Το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions αντί για τα κλασσικά stops, διαθέτει, δύο ελατήρια στα δύο άκρα του αμορτισέρ.
Το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions
40.830 Επισκέψεις στο άρθρο
Η καινοτομία που κλέβει τις εντυπώσεις είναι το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions, το οποίο αναφέρεται στην τοποθέτηση υδραυλικών στοπ στο άνω και στο κάτω άκρο της ανάρτησης (με ελατήρια και αμορτισέρ). Ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο ειδικό αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια. Έτσι όταν το ελατήριο συμπιέζεται από μία λακκούβα στο δρόμο, η επαναφορά του αμαξώματος θα γίνει προοδευτικά.
Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, αλλά και στην πράξη όπως έχουμε διαπιστώσει οι ίδιοι, σε ισχυρές συμπιέσεις και επαναφορές, τα υδραυλικά στοπ μειώνουν προοδευτικά την κίνηση, αποφεύγοντας βίαιες κρούσεις και επαναφορές, ενώ σε πιο ελαφρές συνθήκες απορροφούν τους κραδασμούς, δίνοντας την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο «αιωρείται» πάνω από το δρόμο.
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις...
Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις... Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Γερνουν και ωραια στις στροφες... οποτε ξυνεις το κεφαλι σου και αναρωτιέσαι που πεταξες 20 χιλιάρικα... αναθεμα την "μοδα"
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..