H Ford ανανεώνει το Focus και το λανσάρει με 8 ιπποδυνάμεις σε βενζίνη και άλλες πέντε σε ντίζελ. Ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα σε εσάς;
Εσείς με ποιο από τα νέα μοτέρ θα διαλέξετε το ανανεωμένο Focus;
14.254 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2014)
H Ford ανανεώνει το Focus και το λανσάρει με 8 ιπποδυνάμεις σε βενζίνη και άλλες πέντε σε ντίζελ. Ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα σε εσάς;
Η Ford έβαλε πρώτη τα 1.000 κυβικά σε μικρομεσαίο μοντέλο. Μια κίνηση που στην Ευρώπη έκανε μεγάλη επιτυχία αφού τώρα μπορούσε μεγάλος μέρος της αγοράς να κοιτάξει τον μικρό βενζινοκινητήρα για χαμηλότερο κόστος αγοράς και ίδιο κόστος χρήσης με τον 1.600άρη ντίζελ.
Στην Ελλάδα τα τούρμπο 1.600άρια είχαν το δέλεάρ τους ενώ και το ντίζελ πήγε καλά. Τώρα όμως η Ford ξαναλανσάρει το Focus με μοτέρ κυριολεκτικά για όλα τα γούστα. Στον 1.000άρη των 100 και 125 ίππων προσθέτει και μία έκδοση με ρύπους κάτω από 99 γρ./χλμ.
Ένα νέο μοτέρ 1.500 κ.εκ. με τέσσερις κυλίνδρους αντικαθιστά τα 1.600άρια τούρμπο με ίδιες αποδόσεις, 150 και 180 άλογα, αρκετά χαμηλότερη όμως κατανάλωση.
Την ίδια στιγμή διατηρεί τα 1.600άρια ατμοσφαιρικά στα 85, 105 και 125 άλογα, κυρίως για χαμηλό κόστος αγοράς σε εταιρικούς στόλους αλλά και όσους επιμένουν να μένουν εκτός τούρμπο.
Στα 1.500 κ.εκ. έρχεται και το νέο ντίζελ μοτέρ της Ford με 95 και 120 ίππους, ενώ σφήνα στα 95 και 115 άλογα παραμένει το εκπληκτικό 1.600άρι ντίζελ από την προηγούμενη γενιά. Τέλος ένα 2λιτρο μοτέρ με 150 ίππους θα καλύψει τις ανάγκες στο άνω άκρο των ντίζελ, αν και δεν θα είναι δημοφιλές στην Ελλάδα.Εσείς λοιπόν τι έχετε στο μυαλό σας; Ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα σε εσάς; Τι λέτε;
ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ 1.0 ECOBOOST !! O INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR 2012 + 2013 !! ΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΘΑΥΜΑ !! Η ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ ΤΗΣ FORD ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ !! ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕ TURBO ΚΑΘΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΗΤΗΘΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΡΙΒΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΜΕΙΓΜΑ Κ ΣΧΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.ΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΜΙΑΣ ΚΟΛΛΑΣ Α4 ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ 7.3εκ ΕΧΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ECOBOOST ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 100KG !! ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑ ΑΠΟ ΧΥΤΟΣΙΔΗΡΟ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ.Η ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ,ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΥΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΤΥΠΩΔΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΑΝΑΧΩΡΕΙ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ.Η ΨΥΞΗ ΤΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ,ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΔΥΟ ΣΤΑΔΙΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 75 ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΠΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΨΥΚΤΙΚΟ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ,ΣΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΔΡΑΝΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ,ΕΝΩ ΑΠΟ ΚΕΙ Κ ΠΕΡΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ,ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ, Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΦ ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ 240.000ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΜΒΑΠΤΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ! Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΑΝΑΠΤΥΞΕΙ 248.000 Σ.Α.Λ ΜΕ ΑΚΑΡΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΕΙ ΤΟ TURBO LAG .ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΑΠΡΡΟΦΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ,ΓΙΝΕΤΑΙ,ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ( 6 ΑΝΤΙΒΑΡΑ ) ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΚΑΙ, ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΜΗΚΗ ΑΞΟΝΑ Κ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ.Η ΡΟΠΗ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 17.3 KG ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ OVERBOOST ΣΤΑ 20.4 ΟΣΑ ΔΗΛ ΚΑΙ Ο ΔΙΛΙΤΡΟΣ ΜΠΟΞΕΡ ΤΗΣ TOYOTA GT 86 !!
