Δεν είναι μόνο ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών (910 λτ. στην 5θ έκδοση), αλλά και πολύ πρακτικός με διπλό πάτωμα, 12βόλτη πρίζα, 2 φωτάκια, λεβιέδες για να ρίχνεις τις πλάτες του πίσω καθίσματος και ειδική θέση για να αποθηκεύεις το «μπαστούνι» της εταζέρας.
Η ευρυχωρία και η πρακτικότητα είναι στοιχεία στο DNA του Kodiaq, ωστόσο το νέο πήγε ακόμα παραπέρα. Έτσι ο χώρος αποσκευών από τα 750 λίτρα έφτασε στα 910 λίτρα (ο μεγαλύτερος από όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν) και φτάνει στα 2.035 λίτρα αν «πέσουν» όλα τα καθίσματα. Στην 7θέσια έκδοση της δοκιμής, μπορεί να χωρέσει από 340 έως 845 λίτρα ανάλογα με το αν τα καθίσματα είναι διπλωμένα ή όχι.
Στις 2 έξτρα θέσεις κακά τα ψέματα θα χωρέσουν κυρίως παιδιά. Για να καθίσει ένας ενήλικας (αφού εξαντλήσει την ευλυγισία του) χωρίς τα γόνατα να βρίσκουν στο σαγόνι του, θα πρέπει η 2η σειρά καθισμάτων να είναι τέρμα μπροστά με ότι αυτό συνεπάγεται για την άνεση των εκεί 3 επιβατών.
Από εκεί και πέρα, ακόμα και 5 μεγαλόσωμοι επιβάτες θα καθίσουν αρχοντικά στις 2 πρώτες σειρές, αν και οι μετρήσεις μας έδειξαν πως ο «αέρας» για τα γόνατα έχει μειωθεί από τα 29 στα 25 εκατοστά. Απώλειες χιλιοστών είχαμε και στο φάρδος της καμπίνας μιας και το νέο Kodiaq έχει πιο στενή… γραμμή (έχει μειώσει το πλάτος του προς όφελος της αεροδυναμικής που λέγαμε στην αρχή). Πάντως ο «αέρας» για τα κεφάλια είναι κορυφαίος, ενώ υπάρχει και συρόμενο πίσω κάθισμα (180 χλστ. εμπρός-πίσω σε αναλογία 60-40) που διαμορφώνει το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το πορτ μπαγκάζ ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες.