Η πανοραμική ηλιοροφή στα C3 και C5
Aircross, με περισσότερο από ένα μέτρο γυάλινης επιφάνειας προσφέρει εξαιρετική φωτεινότητα.
Η σημασία της ατμόσφαιρας στην καμπίνα
40.581 Επισκέψεις στο άρθρο
Η Citroen αντιλαμβάνεται την άνεση ως μια συνολική εμπειρία, για αυτό και υπάρχουν λεπτομέρειες στις οποίες δίνει μεγάλη σημασία. ΓιΆ αυτό το λόγο η Citroen στα μοντέλα της εφαρμόζει κάποιες καινοτομίες, όπως τα παράθυρα από πλαστικοποιημένο υλικό για την εξασφάλιση καλύτερης ηχομόνωσης, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και πανοραμικές ηλιοροφές που επιτρέπουν την διάχυση του φωτός, καθώς και σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα που αναγνωρίζει αυτόματα τον μολυσμένο εξωτερικό αέρα και τον φιλτράρει, ρυθμίζοντας την ροή μέσα στην καμπίνα.
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις...
Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..
Τα καθίσματα του C5 aircross δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του C3 και C3 aircross. Του πρώτου είναι από τα πιο αναπαυτικα με αφρωδες υλικο. Αντίθετα τα καθισματα των C3 είναι σαν τάβλα στην πλάτη, χωρίς καθόλου οσφυική υποστήριξη και χωρίς επιλογη αναβαθμισης. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα καθώς ακόμη και τα καθίσματα του Atos είναι πιο ανατομικά και στηριζουν καλυτερα τη μέση! Ο άλλος λόγος ήταν ότι η προσφορά των -1000 ευρώ ήταν μόνο για τη βασική έκδοση και για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Στη πλούσια, η έκπτωση ήταν στα 300 ευρώ. Λεπτομέρειες που δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις... Και κάτι ακόμη, τα πίσω καθίσνατα δεν ειναι συρόμενα στη βασική έκδοση.
Γερνουν και ωραια στις στροφες... οποτε ξυνεις το κεφαλι σου και αναρωτιέσαι που πεταξες 20 χιλιάρικα... αναθεμα την "μοδα"
Ok...Μαλακες αναρτησεις,μαλακά καθίσματα...αλλά και το c5 aircross 40000 ευρώ όχι. Υπέρ εκτιμιμενο. και έχει και σχετικά παλιά τεχνολογια. Και μάλλον κινεζικό..