διχασμενος ειναι ο ανταγωνισμος που δεν εχει απαντησει ακομα με κατι τοσο προηγμενο!!ουτε σε hp ουτε σε καινοτομια ουτε σε τεχνολογια.αν ριξεις μια ματια στη τεχνικη αναλυση που κανει ο λεπε μκ7 τοτε θα καταλαβεις με τι αξεπεραστο μοτερ εχεις να κανεις.καπιοι προσπαθησαν αλλα δεν τα καταφεραν,ζωντανο παραδειγμα η ρενο που στο 900αρκι της,ξεχασε πραγματικα να βαλει αμεσο ψεκασμο!!ελεος!!οπελ κ φοσκβαγκεν εβγαλαν ιπποδυναμεις 115hp που παλι δεν καταφεραν να ξεπερασουν τα 125 του ecoboost!! οσο για την τογιοτα μαυρο σκοταδι που επειμενει στα ατμοσφαιρικα.. οι παραπανω μαρκες που αναφερω εινα οι κυριοι ανταγωνιστες της ford!!οποτε 1.0 ecoboost και παλι ecoboost!!
Επιβεβαιώνεται για
μια ακόμα φορά ότι τα περιοδικά προβάλουν κάποια αυτοκίνητα (ford, vw, Honda)
έναντι κάποιων άλλων. Σε αυτούς που δεν αρέσει το focusτι πρέπει
να απαντήσουν στο συγκεκριμένο άρθρο; Ακόμα και οι κάτοχοι της fordείναι
διχασμένοι για τον 1000 ecoboostκαι αν μπορεί να κινήσει ικανοποιητικά το αυτοκίνητο το
οποίο έχει το μικρότερο πορτ-μπαγκάζ και τα πιο άβολα χειριστήρια στο ταμπλό……
Χαίρετε, ενώ έχω απαντήσει σε σχόλιο του george1, η απάντηση μου δεν βρίσκεται πουθενά.Δεν θέλω να πιστεύω πως υπάρχει λογοκρισία ή κάτι μεμπτό ή δύο μέτρα, δύο σταθμά ή οτιδήποτε άλλο. Έχετε πει πως όλα ελέγχονται, δεν πιστεύω αυτά που γράφω να κάνουν τόσο κακό σε κάποιους από εδώ μέσα. Επίσης είναι αποδεκτό ένα άτομο να έχει καμιά 10αρια ονόματα και να γράφει;Αντίλογο δεν πρέπει να δέχεται;Έχει το αλάθητο ή είναι ο Ιησούς Χριστός; Υπάρχουν και άλλοι εκτός τον έναν, μία με τα 10 ονόματα, κ.τ.λ.
Αγαπητή Λουκία σε παρακολουθώ εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια που γράφεις σε αυτό το forum, σχεδόν σε κάθε θέμα, και μου γεννάτε η απορία πια είναι η σχέση σου με τη ford, καθώς από τα γραπτά σου φαίνεται να είσαι fan της ΚΙΑ ή τη HYUNDAI και δει των ανατολικών εταιρειών και μάλιστα χρήστης οχήματος αυτών των εταιρειών. Τώρα πως γίνεται να έχεις ford focus και να σου βγάλει και πρόβλημα σοβαρό δεν ξέρω. Μάλλον ισχύει το παλιό άσμα "Φαντασία μου πλανεύτρα είσαι η πιο μεγάλη ψεύτρα". Όσον αφόρα πιο μοντέλο είναι πρώτο σε πωλήσεις στον πλανήτη δεν έχεις παρά να ανατρέξεις σε σαιτ του εσωτερικού ή του εξωτερικού για να λύσεις την απορία σου.
