ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Κυλάει με αρχοντιά και προσφέρει εξαιρετική άνεση

 Σχολιάστε 
31.803 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2024)
Για την κορυφαία ποιότητα κύλισης το βάρος πέφτει στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, που προσφέρεται με λογικό κόστος.
2 Φωτογραφίες »

Για την κορυφαία ποιότητα κύλισης το βάρος πέφτει στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, που προσφέρεται με λογικό κόστος.

Καθισμένος ψηλά σε ένα εξαιρετικά άνετο, αλλά και με σωστή στήριξη κάθισμα, γρήγορα θα αποδώσεις τα εύσημα για την άψογη κύλιση, την εξαιρετική άνεση και τα χαμηλά επίπεδα μηχανικού θορύβου. Για την κορυφαία ποιότητα κύλισης το βάρος πέφτει στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, που προσφέρεται με λογικό κόστος (750 ευρώ) στο πακέτο Performance μαζί με σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού βήματος.


Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και το κράτημα καλό, σε σχέση με τον όγκο και το βάρος του μοντέλου χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
2 Φωτογραφίες »

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και το κράτημα καλό, σε σχέση με τον όγκο και το βάρος του μοντέλου χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Προερχόμενο από το πολυτελές και μεγαλύτερο VW Touareg (την είδαμε και στο νέο VW Tiguan), το Dynamic Chassis Control Plus χρησιμοποιεί δύο ανεξάρτητα ελεγχόμενες βαλβίδες για να διαχωρίσει τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης της ανάρτησης. Εκτός από τις 4 προεπιλεγμένες θέσεις ανάλογα με το πρόγραμμα λειτουργίας, μπορείς μέσω τις οθόνης να επιλέξεις ακόμα 11 στάδια ανάμεσα στο πολύ άνετο και στο πολύ σφιχτό.

Στην πράξη αίσθηση προκαλεί η εξάλειψη των θορύβων στο πέρασμα των κακοτεχνιών (ακόμα και στις σφιχτές ρυθμίσεις) σε συνδυασμό βέβαια με τη σωστή «λείανση» των τελευταίων.

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και το κράτημα καλό, σε σχέση με τον όγκο και το βάρος του μοντέλου χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Από την άλλη, αν πιέσεις η υποστροφή θα εμφανιστεί νωρίτερα από ό,τι περιμένεις χωρίς όμως να παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. ¶λλωστε υπάρχει και ένας σκασμός από ηλεκτρονικά, που θα επαναφέρουν την τάξη πριν καν σκεφτείς τη διόρθωση με το τιμόνι, από το οποίο πάντως λείπει η ιδανική αίσθηση και η πληροφόρηση, ακόμα και στην επιλογή Sport: Ο οικογενειακός προσανατολισμός του Kodiaq είναι έκδηλος.

Στον ανοιχτό δρόμο απολαμβάνεις την υψηλού επιπέδου κύλισης, ενώ τα επίπεδα θορύβου κυμαίνονται σε ικανοποιητικά επίπεδα μέχρι τα 120 χλμ./ώρα τουλάχιστον, μιας και παραπάνω ο αεροδυναμικός θόρυβος δεν περνά απαρατήρητος. Όπως και η αποτελεσματικότητα των φρένων, που ξεπερνούν τις προσδοκίες.

Όσοι αναζητούν δράση στις… κακοτοπιές, δεν θα μείνουν παραπονεμένοι από το νέο Skoda Kodiaq, καθώς η απόσταση των 189 χλστ. από το έδαφος είναι αρκετή για light καταστάσεις ακόμα και στην δικίνητη με ασφάλτινα ελαστικά version της δοκιμής. Στα συν η παρουσία ρεζέρβας ανάγκης και όχι κιτ επισκευής. Φυσικά, για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει η 4Χ4 και ακόμα ακριβότερη diesel έκδοση.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Skoda Kodiaq 2,0 TDI 150 PS DSG7
Σελίδα 2Πόσο έχει το diesel με τα 150 άλογα;
Σελίδα 3Εσωτερικό: Premium αίσθηση ποιότητας, top πρακτικότητα
Σελίδα 4Το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ έγινε το μεγαλύτερο όλων των αυτοκινήτων
Σελίδα 5Κινητήρας-Κατανάλωση: «Ντιζελάρα» και αυτονομία ταξιδιού 1.000+ χιλιόμετρα
Σελίδα 6Στο δρόμο: Κυλάει με αρχοντιά και προσφέρει εξαιρετική άνεση
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL