Η καμπίνα της έκδοσης που δοκιμάζουμε εδώ δεν διαφέρει από αυτήν που γνωρίσαμε στο μικρό 1.000άρι Civic. Έτσι, πιο αναλυτικά, η σχεδίαση δεν είναι πολύ φουτουριστική αλλά προχωρημένη, ιδιαίτερη και μοντέρνα. Όλα τα στοιχεία ενοποιούνται με το ταμπλό και δεν διαχωρίζονται τμηματικά, ενώ στο ταμπλό ξεχωρίζει ο πίνακας οργάνων και η 7 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων Honda Connect 2 που θέλουν όμως αρκετή εξοικείωση. Από την άλλη, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα με χρήση μαλακών υλικών καλής ποιότητας και εξαιρετικό επίπεδο συναρμογής και φινιρίσματος.
Τέλος, η εργονομία όσο και η πρακτικότητα είναι προσεγμένες, ενώ αναφορικά με τους χώρους, 4 επιβάτες θα φιλοξενηθούν άνετα και ο χώρος αποσκευών έχει τον μεγαλύτερο όγκο στην κατηγορία (478 λίτρα), διαθέτει μεγάλο άνοιγμα (1.120 χλστ.) και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. Με λίγα λόγια; Το Civic είναι ένα ευρύχωρο οικογενειακό με αλλά σπορ, οδηγοκεντρικά στοιχεία στο εσωτερικό του.
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων!
Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Δίχως αντίπαλο...
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων! Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
Τουλάχιστον κακόγουστο και κακοσχεδιασμένο!
Το μόνο αρνητικό η τιμή του.Αν κόστιζε 3000€ λιγοτερο δε θα είχε αντίπαλο.
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Την diesel έκδοση πότε θα την δοκιμάσετε; είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα ή όχι ακόμα; ευχαριστώ πολύ.
@autotriti: Στην έκδοση "Sport" ο χώρος αποσκευών είναι 420λ και όχι 478λ (τα 58 τα "κλέβει" η sport εξάτμιση...). Χαλάλι πάντως...
@kostas Άρα στο sport δεν ειναι μονο ο χώρος κάτω από το πατωμα μικρότερος που προορίζεται για ρεζέρβα;
@mumrah Η εξάτμιση τα κλέβει, δεν έχει ρεζέρβα αλλα κιτ επιδιόρθωσης.
@Νικος Π. Νομίζω οτι τα 58 τα κλέβει από το χώρο που έχει για τη ρεζέρβα, ο οποιος ειναι μικροτερος