Κύριε george1 πάντοτε για τα πάντα υπάρχει η πρώτη φορά.Προσωπικά το έχω λιγότερο από ένα χρόνο, με 25500 χιλιόμετρα σχεδόν και αντιμετωπίζω αυτά τα προβλήματα, όπως και άλλοι που βλέπω.Το ότι δεν αντιμετωπίζουν οι ξένοι τα ίδια προβλήματα και δεν το αναρτούν στα ειδικά site, δεν μπορώ να απολογηθώ γι αυτούς. Το ίδιο μοτέρ στα 100 άλογα ιπποδύναμη, δεν είδα να έχει τα ίδια προβλήματα με τα 125 άλογα. Στις πωλήσεις που λέτε για την Ευρώπη, βλέπω η vw ότι προηγείται όλων των υπολοίπων.Στην Ελλάδα το focus πάει πάρα πολύ καλά και το fiesta και το mondeo.
Αγαπητή Λουκία είμαι κάτοχος ενός ford focus 1.0 125 εδώ και σχεδόν δύο χρόνια (28.000 χλμ) χωρίς κανένα πρόβλημα και δεν έχω παρατηρήσει κανένα θέμα με την αύξηση της θερμοκρασίας. Επίσης επειδή έχω ψάξει για προβλήματα σε διεθνή σαιτ δεν έχω ακούσει τίποτα για αυτά που λες. Θα σου έλεγα ότι στην Ελλάδα δεν αγοράζουν πολύ το focus στο εξωτερικό όμως πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως για δύο συνεχή χρόνια.
Bλέπω ότι υπάρχει ενθουσιασμός με τον 1000 Ecoboost, και όχι άδικα, αν και προσωπικά τον θεωρώ ίσως οριακά μικρό για το Focus, όπως έχω ήδη αναφέρει.
Θυμίζω ότι έχω Fiesta 1000, 100 PS, και ο λόγος που ξαναγράφω είναι ότι ένα δευτερεύον χαρακτηριστικό του κινητήρα που έχει περιθώρια βελτίωσης είναι η χροιά του ήχου του στην επιτάχυνση, και επίσης θα ήθελα να κάνω και ένα σχόλιο για τον φίλο που τον συγκρίνει με τον 1200 TSI της VW.
Ο TSI 105 PS και o Ecoboost 100 PS είναι πολύ κοντά σε προδιαγραφές ισχύος/ροπής, αλλά παρόμοια αυτοκίνητα με το Fiesta που κινούνται από τον TSI έχουν κατά 10 περίπου χλμ/ω μεγαλύτερη τελική και κατά 1 δευτ/το καλύτερο χρόνο στα 0-100. (Δεν συγκρίνω τις καταναλώσεις γιατί οι τυποποιημένες μετρήσεις απέχουν ούτως ή άλλως αρκετά από την πραγματικότητα.)
Αυτό με κάνει να υποθέσω ότι η ισχύς/ροπή του TSI είναι πιό κοντά στο νούμερο που θα δεί κανείς στο δυναμόμετρο, σε σχέση με τον Ecoboost.
Συνεπώς, και με την ευκαιρία, πολύ θα ήθελα να δώ μια συγκριτική δυναμομέτρηση.
