Τα καθίσματα Advanced Comfort περιέχουν ειδικό αφρό πάχους 15 χλστ. για καλύτερη εφαρμογή στο σώμα.
Τα ειδικά μελετημένα καθίσματα
40.583 Επισκέψεις στο άρθρο
Η γαλλική φίρμα έχει αναπτύξει τα καθίσματα Advanced Comfort με διαφορετικά στρώματα ειδικών υλικών και προσθήκη ειδικού αφρού πάχους 15 χλστ. (13 χλστ. περισσότερο από τα συνηθισμένα καθίσματα). Έτσι εφαρμόζουν καλύτερα στο σώμα, απορροφώντας τις αναταράξεις και παράλληλα αποφεύγεται η «καθίζηση» τους μετά από μεγάλα διαστήματα οδήγησης.
Ειδική μελέτη επίσης έχει γίνει και στα πίσω καθίσματα, με τα δύο SUV της φίρμας να διαθέτουν συρόμενα κατά μήκος καθίσματα, διαμορφώνοντας έτσι βολικότερο περιβάλλον για τους πίσω επιβάτες. Παράλληλα το μεγαλύτερο C5 Aircross διαθέτει τρία πίσω ανεξάρτητα καθίσματα, ίδιου πλάτους, με δυνατότητα ανάκλισης σε 5 διαφορετικές θέσεις.
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις...
Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις... Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Γερνουν και ωραια στις στροφες... οποτε ξυνεις το κεφαλι σου και αναρωτιέσαι που πεταξες 20 χιλιάρικα... αναθεμα την "μοδα"
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..