Το εσωτερικό διατηρεί φυσικά την καλή ποιότητα και το μοντέρνο σχεδιασμό.
Μετά από τη δοκιμή της 4Χ4 εκδοχής του πρώτου ηλεκτρικού Toyota, τοu bZ4X , επανερχόμαστε με την αξιολόγηση της 4Χ2, προσθιοκίνητης, εκδοχής του. Στην εξωτερική εμφάνιση δεν αλλάζει τίποτα (απουσιάζει φυσικά το πίσω δεξιά σηματάκι AWD) με το 4,7 μέτρων ηλεκτρικό SUV της Toyota να διατηρεί φυσικά το φουτουριστικό look, που «φωνάζει» και την ηλεκτρική του φύση. Ούτε φυσικά στην full digital και ποιοτική καμπίνα υπάρχουν αλλαγές με εξαίρεση φυσικά την απουσία του κουμπιού στην κεντρική κονσόλα για την επιλογή προγράμματος στην ηλεκτρική τετρακίνηση, η οποία δεν υφίσταται στο μοντέλο της δοκιμής. Όπως και να έχει, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η τιμή του 4X2 Toyota bZ4X, με το ιαπωνικό ηλεκτρικό SUV να βάζει γκολ από τα αποδυτήρια: Mε 35.990 ευρώ ( με την κρατική επιδότηση) το δικίνητο bZ4X προσφέρεται σε μια άκρως ανταγωνιστική τιμή για τα δεδομένα των ηλεκτρικών αυτού του μεγέθους (δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων). Μάλιστα, το δικίνητο bZ4X είναι 2 χιλιάρικα από το δικίνητο full υβριδικό RAV4, στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, Active. Πως τα πάει όμως στην πράξη το δικίνητο Toyota bZ4X;
Το τιμόνι εξακολουθεί να «κόβει» τον πίνακα οργάνων, ενώ η απουσία ντουλαπιού συνοδηγού ισοφαρίζεται από το χώρο κάτω από την κεντρική κονσόλα. ¶νετοι χώροι για επιβάτες, ικανοποιητικά τα 452 λτ. του χώρου αποσκευών.