Όπως στο 4Χ4, έτσι και στο δικίνητο Toyota bZ4X η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση να προσφέρει αρκετά ποιοτική και ήσυχη κύλιση.
Οδηγικά, το δικίνητο Toyota bZ4X εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της eTNGA πλατφόρμας (ακαμψία, το χαμηλό κέντρο βάρους και το συγκρατημένο βάρος) όντας εύχρηστο και ραφιναρισμένο στο δρόμο. Επιταχύνει σβέλτα και γραμμικά, με την πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση να προσφέρει αρκετά ποιοτική και ήσυχη κύλιση, χωρίς εκπτώσεις στον έλεγχο της κλίσης και των κινήσεων του αμαξώματος. Πέρα του κανονικού προγράμματα υπάρχει η λειτουργία Eco για μεγαλύτερη αυτονομία και η Snow, για ολισθηρές συνθήκες. Αν πιέσεις, η υποστροφή θα εμφανιστεί φυσικά νωρίτερα από την τετρακίνητη έκδοση, ωστόσο η αντίδραση είναι απόλυτα προοδευτική και πλήρως ελεγχόμενη με την βοήθεια και του πακέτου των ηλεκτρονικών συστημάτων. Προς την ευκολία χρήσης είναι σχεδιασμένο και σύστημα διεύθυνσης, με το ελαφρύ τιμόνι να προσφέρει τη σωστή απόκριση, αλλά η στεφάνη του «κόβει» τον πίνακα οργάνων. Για να μην συμβαίνει αυτό πρέπει να το κατεβάσεις πολύ χαμηλά και τότε η θέση οδήγησης γίνεται κάπως άβολη. Πάντως μεγαλύτερο είναι το… παράπονό μας από την αποτελεσματικότητα των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 41,1 μ.).
Αν πιέσεις, η υποστροφή θα εμφανιστεί φυσικά νωρίτερα από την τετρακίνητη έκδοση, ωστόσο η αντίδραση είναι απόλυτα προοδευτική και πλήρως ελεγχόμενη με την βοήθεια και του πακέτου των ηλεκτρονικών συστημάτων.