Η ford είναι μία κατασκευάστρια εταιρεία η οποία μου αρέσει πάρα πολύ, κ.τ.λ. Προσωπικά θα προτιμούσα το πετρελαιοκίνητο με τα 2000cc, και το 1600cc με τα 125 άλογα ιπποδύναμη.Είναι μία κίνηση ματ το να έχει μία κατασκευάστρια εταιρεία γκάμα ατμοσφαιρικών μοτέρ.Μακάρι να τοποθετήσει και το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 115 αλόγων ιπποδύναμη και των 1500cc, θα είναι το τέλειο. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες έχουν και τα κατασκευαστικά τους λάθη, άλλωστε κανείς μας δεν είναι θεός.Το κατασκευαστικό λάθος της ford είναι ο ecoboost με τα 125 άλογα, μπορείτε να το διαπιστώσετε στα επίσημα συνεργεία της ford και στα ειδικευμένα της μάρκας, δεν είναι κάτι το κρυφό.Προβλήματα αντιμετωπίζω και εγώ με την τουρμπίνα που πάει για εγγύση. Η κυλινροκεφαλή του επειδή είναι σαν μία κόλλα Α4, αλλά δεν φταίει μόνον αυτό, αλλά και η γενική κατασκευή του εκ χύτευσης, αναπτύσει υψηλές θεμοκρασίες.Το σύστημα του 2πλού συστήματος ψύξης θεωρητικά είναι μία πάρα πολύ καλή λύση, στην εφαρμογή του όμως έχει τα θέματα του.Επίσης τα μέταλλα της τουρμπίνας δεν είναι ότι το καλύτερο. Καταλαβαίνω πως ως εμπορικότητα, πρέπει το μοτέρ να κρατηθεί σε χαμηλά κόστη.Έπρεπε όμως η ford είναι να μην μπει στην διαδικασία της ανταγωνιστικότητας με άλλους κατασκευαστές ή να διατηρήσει την ξεχωριστή προσωπικότητα της.Ας έβγαζε κάτι άλλο πιο αξιόπιστο.Επίσης μπορούσε να κάνει μεγαλύτερη κατασκευστική, κ.τ.λ. εξέλιξη του μοτέρ και ας είχε μεγαλύτερο εμπορικό κόστος. Δεν είναι αυτό μοτέρ που ταιριάζει με το focus.Την αξιοπιστία την προτιμούν πάρα πολλοί άνθρωποι, ειδικά στις μέρες μας. Παρόμοια προβλήματα με την θερμοκρασία της κυλινδοκεφαλής είχε η opel με το astra 1400cc και η nissan με το τότε almera 1400cc. Προβλήματα αξιοπιστίας μοτέρ είχε και η mazda με το rx-8.Είχα αλλάξει 3 μοτέρ στην εγγύηση. Παρόλο τα προβλήματα, η ford είναι μία αξιόλογη κατασκευάστρια εταιρεία, με ειδικά οχήματα που αγγίζουν την τελειότητα στο στήσιμο και την ιπποδύναμη.Έχοντας οχήματα ford, το εγγυόμαι ανεπιφύλακτα.Περιμένω στο νέο focus rs το μοτέρ των 2300cc ecoboost. FORD MOTORSPORT.
Συμφωνω με τον airetiko! Η ποικιλια των μοτερ απο μονη της δεν κανει την διαφορα εξου και οτι η Ford δεν εχει πιασει την πρωτια στις πωλησεις παρα μονο στα εταιρικα ισως. Ειναι ενα ωραιο κολπο του διεθνους μαρκετιγκ για αυξηση των πωλησεων με την μεθοδο "παρε κοσμε εχω τα παντα στη γκαμα"! Προσπαθουν να πιασουν αγοραστες καθε κατηγοριας. Μπορει το μοτερ για καποιους να ειναι εξαιρετικο αλλα γενικοτερα το αυτοκινητο χωλαινει σε καποια αλλα σημεια. Το Focus εχει παραξενη εργονομια, καθολου ορατοτητα, ειδικα προς τα πισω ειναι ανυπαρκτη. Οσο για χωρους αποσκευων το πενταπορτο ακομη και το στεισον εχει λιγοτερη χωρητικοτητα απο τα αντιστοιχα πενταπορτα αλλων κατασκευαστων!!!
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΕΥΡΟΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!! ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ 1.0 125ΗHP ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΛΕΩ ΠΩΣ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ 1.6 ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΝΟΣ 1.8 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΑΝΤΑ Κ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ TURBO ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΤΖΟΥΛΙΕΤΑ 120 Κ ΜΕΓΚΑΝΕ 130 ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ Ο.1 ΜΑΧ Ο,2 SEC !!! ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ!! ΟΠΟΤΕ ΧΙΛΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΙΛΙΑΡΗΣ!!ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ!!ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ.ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΕΙ ΘΡΑΥΣΗ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ !!!!
Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να διαλέξει ένα μοτέρ μόνο από τα γενικά τεχνικά χαρακτηριστικά του (εφόσον φυσικά ψάχνει κάτι παραπάνω από απλή μεταφορά και πόσο θα του κοστίσει).
Ναι μεν μπορεί να καθορίσει χοντρικά τις επιλογές του με γνώμονα την ισχύ /ροπή, (πχ ένα αυτοκίνητο γύρω στα 1300 kg χρειάζεται είτε βενζινοκινητήρα γύρω στους 140-150 ίππους και 200+ mN ροπής, είτε ντίζελ με 110-120 ίππους και 300+ mΝ).
Εξίσου σημαντικότερο όμως στοιχείο είναι η συμπεριφορά του κινητήρα και μάλιστα σε συνδυασμό με τον αριθμό σχέσεων και την κλιμάκωση του κιβωτίου στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Εχω το καινούργιο Fiesta με τον χιλιάρη των 100 ίππων, που τον βρίσκω ικανοποιητικό και ευχάριστο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (αν και θα προτιμούσα λίγο κοντύτερες την 1η και 2η σχέση).
Για το Focus όμως θα τον θεωρούσα μάλλον μικρό, ακόμα και αυτόν των 125 ίππων, μια και την επιπλέον ισχύ και ροπή την βγάζει ουσιαστικά με overboost.
ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ 1.0 ECOBOOST !! O INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR 2012 + 2013 !! ΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΘΑΥΜΑ !! Η ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ ΤΗΣ FORD ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ !! ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕ TURBO ΚΑΘΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΗΤΗΘΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΡΙΒΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΜΕΙΓΜΑ Κ ΣΧΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.ΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΜΙΑΣ ΚΟΛΛΑΣ Α4 ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ 7.3εκ ΕΧΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ECOBOOST ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 100KG !! ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑ ΑΠΟ ΧΥΤΟΣΙΔΗΡΟ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ.Η ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ,ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΥΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΤΥΠΩΔΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΑΝΑΧΩΡΕΙ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ.Η ΨΥΞΗ ΤΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ,ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΔΥΟ ΣΤΑΔΙΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 75 ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΠΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΨΥΚΤΙΚΟ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ,ΣΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΔΡΑΝΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ,ΕΝΩ ΑΠΟ ΚΕΙ Κ ΠΕΡΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ,ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ, Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΦ ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ 240.000ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΜΒΑΠΤΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ! Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΑΝΑΠΤΥΞΕΙ 248.000 Σ.Α.Λ ΜΕ ΑΚΑΡΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΕΙ ΤΟ TURBO LAG .ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΑΠΡΡΟΦΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ,ΓΙΝΕΤΑΙ,ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ( 6 ΑΝΤΙΒΑΡΑ ) ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΚΑΙ, ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΜΗΚΗ ΑΞΟΝΑ Κ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ.Η ΡΟΠΗ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 17.3 KG ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ OVERBOOST ΣΤΑ 20.4 ΟΣΑ ΔΗΛ ΚΑΙ Ο ΔΙΛΙΤΡΟΣ ΜΠΟΞΕΡ ΤΗΣ TOYOTA GT 86 !!
διχασμενος ειναι ο ανταγωνισμος που δεν εχει απαντησει ακομα με κατι τοσο προηγμενο!!ουτε σε hp ουτε σε καινοτομια ουτε σε τεχνολογια.αν ριξεις μια ματια στη τεχνικη αναλυση που κανει ο λεπε μκ7 τοτε θα καταλαβεις με τι αξεπεραστο μοτερ εχεις να κανεις.καπιοι προσπαθησαν αλλα δεν τα καταφεραν,ζωντανο παραδειγμα η ρενο που στο 900αρκι της,ξεχασε πραγματικα να βαλει αμεσο ψεκασμο!!ελεος!!οπελ κ φοσκβαγκεν εβγαλαν ιπποδυναμεις 115hp που παλι δεν καταφεραν να ξεπερασουν τα 125 του ecoboost!! οσο για την τογιοτα μαυρο σκοταδι που επειμενει στα ατμοσφαιρικα.. οι παραπανω μαρκες που αναφερω εινα οι κυριοι ανταγωνιστες της ford!!οποτε 1.0 ecoboost και παλι ecoboost!!
Επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά ότι τα περιοδικά προβάλουν κάποια αυτοκίνητα (ford, vw, Honda) έναντι κάποιων άλλων. Σε αυτούς που δεν αρέσει το focus τι πρέπει να απαντήσουν στο συγκεκριμένο άρθρο; Ακόμα και οι κάτοχοι της ford είναι διχασμένοι για τον 1000 ecoboost και αν μπορεί να κινήσει ικανοποιητικά το αυτοκίνητο το οποίο έχει το μικρότερο πορτ-μπαγκάζ και τα πιο άβολα χειριστήρια στο ταμπλό……
Ας αποδείξουν την αξιοπιστία τους (οι κινητήρες) σε βάθος χρόνου και βλέπουμε.
Χαίρετε, ενώ έχω απαντήσει σε σχόλιο του george1, η απάντηση μου δεν βρίσκεται πουθενά.Δεν θέλω να πιστεύω πως υπάρχει λογοκρισία ή κάτι μεμπτό ή δύο μέτρα, δύο σταθμά ή οτιδήποτε άλλο.
Έχετε πει πως όλα ελέγχονται, δεν πιστεύω αυτά που γράφω να κάνουν τόσο κακό σε κάποιους από εδώ μέσα.
Επίσης είναι αποδεκτό ένα άτομο να έχει καμιά 10αρια ονόματα και να γράφει;Αντίλογο δεν πρέπει να δέχεται;Έχει το αλάθητο ή είναι ο Ιησούς Χριστός;
Υπάρχουν και άλλοι εκτός τον έναν, μία με τα 10 ονόματα, κ.τ.λ.
Αγαπητή Λουκία σε παρακολουθώ εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια που γράφεις σε αυτό το forum, σχεδόν σε κάθε θέμα, και μου γεννάτε η απορία πια είναι η σχέση σου με τη ford, καθώς από τα γραπτά σου φαίνεται να είσαι fan της ΚΙΑ ή τη HYUNDAI και δει των ανατολικών εταιρειών και μάλιστα χρήστης οχήματος αυτών των εταιρειών. Τώρα πως γίνεται να έχεις ford focus και να σου βγάλει και πρόβλημα σοβαρό δεν ξέρω. Μάλλον ισχύει το παλιό άσμα "Φαντασία μου πλανεύτρα είσαι η πιο μεγάλη ψεύτρα". Όσον αφόρα πιο μοντέλο είναι πρώτο σε πωλήσεις στον πλανήτη δεν έχεις παρά να ανατρέξεις σε σαιτ του εσωτερικού ή του εξωτερικού για να λύσεις την απορία σου.
Κύριε george1 πάντοτε για τα πάντα υπάρχει η πρώτη φορά.Προσωπικά το έχω λιγότερο από ένα χρόνο, με 25500 χιλιόμετρα σχεδόν και αντιμετωπίζω αυτά τα προβλήματα, όπως και άλλοι που βλέπω.Το ότι δεν αντιμετωπίζουν οι ξένοι τα ίδια προβλήματα και δεν το αναρτούν στα ειδικά site, δεν μπορώ να απολογηθώ γι αυτούς.
Το ίδιο μοτέρ στα 100 άλογα ιπποδύναμη, δεν είδα να έχει τα ίδια προβλήματα με τα 125 άλογα.
Στις πωλήσεις που λέτε για την Ευρώπη, βλέπω η vw ότι προηγείται όλων των υπολοίπων.Στην Ελλάδα το focus πάει πάρα πολύ καλά και το fiesta και το mondeo.
Αγαπητή Λουκία είμαι κάτοχος ενός ford focus 1.0 125 εδώ και σχεδόν δύο χρόνια (28.000 χλμ) χωρίς κανένα πρόβλημα και δεν έχω παρατηρήσει κανένα θέμα με την αύξηση της θερμοκρασίας. Επίσης επειδή έχω ψάξει για προβλήματα σε διεθνή σαιτ δεν έχω ακούσει τίποτα για αυτά που λες. Θα σου έλεγα ότι στην Ελλάδα δεν αγοράζουν πολύ το focus στο εξωτερικό όμως πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως για δύο συνεχή χρόνια.
