Το C3 Aircross πετυχαίνει εύκολα την παροχή πολύ υψηλού επιπέδου άνεσης. ¶λλωστε βγήκε και νικητής στο τεστ άνεσης του AutoΤρίτη.
Στο δρόμο: C3 Aircross, άνετο εντός και εκτός δρόμου
40.584 Επισκέψεις στο άρθρο
Η θέση οδήγησης που επιφυλάσσει στον οδηγό του το C3 Aircross μοιάζει ακριβώς στοχευμένη στην κλάση των B-SUV: είναι ψηλή και αρχοντική, ενώ τα καθίσματα είναι αυτά που έχουμε παινέψει πολλές φορές: άνετη έδρα, πλούσιο, μαλακό γέμισμα μέσα, αλλά ταυτόχρονα και καλή αίσθηση στήριξης.
Στο δρόμο προφανέστατα ο πρώτος στόχος είναι η παροχή πολύ υψηλού επιπέδου άνεσης κάτι που το C3 Aircross πετυχαίνει εύκολα. Οι λακκούβες γίνονται ελάχιστα αισθητές ηχητικά και ακόμα λιγότερο από πλευράς δόνησης. Κάτι που επιβεβαιώνεται και από την υψηλή κατάταξη στο τεστ άνεσης του AutoΤρίτη.
Μάλιστα η προσπάθεια για τα υψηλά αυτά επίπεδα άνεσης δε δείχνει να επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Το κράτημα είναι απόλυτα σεβαστό και η αίσθηση που εισπράττεις είναι ότι μπορείς να πιέσεις αρκετά το όχημα. Τη σιγουριά αυτή δίνουν οι συγκρατημένες κλίσεις αλλά και ο σταθερός πίσω άξονας. Το τιμόνι από την πλευρά του έχει γενικά καλή αίσθηση, ελαφριά για να βολέψει και τον οικογενειάρχη στην πόλη, αλλά και κάποια πιθανή εξόρμηση εκτός ασφάλτου. Φυσικά τα χωμάτινα μονοπάτια ανήκουν στο ρεπερτορίο του C3 Aircross, όσο φυσικά βρισκόμαστε στα όρια της light περιπέτειας. Το Grip Cοntrol με επιλογές για χώμα και χιόνι ή και απενεργοποίηση του ESP (για λίγο βέβαια) θα δώσει καλές λύσεις, ενώ η μαλακή και απορροφητική ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, συμβάλει στη συγκράτηση κραδασμών και αναταράξεων.
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις...
Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις... Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Γερνουν και ωραια στις στροφες... οποτε ξυνεις το κεφαλι σου και αναρωτιέσαι που πεταξες 20 χιλιάρικα... αναθεμα την "μοδα"
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..