Μήπως ήρθε η ώρα η βενζίνη να κάνει τη μεγάλη της επιστροφή;
Η εκδίκηση της βενζίνης
Με τη βενζίνη να φθηναίνει, μήπως είναι στιγμή να ξαναπάμε σε βενζινοκινητήρες;
Μπορεί η Ελλάδα να είναι
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
η τελευταία χώρα όπου θα φτηνύνουν τα καύσιμα, αλλά θα φτηνύνουν. Μήπως λοιπόνείναι ώρα να αφήσουμε το ντίζελ και να γυρίσουμε στον βενζινοκινητήρα;Εντάξει, μπορεί η Ελλάδανα μην ξαναδεί ποτέ τιμές καυσίμου στα επίπεδα του 2002, όπως η υπόλοιπηΕυρώπη, αφού λίγο οι φόροι, λίγο η ευκαιρία για κέρδος, τα καύσιμα θα μείνουντσιμπημένα.
Όχι όμως τόσο ώστε ναείναι απαγορευτικά, όπως όταν το βαρέλι πετρελαίου κόστιζε 100 και πλέονδολάρια. Με την τιμή στο ένα πέμπτο, σύντομα, και με διάθεση να μείνει σε αυτάτα επίπεδα για αρκετό καιρό, η βενζίνη θα πάει φθηνότερα. Τόσο ώστε να κάνειτον βενζινοκινητήρα και πάλι καλή ιδέα.
Για σκέψου το. Ένα μικρόμοτέρ, απαλό σαν βούτυρο, ήσυχο, με το τούρμπο του και τα πολλά του άλογα, με0-100 κάτω από 9 ή ακόμη και 8 δλ, και φθηνό, πολύ πιο φθηνό από το ντίζελ πουτόσο καιρό είχες στο μάτι.
Η βενζίνη για πολλούςστην Ελλάδα πέθανε όταν επιτέλους νομιμοποιήθηκε το ντίζελ. Με χαμηλήκατανάλωση, χαμηλούς ρύπους και άρα τέλη κυκλοφορίας και φθηνό καύσιμο, τοντίζελ ήταν η καλύτερη λύση. Με τα μειονεκτήματά του.
Γιατί ξαφνικά θέλειςδύο-τρία χιλιάρικα περισσότερα για μικρομεσαίο, ενώ εδώ που τα λέμε ο ήχος καιο τρόπος λειτουργίας του μοτέρ δεν είναι ακριβώς αυτό που θα ήθελες. Νακροταλίζει σαν ταξί και να πρέπει να αλλάζεις ταχύτητα στις 3.000 στροφές.
Παρότι η λογική φώναζεντίζελ, πολλοί στο πίσω μέρος του μυαλού τους το αγόραζαν ως συμβιβασμό. Έβαζανμπροστά μια ιδέα «ευρωπαϊκή», μια ιδέα «χρηστικότητας» και αφαιρούσαν τελείωςτο συναίσθημα. Πολλοί καταπιέστηκαν να πάρουν ντίζελ φοβούμενοι πως όταν έρθειη ώρα να πουλήσουν, τα καύσιμα θα είναι τόσο ακριβά που κανείς δεν θα αγοράζειβενζίνη πλέον.
Και έμαθαν να μην τουςνοιάζει η ισχύς και να χορταίνουν ροπή, να μην τους ενοχλεί η φασαρία και ηκάπνα, και να κάνουν πως οποιαδήποτε επιπλοκή σε αντλία καυσίμου και φίλτροσωματιδίων θα την αποφύγουν επιλέγοντας «καθαρό» πρατήριο.
Και τώρα; Η τιμή τωνκαυσίμων θα πέσει, η βεζνίνη θα ξαναγίνει η «λογική» αγορά. Η διαφορά στην τιμήαπό το ντίζελ, και μόνο, είναι περισσότερη από κάθε πιθανή ή απίθανη απόσυρση.Μήπως λοιπόν είναι καιρός για βενζίνη και πάλι; Μήπως τώρα είναι η καλύτερηστιγμή να γυρίσουμε στη βενζίνη; Τι λέτε;
Τι εγινε ρε παιδια σας εβαλαν οι εταιρειες να προμοταρετε υπερ των βενζινοκινητων αυτοκινητων;
Οσο πεφτει η τιμη της βενζινης, αλλο τοσο πεφτει και η τιμη του πετρελαιου. Ξερεις τι ωραια που ειναι δειχνει το ντεποζιτο καυσιμου ενα κουτακι πριν τη λυχνια και με 30 ευρω να γεμιζει; 00,85 το πετρελαιο.
Δεν υπάρχει καμία διαφορά. Στα πετρελαιοκίνητα τα πληρώνεις στην τιμή αγοράς και στο σέρβις και στα βενζινοκίνητα στη βενζίνη.
To αν κάποιος θα προτιμήσει βενζίνη ή πετρέλαιο, εξαρτάται από τη χρήση, που κάνει, τις προσωπικές του ανάγκες κ.λ.π. Η τιμή του καυσίμου παίζει και αυτή το ρόλο της, αλλά δεν είναι δυνατό να αλλάζει κάποιος αυτοκίνητο κάθε τρεις και λίγο, με βάση τις αυξομειώσεις των τιμών των καυσίμων. Τα χρήματα που θα χάσει με μια αγοραπωλησία του υπάρχοντος αυτοκινήτου, για να πάρει άλλο, με διαφορετικό καύσιμο, είναι περισσότερα από αυτά, που θα χάσει, αν το κρατήσει.
