύλινδρων κινητήρων στα 1,0-1,2 λτ να εξαπλώνεται, ωστόσο μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού είναι… καχύποπτο γύρω από την ικανότητα τέτοιων μοτέρ να αντέξουν στο χρόνο ή να κινήσουν επαρκώς μοντέλα όπως ένα μικρομεσαίο crossover με πλήρες φορτίο. Τι και αν η πράξη δείχνει άλλα; Μεγάλο μέρος των αγοραστών στην κατηγορία εξακολουθούν να επιλέγουν diesel ακόμη και αν δεν κάνουν πολλά χλμ. ετησίως ώστε να κάνουν γρήγορη απόσβεση του παραπάνω κόστους αγοράς.
Όπως και να έχει πάντως το νέο Skoda Karoq -αντικατέστησε το Yeti και το όνομά του προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων Karak (όχημα) και Roq (βέλος) στη γλώσσα των Εσκιμώων της Αλάσκα- εκτός από την βασική έκδοση βενζίνης με τον 1,0 TSI κινητήρα (δοκιμή στο τεύχος 49/2017) προσφέρεται και με «μικρό» 1,6 turbodiesel κινητήρα. Αυτός αποδίδει 116 άλογα –όσα και ο 1,0 TSI- και τον σχετικό συνδυασμό δοκιμάζουμε σε αυτό το τεύχος.
Οπτικά οι δύο εκδόσεις δεν παρουσιάζουν καμία διαφορά, τόσο όσον αφορά στις διαστάσεις, όσο και στην σχεδίαση. Η τελευταία είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της τσέχικης φίρμας με την χαρακτηριστική μάσκα και τα φώτα εμπρός-πίσω να ξεχωρίζουν, ενώ όποιος κάνει λόγο για ένα… «baby Kodiaq» δεν θα πέσει και πολύ έξω. Έξτρα αισθητικά credits έδωσε (στα μάτια μας τουλάχιστον) το γκρι-παστέλ χρώμα του μοντέλου της δοκιμής.
Με 21.900 ευρώ
Το βασικό πετρελαιοκίνητο Skoda Karoq 1,6 TDI είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμου: Αmbition και Style. Για την Ambition η τιμή είναι στα 21.900 ευρώ, ήτοι 2.000 ευρώ επιπλέον από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης 1,0 ΤSI. Ο εξοπλισμός έχει ουσιαστικά τα πάντα, αφού μεταξύ άλλων προσφέρει 7 αερόσακους, Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, Air Condition, ζάντες αλουμινίου 16ΆΆ, σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, υπολογιστή ταξιδίου και cruise control.
Για την έκδοση Style, που προσφέρει επιπλέον αυτοματισμούς (πχ. αισθητήρα φώτων-βροχής, αισθητήρα πίσω παρκαρίσματος), ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και κάποια στοιχεία πολυτέλειας (διζωνικός κλιματισμός, ηλ. αναδίπλωση καθρεφτών, keyless λειτουργία, πρίζα 230V, χρωμιωμένες λεπτομέρειες κτλ.) η τιμή ανεβαίνει στα 26.800 ευρώ. Λόγω αλλαγής φορολογικής κλίμακας επίσης για το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην έκδοση Ambition θα πληρώσει κανείς 4.600 ευρώ επιπλέον…