Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Ford ανανεώνει το Focus και το λανσάρει με 8 ιπποδυνάμεις σε βενζίνη και άλλες πέντε σε ντίζελ. Ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα σε εσάς;

H Ford ανανεώνει το Focus και το λανσάρει με 8 ιπποδυνάμεις σε βενζίνη και άλλες πέντε σε ντίζελ. Ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα σε εσάς;

Εσείς με ποιο από τα νέα μοτέρ θα διαλέξετε το ανανεωμένο Focus;

14.254 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2014)

H Ford ανανεώνει το Focus και το λανσάρει με 8 ιπποδυνάμεις σε βενζίνη και άλλες πέντε σε ντίζελ. Ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα σε εσάς;

Η Ford έβαλε πρώτη τα 1.000 κυβικά σε μικρομεσαίο μοντέλο. Μια κίνηση που στην Ευρώπη έκανε μεγάλη επιτυχία αφού τώρα μπορούσε μεγάλος μέρος της αγοράς να κοιτάξει τον μικρό βενζινοκινητήρα για χαμηλότερο κόστος αγοράς και ίδιο κόστος χρήσης με τον 1.600άρη ντίζελ. 
Στην Ελλάδα τα τούρμπο 1.600άρια είχαν το δέλεάρ τους ενώ και το ντίζελ πήγε καλά. Τώρα όμως η Ford ξαναλανσάρει το Focus με μοτέρ κυριολεκτικά για όλα τα γούστα. Στον 1.000άρη των 100 και 125 ίππων προσθέτει και μία έκδοση με ρύπους κάτω από 99 γρ./χλμ. 
Ένα νέο μοτέρ 1.500 κ.εκ. με τέσσερις κυλίνδρους αντικαθιστά τα 1.600άρια τούρμπο με ίδιες αποδόσεις, 150 και 180 άλογα, αρκετά χαμηλότερη όμως κατανάλωση.
Την ίδια στιγμή διατηρεί τα 1.600άρια ατμοσφαιρικά στα 85, 105 και 125 άλογα, κυρίως για χαμηλό κόστος αγοράς σε εταιρικούς στόλους αλλά και όσους επιμένουν να μένουν εκτός τούρμπο.
Στα 1.500 κ.εκ. έρχεται και το νέο ντίζελ μοτέρ της Ford με 95 και 120 ίππους, ενώ σφήνα στα 95 και 115 άλογα παραμένει το εκπληκτικό 1.600άρι ντίζελ από την προηγούμενη γενιά. Τέλος ένα 2λιτρο μοτέρ με 150 ίππους θα καλύψει τις ανάγκες στο άνω άκρο των ντίζελ, αν και δεν θα είναι δημοφιλές στην Ελλάδα.Εσείς λοιπόν τι έχετε στο μυαλό σας; Ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα σε εσάς; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
FALKEN ZIEX ZE 320 TEST