Bλέπω ότι υπάρχει ενθουσιασμός με τον 1000 Ecoboost, και όχι άδικα, αν και προσωπικά τον θεωρώ ίσως οριακά μικρό για το Focus, όπως έχω ήδη αναφέρει.
Θυμίζω ότι έχω Fiesta 1000, 100 PS, και ο λόγος που ξαναγράφω είναι ότι ένα δευτερεύον χαρακτηριστικό του κινητήρα που έχει περιθώρια βελτίωσης είναι η χροιά του ήχου του στην επιτάχυνση, και επίσης θα ήθελα να κάνω και ένα σχόλιο για τον φίλο που τον συγκρίνει με τον 1200 TSI της VW.
Ο TSI 105 PS και o Ecoboost 100 PS είναι πολύ κοντά σε προδιαγραφές ισχύος/ροπής, αλλά παρόμοια αυτοκίνητα με το Fiesta που κινούνται από τον TSI έχουν κατά 10 περίπου χλμ/ω μεγαλύτερη τελική και κατά 1 δευτ/το καλύτερο χρόνο στα 0-100. (Δεν συγκρίνω τις καταναλώσεις γιατί οι τυποποιημένες μετρήσεις απέχουν ούτως ή άλλως αρκετά από την πραγματικότητα.)
Αυτό με κάνει να υποθέσω ότι η ισχύς/ροπή του TSI είναι πιό κοντά στο νούμερο που θα δεί κανείς στο δυναμόμετρο, σε σχέση με τον Ecoboost.
Συνεπώς, και με την ευκαιρία, πολύ θα ήθελα να δώ μια συγκριτική δυναμομέτρηση.
Η ford είναι μία κατασκευάστρια εταιρεία η οποία μου αρέσει πάρα πολύ, κ.τ.λ.
Προσωπικά θα προτιμούσα το πετρελαιοκίνητο με τα 2000cc, και το 1600cc με τα 125 άλογα ιπποδύναμη.Είναι μία κίνηση ματ το να έχει μία κατασκευάστρια εταιρεία γκάμα ατμοσφαιρικών μοτέρ.Μακάρι να τοποθετήσει και το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 115 αλόγων ιπποδύναμη και των 1500cc, θα είναι το τέλειο.
Όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες έχουν και τα κατασκευαστικά τους λάθη, άλλωστε κανείς μας δεν είναι θεός.Το κατασκευαστικό λάθος της ford είναι ο ecoboost με τα 125 άλογα, μπορείτε να το διαπιστώσετε στα επίσημα συνεργεία της ford και στα ειδικευμένα της μάρκας, δεν είναι κάτι το κρυφό.Προβλήματα αντιμετωπίζω και εγώ με την τουρμπίνα που πάει για εγγύση.
Η κυλινροκεφαλή του επειδή είναι σαν μία κόλλα Α4, αλλά δεν φταίει μόνον αυτό, αλλά και η γενική κατασκευή του εκ χύτευσης, αναπτύσει υψηλές θεμοκρασίες.Το σύστημα του 2πλού συστήματος ψύξης θεωρητικά είναι μία πάρα πολύ καλή λύση, στην εφαρμογή του όμως έχει τα θέματα του.Επίσης τα μέταλλα της τουρμπίνας δεν είναι ότι το καλύτερο.
Καταλαβαίνω πως ως εμπορικότητα, πρέπει το μοτέρ να κρατηθεί σε χαμηλά κόστη.Έπρεπε όμως η ford είναι να μην μπει στην διαδικασία της ανταγωνιστικότητας με άλλους κατασκευαστές ή να διατηρήσει την ξεχωριστή προσωπικότητα της.Ας έβγαζε κάτι άλλο πιο αξιόπιστο.Επίσης μπορούσε να κάνει μεγαλύτερη κατασκευστική, κ.τ.λ. εξέλιξη του μοτέρ και ας είχε μεγαλύτερο εμπορικό κόστος.
