Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Και τα ηλεκτρικά έχουν «ψυχή (CUPRA Born), αλλά το Focus έχει +3 χλμ./ώρα καλύτερο Elk Test

4.609 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2024)
Εξαιρετική θέση οδήγησης και ένα τιμόνι-ποίημα αμεσότητας, αίσθησης και πληροφόρησης συνθέτουν ένα εξαιρετικό οδηγικό πακέτο για το Ford Focus, που παραμένει το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο της κατηγ
2 Φωτογραφίες »

Εξαιρετική θέση οδήγησης και ένα τιμόνι-ποίημα αμεσότητας, αίσθησης και πληροφόρησης συνθέτουν ένα εξαιρετικό οδηγικό πακέτο για το Ford Focus, που παραμένει το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο της κατηγορίας.

Επαναλαμβανόμαστε, αλλά είναι μία πραγματικότητα πως το έξτρα βάρος της μπαταρίας αποτελεί ένα χάντικαπ ως προς την οδική συμπεριφορά των ηλεκτρικών. Και πάλι, υπάρχουν ορισμένα ηλεκτρικά που ξεφεύγουν από το μέσο όρο, με το CUPRA Born να είναι τέτοια περίπτωση.


Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει ικανοποιητική άνεση στο CUPRA Born, κυρίως όμως ελέγχει απόλυτα τις κλίσεις στις στροφές στο βάρος 1.736 κιλών αμάξωμα.
2 Φωτογραφίες »

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει ικανοποιητική άνεση στο CUPRA Born, κυρίως όμως ελέγχει απόλυτα τις κλίσεις στις στροφές στο βάρος 1.736 κιλών αμάξωμα.


Έχουμε πει ότι το Elk Test είναι ένα κριτήριο αξιολόγησης της οδικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου. Πώς γίνεται, λοιπόν, θεωρητικά το ίδιο αυτοκίνητο να έχει 1 χλμ./ώρα διαφορά επίδοσης; Το CUPRA Born (73 χλμ./ώρα) και το VW ID.3 (72 χλμ./ώρα) είναι δύο μοντέλα «χτισμένα» στην ίδια πλατφόρμα, αλλά η ισπανική μάρκα έχει κάνει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για να πετύχει το +1, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε οδηγική αίσθηση και ασφάλεια. Γενικότερα, οδηγώντας το σχεδόν 1,8 τόνων βάρους CUPRA Born θα εκτιμήσει κανείς το σωστά ζυγισμένο με στόχο την αναλογία βάρους 50-50 εμπρός-πίσω, το κοφτερό τιμόνι, το συμμετοχικό πίσω μέρος και την ομοιογενή συμπεριφορά, ακόμη και στο όριο.

Με το Ford Focus, πάλι, δεν υπάρχουν οι όποιοι προβληματισμοί περί βάρους. Συν τοις άλλοις, η Ford μάς έχει δείξει πόσο σημαντική για την ίδια είναι η οδηγική αδρεναλίνη. Η εξαιρετική θέση οδήγησης και ένα τιμόνι-ποίημα αμεσότητας, αίσθησης και πληροφόρησης για την κατηγορία, αποτελούν απλά τα ορεκτικά για τον οδηγό του Focus. Ο οποίος με την ανάρτηση ST-Line έχει ακόμη καλύτερο κράτημα σε μία απότομη στροφή, ελέω της χαμηλότερης και ελαφρώς πιο σφιχτής ανάρτησης, η οποία ισορροπεί μαεστρικά ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα και την σωστή λείανση των κακοτεχνιών. Όσον αφορά την επίδοση του Focus στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, κάνει ελιγμό και αποφεύγει εμπόδιο στα 76 χλμ./ώρα (ρεκόρ στα μικρομεσαία).

Σελίδα 1Ηλεκτρικό Vs βενζίνη σε fun to drive: CUPRA Born ή Ford Focus;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Σύγχρονη & hi-tech καμπίνα, που χωρά ακόμη και 5 επιβάτες
Σελίδα 3Κινητήρες - Επιδόσεις: Δεν φοβάσαι μήπως «μείνεις» με το Focus, 345 χλμ. σε πόλη & ταξίδι κάνει το ηλεκτρικό Born
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Και τα ηλεκτρικά έχουν «ψυχή (CUPRA Born), αλλά το Focus έχει +3 χλμ./ώρα καλύτερο Elk Test
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Autotriti.gr