Ένα από τα δυνατά σημεία του νέου Yaris Cross είναι η τιμή του. Πλέον, δεν προσφέρεται σε βενζίνη αλλά μόνο ως υβριδικό από 23.230 ευρώ και ανεβαίνει στα 28.970 ευρώ ως 4κίνητο (υβριδικό, μεσαία έκδοση Style).
Προφανώς η έκδοση που δοκιμάζουμε είναι η πιο δημοφιλής στην ελληνική αγορά και αυτή που έχει μερίδιο 80%, δηλαδή 8 στα 10 Yaris Cross που πωλούνται είναι υβριδικά! Επιστρέφοντας στον εξοπλισμό, να πούμε ότι αυτός από τη βασική έκδοση Active είναι πλήρης και έχει τα πάντα, ωστόσο αν επιλέγαμε εμείς θα ανεβαίναμε σκαλί και θα προτιμούσαμε την έκδοση Style, όπως της δοκιμής η οποία τιμάται από 26.270 ευρώ, μιας και αυτή περιλαμβάνει επιπλέον το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect, 9άρα οθόνη στο κέντρο, 7άρα στον πίνακα οργάνων ασύρματη ενσωμάτωση smartphone, 17άρες ζάντες, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί και φώτα LED εμπρός-πίσω. Τέλος, αναφορικά με την εγγύηση να σημειώσουμε πως είναι στα 6 χρόνια για τα μηχανικά μέρη και 11 για την μπαταρία.