Δεν είναι αυτό μοτέρ που ταιριάζει με το focus.Την αξιοπιστία την προτιμούν πάρα πολλοί άνθρωποι, ειδικά στις μέρες μας.
Παρόμοια προβλήματα με την θερμοκρασία της κυλινδοκεφαλής είχε η opel με το astra 1400cc και η nissan με το τότε almera 1400cc.
Προβλήματα αξιοπιστίας μοτέρ είχε και η mazda με το rx-8.Είχα αλλάξει 3 μοτέρ στην εγγύηση.
Παρόλο τα προβλήματα, η ford είναι μία αξιόλογη κατασκευάστρια εταιρεία, με ειδικά οχήματα που αγγίζουν την τελειότητα στο στήσιμο και την ιπποδύναμη.Έχοντας οχήματα ford, το εγγυόμαι ανεπιφύλακτα.Περιμένω στο νέο focus rs το μοτέρ των 2300cc ecoboost.
FORD MOTORSPORT.
Συμφωνω με τον airetiko! Η ποικιλια των μοτερ απο μονη της δεν κανει την διαφορα εξου και οτι η Ford δεν εχει πιασει την πρωτια στις πωλησεις παρα μονο στα εταιρικα ισως. Ειναι ενα ωραιο κολπο του διεθνους μαρκετιγκ για αυξηση των πωλησεων με την μεθοδο "παρε κοσμε εχω τα παντα στη γκαμα"! Προσπαθουν να πιασουν αγοραστες καθε κατηγοριας. Μπορει το μοτερ για καποιους να ειναι εξαιρετικο αλλα γενικοτερα το αυτοκινητο χωλαινει σε καποια αλλα σημεια. Το Focus εχει παραξενη εργονομια, καθολου ορατοτητα, ειδικα προς τα πισω ειναι ανυπαρκτη. Οσο για χωρους αποσκευων το πενταπορτο ακομη και το στεισον εχει λιγοτερη χωρητικοτητα απο τα αντιστοιχα πενταπορτα αλλων κατασκευαστων!!!
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΕΥΡΟΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!! ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ 1.0 125ΗHP ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΛΕΩ ΠΩΣ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ 1.6 ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΝΟΣ 1.8 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΑΝΤΑ Κ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ TURBO ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΤΖΟΥΛΙΕΤΑ 120 Κ ΜΕΓΚΑΝΕ 130 ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ Ο.1 ΜΑΧ Ο,2 SEC !!! ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ!! ΟΠΟΤΕ ΧΙΛΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΙΛΙΑΡΗΣ!!ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ!!ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ.ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΕΙ ΘΡΑΥΣΗ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ !!!!
Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να διαλέξει ένα μοτέρ μόνο από τα γενικά τεχνικά χαρακτηριστικά του (εφόσον φυσικά ψάχνει κάτι παραπάνω από απλή μεταφορά και πόσο θα του κοστίσει).
Ναι μεν μπορεί να καθορίσει χοντρικά τις επιλογές του με γνώμονα την ισχύ /ροπή, (πχ ένα αυτοκίνητο γύρω στα 1300 kg χρειάζεται είτε βενζινοκινητήρα γύρω στους 140-150 ίππους και 200+ mN ροπής, είτε ντίζελ με 110-120 ίππους και 300+ mΝ).
Εξίσου σημαντικότερο όμως στοιχείο είναι η συμπεριφορά του κινητήρα και μάλιστα σε συνδυασμό με τον αριθμό σχέσεων και την κλιμάκωση του κιβωτίου στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Εχω το καινούργιο Fiesta με τον χιλιάρη των 100 ίππων, που τον βρίσκω ικανοποιητικό και ευχάριστο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (αν και θα προτιμούσα λίγο κοντύτερες την 1η και 2η σχέση).
Για το Focus όμως θα τον θεωρούσα μάλλον μικρό, ακόμα και αυτόν των 125 ίππων, μια και την επιπλέον ισχύ και ροπή την βγάζει ουσιαστικά με overboost.