ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ευέλικτο, άνετο και απόλυτα ασφαλές το Yaris Cross

465.468 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2023)
Με κεκτημένη ταχύτητα το ταξίδι είναι σχετικά ήσυχο, και το μόνο που θα ζητούσες είναι λιγότερο γρέζι από το κιβώτιο στο τέρμα πάτημα του γκαζιού.
2 Φωτογραφίες »

Με κεκτημένη ταχύτητα το ταξίδι είναι σχετικά ήσυχο, και το μόνο που θα ζητούσες είναι λιγότερο γρέζι από το κιβώτιο στο τέρμα πάτημα του γκαζιού.

Το Toyota Yaris Cross προσφέρει όλα όσα περιμένεις και ζητάς από ένα μοντέρνο Β-SUV. Είναι ψηλό και βλέπεις πανοραμικά στις διασταυρώσεις (αν και το τιμόνι θα πέσει χαμηλά για τους άνω του 1,80 μ.), είναι ευέλικτο (10,6 μ. κύκλος στροφής), είναι εύχρηστο και αγχολυτικό (χάρη στα μαλακά πηδάλια και το αυτόματο κιβώτιο) και είναι απόλυτα ασφαλές με στάνταρ μια υπερπλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, καθώς και αυτόματο φρενάρισμα. Αίσθηση προκαλεί από την αρχή η στιβαρότητα της κατασκευής και το «δεμένο» πλαίσιο, τη στιγμή που η πλατφόρμα ΤΝGA-B εξασφαλίζει ανάλαφρο πάτημα και ευκινησία.

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, η πρόσφυση μπόλικη και το πίσω μέρος αρκούντως σταθερό. Ακόμα όμως και αν το παρακάνεις, οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και η συμπεριφορά του Yaris Cross σε καμία περίπτωση δε θα τρομάξει.
2 Φωτογραφίες »

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, η πρόσφυση μπόλικη και το πίσω μέρος αρκούντως σταθερό. Ακόμα όμως και αν το παρακάνεις, οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και η συμπεριφορά του Yaris Cross σε καμία περίπτωση δε θα τρομάξει.


Είναι χαρακτηριστική η σιγουριά με την οποία το Yaris Cross «πατάει» στο δρόμο, όπου παρά τα 170 χλστ. από το έδαφος συμπεριφέρεται σχεδόν το ίδιο με απλό Yaris. Σε αυτό βοηθά σίγουρα το ελαφρύ, αλλά καλό σε αίσθηση και εξαιρετικό σε ακρίβεια, τιμόνι, καθώς και η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση. Η τελευταία χωρίς να είναι πολύ μαλακή τα καταφέρνει με τις ανωμαλίες του δρόμου, αν και κάποιες ένεκα των τροχών των 18 ιντσών με το 50άρι προφίλ, που φορούσε το μοντέλο της δοκιμής, περνούσαν στην καμπίνα.

Αυτό που μετράει είναι ο έλεγχος του αυτοκινήτου ακόμα και σε γρήγορες εναλλαγές πορείας. Εντάξει, σε μια πολύ απαιτητική, στριφτερή διαδρομή συνολικά δεν είναι τόσο απολαυστικό ή κοφτερό όσο το Ford Puma, το Nissan Juke ή το Peugeot 2008, όμως το Yaris Cross σίγουρα δεν θα σε αφήσει παραπονεμένο. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, η πρόσφυση μπόλικη και το πίσω μέρος αρκούντως σταθερό. Ακόμα όμως και αν το παρακάνεις, οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και η συμπεριφορά του Yaris Cross σε καμία περίπτωση δε θα τρομάξει.

Στα συν τέλος τα πολύ δυνατά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,8 μ.), αλλά και η αίσθηση από το πεντάλ δεδομένης πάντα της υβριδικής φύσης και της λειτουργίας ανάκτησης ενέργειας, που υπάρχει στο πρώτο μέρος της διαδρομής. Τέλος, τα 170 χλστ. από το έδαφος είναι σίγουρα υπεραρκετά για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας, αλλά εκτός δρόμου τα ασφάλτινα ελαστικά και η δικίνηση δεν αφήνουν πολλά περιθώρια -παρά τις πολύ καλές γωνίες αναρρίχησης (20ο γωνία προσέγγισης, 19ο γωνία ράμπας και 35ο γωνία φυγής). Υπάρχει όμως και τετρακίνητη έκδοση να θυμίσουμε.

Σελίδα 1Δοκιμή: Toyota Yaris Cross Hybrid
Σελίδα 2Σχεδίαση: To Yaris Cross έχει SUV χαρακτήρα, χωρίς να είναι υπερυψωμένο Yaris ή ένα μικρό C-HR
Σελίδα 3Και πόσο έχει το Yaris Cross;
Σελίδα 4Εσωτερικό: Μοντέρνο, γεροδεμένο & πρακτικό
Σελίδα 5Πρακτικό & ευρύχωρο το πορτμπαγκάζ του Yaris Cross
Σελίδα 6Κινητήρας-Επιδόσεις-Κατανάλωση: Τop οικονομία, απλά επαρκείς επιδόσεις για το Yaris Cross
Σελίδα 7Στο δρόμο: Ευέλικτο, άνετο και απόλυτα ασφαλές το Yaris Cross
Σελίδα 8Η γνώμη μας
Σελίδα 9Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
CONTI VS NEXEN