Υπερβολές... ούτε καπνίζει, ούτε ταχύτητα αλλάζεις ούτε κάτι άλλο από αυτά που αναφέρει το άρθρο. Κοστίζει περισσότερο αλλά αποσβένει το κόστος γρήγορα. Η επιλογή είναι θέμα άποψης. ΕΠ
Απο τι στιγμη που καποιος θα κρατησει ενα αυτοκινητο για πανω απο 70-80χιλιαδες χλμ που γινεται η αποσβεση των +3.000 ευρω(για καινουριο) και δεν το θελει για γκαζια το ντιζελ ειναι η καλυτερη λυση στο πορτοφολι.Ειδικα σε μεταχειρισμενο,αν δεν εχει προβληματα,ειναι η καλυτερη αγορα. Για τον ηχο ασχολιαστο,ισα ισα γουσταρω τον θορυβο,ειναι ο θορυβος του κανω 100χλμ με 5ευρω. Για τις αλλαγες προσωπικα δεν βλεπω μεγαλυτερη συχνωτητα αλλαγων βενζινη vs diesel.Ισα ισα στην εθνικη κουμπωνω 6η οταν πιασω 90χλμ και απο εκει και μετα αλλαζω μονο στα διοδια.
Ποιο φθηνα απο τα diesel ειναι τα ατμοσφαιρικα βενζινη που για να προσπερασεις φορτωμενος με a/c παλευεις με το σαζμαν και τους κοφτες συν την αυξημενη καταναλωση.Τα hi-tech turbo βενζινη που λετε ειναι και ακριβοτερα απο τα diesel που και παλι παραπανω καινε απο αυτα συν τη διαφορα του καυσιμου.Για να ξερουμε και τι λεμε.
"Μάλλιασε" η γλώσσα σας τόσο καιρό ότι τα σύγχρονα ντίζελ δεν κροταλίζουν...τώρα??? Άρε πονηρούτσικα ότι σας λένε οι εταιρείες. Εγώ σας πιστεύω θα αγοράσω ότι μου πείτε, πριν 2 χρόνια μου πατε ντίζελ και σας άκουσα τώρα θέλω ένα δεύτερο αφού λέτε βενζίνη...βενζίνη!!! ότι λέει το top 10!!!! αλλά και σεις σαν καλό παιδί που είμαι και υπάκουο θα με αναρτήσετε για να δώσω το καλό παράδειγμα 3στα3 !!!!
Τα μοντέλα με εργοστασιακό σύστημα LPG γιατί τα σνομπάρουν οι αντιπροσωπείες μας και μας δίνουν να διαλέξουμε βενζίνη ή ντιζελ?? Το υγραέριο είναι μακράν η καλύτερη λύση και από θέμα ρύπων και από θέμα "συμπεριφοράς" κινητήρα, αλλά δεν θέλω μετατροπές ειδικά σε καινούριο αυτοκίνητο. Είναι παράλογο??
Αν σκεφτουμε ότι η τιμη βενζινης και ντιζελ ειναι εξισωμενη σε ολη την Ευρώπη ..... θεωρώ πολυ πιθανο στο αμεσο μελλον να εξισωθει κι εδω .... τοτε οι ντιζελοκινητηρες δεν θα αξιζουν την επιπλεον διαφορα κοστους αποκτησης
Εγώ δεν έχω γνώμη...ακούω το autotriti!!! Ντίζελ αγοράζω ντίζελ, βένζινη??? Πουλάω ντίζελ αγοράζω βενζίνη!!!
Καθαρη βενζινη:ελαφρυ με ροπη σε ολο το ευρος και ιππους! Σιγα μην αγορασω μαζουτ,να μου σβηνει και να αγκομαχαει οταν ανεβαινουν οι στροφες!
Αν θες να αντεξει στο χρονο και γραφεις χιλιομετρα συμφερει το ντιζελ ...αν το εχειςονο να το βλεπεις καλη και η βενζινη
Ο κοσμος αγοραζει diesel αυτοκινητα διοτι επιτραπηκε ενα καυσιμο το οποιο ηταν απαγορευμενο (ολοι θελουμε να δοκιμαζουμε απαγορευμενα πραγματα) και γιατι εγινε μοδα..Σιγα σιγα θα ξαναγυρισει στη βενζινη οταν η καταναλωση θα ειναι σχεδον ιδια και ουσιαστικα η μονη διαφορα θα ειναι τα 40λεπτα της διαφορας τιμης..Βεβαια το πλεονεκτημα στα diesel αυτοκινητα ειναι οτι μπορεις να ανεβαινεις ενα βουνο χωρις να εισαι συνεχεια με το χερι στο λεβιε διοτι και με 40 να πηγαινεις μπορει να εχεις και 4η και με λιγο γκαζι οταν βγεις απο τη στροφη εισαι οκ ενω και οι προσπερασεις γινονται πιο ευκολα και γρηγορα λογω αυξημενων repriz..Ποσες φορες ομως ταξιδευεις και ποσες ανεβαινεις βουνα???Το βενζινοκινητο με 3000 λιγοτερο ειναι δελεαρ..Βεβαια αυτο στη πραξη δεν ισχυει απολυτως διοτι οι κανουργιοι turbo κινητηρες 100-120 ps που λεει και το αρθρο ξεκινουν απο 18000.μηδεν διαφορα απο diesel..βλ.opel astra kia ceed gt line κοκ.Δυσκολη αποφαση...
(οχι school run),ατμοσφαιρικο βενζινη χαμηλοτερες επιδοσεις αλλα απλη κατασκευη(θα το καταλαβεις σε βαθος χρονου),turbo βενζινη(μοδα ειναι θα περασει)