Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γερμανία-εκλογές: Κρίνεται το μέλλον των ηλεκτρικών

2.897 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2021)

Και όμως, δεν συμφωνούν όλα τα κόμματα στο να καταργηθούν τα μοτέρ βενζίνης και diesel. Το αποτέλεσμα των εκλογών δεν θα επηρεάσει μόνο την Γερμανία αλλά και την Ευρώπη συνολικά.

Mπορεί η Ευρωπαϊκή Ένωση να αποτελείται από κράτη που έχουν ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις αλλά, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία, διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό την πολιτική της, ιδιαίτερα σε ό,τι έχει να κάνει με τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στις 26 Σεπτεμβρίου, η Άνγκελα Μέρκελ αποχωρεί από την θέση της μετά από 16 χρόνια, και οι Γερμανοί θα κληθούν να ψηφίσουν κάποιο νέο πρόσωπο για την καγκελαρία της χώρας. Δεν συμφωνούν όμως όλα τα κόμματα της χώρας για το εάν και πως πρέπει να γίνει η μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Πάμε να δούμε τι λένε τέσσερα μεγάλα κόμματα:

Χριστιανοδημοκράτες: Ανοιχτοί σε προτάσεις για το μέλλον της αυτοκίνησης
To κόμμα της Mέρκελ θέλει η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας να παραμείνει ηγέτιδα δύναμη στον κόσμο αλλά να είναι ανοιχτόμυαλη σε σχέση με τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα. Το κόμμα δεν πιστεύει πως πρέπει να απαγορευτούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης ούτε θέλει να μπουν όρια ταχυτήτων στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά πάντως, στηρίζει την κατασκευή σταθμών φόρτισης σε όλα τα νέα δημόσια και εμπορικά κτήρια αλλά επίσης δίνει πόντους εμπιστοσύνης στα συνθετικά καύσιμα και το υδρογόνο.

Πράσινοι: Πιστοί στην ηλεκτροκίνηση, θέλουν χαμηλά όρια ταχύτητας στους δρόμους
Το κόμμα των Πρασίνων πιστεύει πως τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι «πιο ψηφιακά, πιο ήσυχα, μικρότερα, πιο ελαφριά, να μην μολύνουν και να μπορούν να ανακυκλωθούν» ενώ στηρίζει την κίνηση με ποδήλατα, λεωφορεία και τρένα. Το κόμμα θεωρεί επίσης πως η Γερμανία θα πρέπει να σταματήσει να παράγει οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2030, να δοθούν μεγαλύτερες επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ποδηλάτων, ενώ προτείνει μικρή χρήση των συνθετικών καυσίμων και του υδρογόνου.  Οι Πράσινοι θέλουν επίσης να επιβάλουν όριο 130 χλμ./ώρα στους αυτοκινητοδρόμους και όριο 30 χλμ./ώρα μέσα στις πόλεις.

Σοσιαλδημοκράτες: Mικρή παρέμβαση του κράτους, δεν θέλει το τέλος των θερμικών μοτέρ
Το SPD υποστηρίζει την μετάβαση στην ηλεκτροκινητικότητα αλλά δεν πιστεύει πως το κράτος πρέπει να παρέμβει σημαντικά στην αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. Το κόμμα δεν έχει θέσει κάποια ημερομηνία για το τέλος των κινητήρων καύσης αλλά στηρίζει την δημιουργία σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών και να επεκταθεί η παραγωγή μπαταριών. Όπως οι Πράσινοι, προτείνεται όριο 130χλμ./ώρα στους αυτοκινητοδρόμους αλλά στις πόλεις, προτείνει το όριο των 50χλμ./ώρα.

Ελεύθερο Δημοκρατικό Κόμμα: Kαμία απαγόρευση σε βενζίνη/diesel 
Το κόμμα αντιτίθεται στο να απαγορευτούν οι κινητήρες βενζίνης και diesel αλλά και να μπουν όρια στους δρόμους. Δεν θέλει να δοθούν κίνητρα για τα ηλεκτρικά, ούτε να υπάρχουν όρια στις εκπομπές ρύπων που παράγουν τα αυτοκίνητα. Τα στελέχη του στηρίζουν την δημιουργία σταθμών φόρτισης, τα συνθετικά καύσιμα και το υδρογόνο.
 
Θα βγουν πρώτοι οι εχθροί των ηλεκτρικών;
Δεν συμφωνούν όλα τα κόμματα στο να καταργηθούν τα θερμικά μοτέρ. Το αποτέλεσμα των εκλογών δεν θα επηρεάσει μόνο την Γερμανία αλλά όλη την Ευρώπη.
Tι γίνεται εάν το κόμμα που αντιτίθεται στα ηλεκτρικά βγει πρώτο; Θα αλλάξουμε ρότα;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

home pro
Autotriti.gr