Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μήπως ήρθε η ώρα η βενζίνη να κάνει τη μεγάλη της επιστροφή;

Μήπως ήρθε η ώρα η βενζίνη να κάνει τη μεγάλη της επιστροφή;

Η εκδίκηση της βενζίνης

10.511 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2016)

Με τη βενζίνη να φθηναίνει, μήπως είναι στιγμή να ξαναπάμε σε βενζινοκινητήρες;

Μπορεί η Ελλάδα να είναι

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

η τελευταία χώρα όπου θα φτηνύνουν τα καύσιμα, αλλά θα φτηνύνουν. Μήπως λοιπόνείναι ώρα να αφήσουμε το ντίζελ και να γυρίσουμε στον βενζινοκινητήρα;

Εντάξει, μπορεί η Ελλάδανα μην ξαναδεί ποτέ τιμές καυσίμου στα επίπεδα του 2002, όπως η υπόλοιπηΕυρώπη, αφού λίγο οι φόροι, λίγο η ευκαιρία για κέρδος, τα καύσιμα θα μείνουντσιμπημένα.

Όχι όμως τόσο ώστε ναείναι απαγορευτικά, όπως όταν το βαρέλι πετρελαίου κόστιζε 100 και πλέονδολάρια. Με την τιμή στο ένα πέμπτο, σύντομα, και με διάθεση να μείνει σε αυτάτα επίπεδα για αρκετό καιρό, η βενζίνη θα πάει φθηνότερα. Τόσο ώστε να κάνειτον βενζινοκινητήρα και πάλι καλή ιδέα.

Για σκέψου το. Ένα μικρόμοτέρ, απαλό σαν βούτυρο, ήσυχο, με το τούρμπο του και τα πολλά του άλογα, με0-100 κάτω από 9 ή ακόμη και 8 δλ, και φθηνό, πολύ πιο φθηνό από το ντίζελ πουτόσο καιρό είχες στο μάτι.

Η βενζίνη για πολλούςστην Ελλάδα πέθανε όταν επιτέλους νομιμοποιήθηκε το ντίζελ. Με χαμηλήκατανάλωση, χαμηλούς ρύπους και άρα τέλη κυκλοφορίας και φθηνό καύσιμο, τοντίζελ ήταν η καλύτερη λύση. Με τα μειονεκτήματά του.

Γιατί ξαφνικά θέλειςδύο-τρία χιλιάρικα περισσότερα για μικρομεσαίο, ενώ εδώ που τα λέμε ο ήχος καιο τρόπος λειτουργίας του μοτέρ δεν είναι ακριβώς αυτό που θα ήθελες. Νακροταλίζει σαν ταξί και να πρέπει να αλλάζεις ταχύτητα στις 3.000 στροφές.

Παρότι η λογική φώναζεντίζελ, πολλοί στο πίσω μέρος του μυαλού τους το αγόραζαν ως συμβιβασμό. Έβαζανμπροστά μια ιδέα «ευρωπαϊκή», μια ιδέα «χρηστικότητας» και αφαιρούσαν τελείωςτο συναίσθημα. Πολλοί καταπιέστηκαν να πάρουν ντίζελ φοβούμενοι πως όταν έρθειη ώρα να πουλήσουν, τα καύσιμα θα είναι τόσο ακριβά που κανείς δεν θα αγοράζειβενζίνη πλέον.

Και έμαθαν να μην τουςνοιάζει η ισχύς και να χορταίνουν ροπή, να μην τους ενοχλεί η φασαρία και ηκάπνα, και να κάνουν πως οποιαδήποτε επιπλοκή σε αντλία καυσίμου και φίλτροσωματιδίων θα την αποφύγουν επιλέγοντας «καθαρό» πρατήριο.

Και τώρα; Η τιμή τωνκαυσίμων θα πέσει, η βεζνίνη θα ξαναγίνει η «λογική» αγορά. Η διαφορά στην τιμήαπό το ντίζελ, και μόνο, είναι περισσότερη από κάθε πιθανή ή απίθανη απόσυρση.Μήπως λοιπόν είναι καιρός για βενζίνη και πάλι; Μήπως τώρα είναι η καλύτερηστιγμή να γυρίσουμε στη βενζίνη; Τι λέτε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
NEXEN PROTES TOPOTHETISEIS