Εκτός δρόμου είναι «υπερθέαμα» να βλέπεις απΆ έξω πόσο γρήγορα ταλαντώνεται η ανάρτηση και πόσο ευθύγραμμο μένει την ίδια ώρα το αμάξωμα.
Στο δρόμο: C5 Aircross σαν να κινείσαι στον αφρό
40.833 Επισκέψεις στο άρθρο
Με στάνταρ τα Progressive Hydraulic Cushions και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετα ταξίδια. Με την σούπερ ηχομόνωση και τα ειδικά κρύσταλλα δεν «ακούγεται» και παράλληλα όχι μόνο δεν βροντάει ή κοπανάει, αλλά δίνει μια… αφρώδη αίσθηση ακόμη και σε «πληγωμένους» δρόμους. Λες και προηγείται συνεργείο που «μπαλώνει» και ξαναστρώνει το δρόμο. Καλά, σε νορμάλ άσφαλτο δεν το συζητάμε, το πράγμα θυμίζει όντως μαγικό χαλί. Ακόμα και σε κυματοειδείς ανωμαλίες, το αμάξωμα ελέγχεται άψογα χωρίς υποψία πλεύσης ή απώλειας αυτοκυριαρχίας. Η οδήγηση που ταιριάζει στο C5 Aircross είναι η «ρευστή», αυτή χωρίς ακραία input. Τότε το C5 Aircross θα κρύψει το μέγεθος, αλλά και το ύψος του, ενώ το ελαφρύ τιμόνι στην καθημερινότητα του χαρίζει μια απροσδόκητη ευελιξία.
Εκτός δρόμου, με βασικό προσόν την εξαιρετικά ισορροπημένη ανάρτηση με προσανατολισμό την άνεση και σύμμαχο τα 230 χλστ. απόστασης από το έδαφος και το Grip Control, το γαλλικό μοντέλο σε γεμίζει με αυτοπεποίθηση κι ας είναι δικίνητο. Η ανάρτηση είναι ένα απίθανο όπλο: απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες και γρήγορα σου παίρνει τη φυσιολογική συστολή που έχεις ως οδηγός βγαίνοντας στο βουνό. Είναι τόσο γεμάτη η αίσθηση που εισπράττεις όταν καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει λακούβα ή νεροφαγωμα που να σε απασχολεί πραγματικά. Είναι δε «υπερθέαμα» να βλέπεις απ έξω πόσο γρήγορα ταλαντώνεται η ανάρτηση και πόσο ευθύγραμμο μένει την ίδια ώρα το αμάξωμα και συνεπώς πόσο ήρεμοι οι επιβαίνοντες – μια αληθινή Citroen.
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις...
Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις... Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Γερνουν και ωραια στις στροφες... οποτε ξυνεις το κεφαλι σου και αναρωτιέσαι που πεταξες 20 χιλιάρικα... αναθεμα την "μοδα"
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..