Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό του Focus ξεχωρίζει η οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που είναι και η μεγαλύτερη της κατηγορίας.
Η dynamic οδηγική φιλοσοφία των δύο μοντέλων περνά και στη σχεδίαση της καμπίνας τους, με κάθε αυτοκίνητο να έχει συγκεκριμένες σπορτίφ πινελιές, με πρώτα και κύρια φυσικά τα αντίστοιχα καθίσματα. Κατά τα λοιπά, η τεράστια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει και δίνει hi-tech τόνο, προσφέροντας άφθονες υπηρεσίες συνδεσιμότητας (ασύρματο connection Android Auto και Apple CarPlay) και στάνταρ σύστημα πλοήγησης (Navigation).
Σπορτίφ (τύπου bucket εμπρός καθίσματα) και hi-tech (12άρα οθόνη) είναι η καμπίνα του CUPRA Born, στην οποία βέβαια θα θέλαμε ορισμένα μαλακά, αφρώδη υλικά.
Χωροταξικά, CUPRA και Focus επιβεβαιώνουν την κατηγορία τους. Διότι όταν μιλάμε για hatchback, να έχουμε στο μυαλό μας ότι αναφερόμαστε σε μικρομεσαία αυτοκίνητα που (πρέπει να) χωράνε με άνεση ακόμη και μία 5-μελή οικογένεια. Αυτό ισχύει με τα Born και Focus που έχουν αρκετά φαρδύ πίσω κάθισμα (138 εκ.) και ικανοποιητικό χώρο για τα πόδια.