+ Χώροι επιβατών και αποσκευών, οικονομία καυσίμου και επιδόσεις, οδική συμπεριφορά - Αμφιλεγόμενη σχεδίαση, ορατότητα προς τα πίσω, εργονομία συστήματος πολυμέσων
Αυτή η έκδοση του Honda Civic είναι πολύ καλή. Ο 1.500άρης κινητήρας είναι οικονομικός και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις, ενώ η τιμή δεν είναι υψηλή για όλα όσα συνολικά παίρνεις από το μοντέλο. Αν, λοιπόν, αναζητάτε ένα σπορ οικογενειακό μοντέλο με εμφάνιση που ξεχωρίζει, τότε θα πρέπει να του ρίξετε μια προσεκτική ματιά…
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων!
Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Δίχως αντίπαλο...
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων! Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
Τουλάχιστον κακόγουστο και κακοσχεδιασμένο!
Το μόνο αρνητικό η τιμή του.Αν κόστιζε 3000€ λιγοτερο δε θα είχε αντίπαλο.
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Την diesel έκδοση πότε θα την δοκιμάσετε; είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα ή όχι ακόμα; ευχαριστώ πολύ.
@autotriti: Στην έκδοση "Sport" ο χώρος αποσκευών είναι 420λ και όχι 478λ (τα 58 τα "κλέβει" η sport εξάτμιση...). Χαλάλι πάντως...
@kostas Άρα στο sport δεν ειναι μονο ο χώρος κάτω από το πατωμα μικρότερος που προορίζεται για ρεζέρβα;
@mumrah Η εξάτμιση τα κλέβει, δεν έχει ρεζέρβα αλλα κιτ επιδιόρθωσης.
@Νικος Π. Νομίζω οτι τα 58 τα κλέβει από το χώρο που έχει για τη ρεζέρβα, ο οποιος ειναι μικροτερος