Όπως και στις υπόλοιπες πλευρές του χαρακτήρα του, έτσι και εδώ, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το Honda Civic 1,5 VTEC Turbo φέρει στοιχεία από GTI. Πιο συγκεκριμένα, στο δρόμο είναι άνετο στις καθημερινές αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να προκαλεί αναπηδήσεις. Από την άλλη, αφήνοντας την καθημερινότητα η σταθερότητά του σε μεγάλες ταχύτητες είναι εξαιρετική και η ανάρτηση εκεί διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα όντας σφιχτή όσο χρειάζεται.
Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζεται και η ποιότητα κύλισης. Επιπλέον, ο οδηγός λαμβάνει τέλεια πληροφόρηση από το γρήγορο τιμόνι και δεν μεταφέρονται στα χέρια του κραδασμοί με αποτέλεσμα να έχει στα «χέρια» του ένα όπλο για να κινηθεί γρήγορα. Σε τέτοιες συνθήκες το Civic εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μικρές και να μην σε ενοχλούν καθόλου όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς. Τέλος, εντυπωσιακά είναι και τα φρένα, τόσο σε αίσθηση, όσο και απόδοση (100-0 χλμ./ώρα σε 34,8 μέτρα).
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων!
Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Δίχως αντίπαλο...
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων! Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
Τουλάχιστον κακόγουστο και κακοσχεδιασμένο!
Το μόνο αρνητικό η τιμή του.Αν κόστιζε 3000€ λιγοτερο δε θα είχε αντίπαλο.
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Την diesel έκδοση πότε θα την δοκιμάσετε; είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα ή όχι ακόμα; ευχαριστώ πολύ.
@autotriti: Στην έκδοση "Sport" ο χώρος αποσκευών είναι 420λ και όχι 478λ (τα 58 τα "κλέβει" η sport εξάτμιση...). Χαλάλι πάντως...
@kostas Άρα στο sport δεν ειναι μονο ο χώρος κάτω από το πατωμα μικρότερος που προορίζεται για ρεζέρβα;
@mumrah Η εξάτμιση τα κλέβει, δεν έχει ρεζέρβα αλλα κιτ επιδιόρθωσης.
@Νικος Π. Νομίζω οτι τα 58 τα κλέβει από το χώρο που έχει για τη ρεζέρβα, ο οποιος ειναι μικροτερος