Comfort α λα Aircross: Η γκάμα των SUV της Citroen ξεχωρίζει για την άνεση που προσφέρει στο δρόμο και φυσικά στους επιβάτες. Δείτε πως τα καταφέρνoυν και ποια είναι τα μυστικά των C3 Aircross και C5 Aircross.
Η ιστορία της Citroen είναι ταυτισμένη με την άνεση. Στο σήμερα, αυτή αποτυπώνεται έκδηλα με το πρόγραμμα «Citroën Advanced Comfort» το οποίο έχει εξελιχθεί με βάση τις απαιτήσεις των χρηστών ώστε να τους εξασφαλίζει ολοκληρωμένη άνεση σε όλες τις συνθήκες. Υπό αυτή την ομπρέλα λοιπόν η Citroen λανσάρει καινοτόμες λύσεις και διαμορφώνει τη σχεδίαση των SUV της έχοντας ως κέντρο τέσσερις βασικούς πυλώνες:
• Η εξάλειψη του θορύβου και των κραδασμών
• Η λειτουργικότητα του εσωτερικού χώρου
• Η επίτευξη ψυχικής ηρεμίας χάρη στο αρμονικό περιβάλλον και
• Η χρήση «έξυπνης» τεχνολογίας
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις...
Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις... Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Γερνουν και ωραια στις στροφες... οποτε ξυνεις το κεφαλι σου και αναρωτιέσαι που πεταξες 20 χιλιάρικα... αναθεμα την "μοδα"
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..