Η Renault, αποκάλυψε τα σχέδια της για την περιορισμένη παραγωγή μιας ειδικά εξελιγμένης από τους μηχανικούς της Renault Sport έκδοσης του επαγγελματικού Renault Kangoo. Το Kangoo R.S. θα χρησιμοποιεί ως βάση το επαγγελματικό μοντέλο της φίρμας, εξελιγμένο με ένα πλήρες πακέτο αναβάθμισης δια χειρός Renault Sport που περιλαμβάνει φαρδύτερο αμάξωμα, ανασχεδιασμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης, αλλά και ισχυρά μηχανικά σύνολα της μάρκας.
Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα που έχουν εξελιχθεί από τη Renault Sport (Twingo GT, Clio R.S., Megane GT & Megane R.S.) το σπορ επαγγελματικό μοντέλο θα χαρακτηρίζεται από τις σχετικά μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές αλλαγές στο αμάξωμα, λόγω και τον πολυάριθμων αεροδυναμικών στοιχείων που θα χρησιμοποιηθούν ώστε να επιτυγχάνεται ο επιθυμητός βαθμός απόδοσης, αλλά και παράλληλα να δικαιολογείται με τον πλέον πειστικό τρόπο το όνομα Kangoores.
Το Kangoo R.S. θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση Sport με τα μηχανικά μέρη του Megane GT (1.6 dCi 165 ίππων με αυτόματο EDC κιβώτιο 6 σχέσεων) και στην έκδοση Trophy-R με τα μηχανικά μέρη του Megane R.S. (1.8 TCe 280 ίππων με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων). Και οι δύο εκδόσεις θα εφοδιάζονται με σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control της μάρκας, αλλά και σύστημα launch control. Σημαντικό είναι ότι ο χώρος φόρτωσης θα μείνει ανεπηρέαστος προσφέροντας στους... γρήγορους επαγγελματίες ωφέλιμο όγκο από 4 έως και 4,6 κυβικά μέτρα (ανάλογα με το διαχωριστικό).
Ακολουθώντας την παράδοση του νέου Megane R.S., το Kangoo R.S. θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στα πλαίσια του Grand Prix του Μονακό (24-27 Μαΐου) πραγματοποιώντας μερικούς γύρους στα χέρια του οδηγού της Renault Sport Formula 1 Team, Carlos Sainz.
Φυσικά, τίποτα από όλα τα παραπάνω δεν θα συμβεί μιας και η συγκεκριμένη είδηση είναι πρωταπριλιάτικη... Ωστόσο, θα θέλατε κάποια στιγμή να δείτε κάτι παρόμοιο από τη γαλλική μάρκα;