ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ γραμμικός, πολύ οικονομικός σε κατανάλωση (σ.σ. ειδικά για 182 αλόγων) και γρήγορος σε επιδόσεις είναι ο 1,5 VTEC Turbo. Χωρίς πολύ σκέψη, του δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης.

Κινητήρας: Η γραμμικότητα κερδίζει τα 182 PS

167.877 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2018)

Κάτω από το καπό του Civic της δοκιμής βρίσκεται ο νέος 1.500άρης VTEC τούρμπο κινητήρας της Honda. Αυτός αποδίδει 182 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 240 Nm από τις 1.900 έως τις 5.000 σ.α.λ. Στην πράξη εντυπωσιάζει απίστευτα με την γραμμικότητά του, γιατί χαμηλά έχει όση δύναμη χρειάζεται ώστε να κινεί επαρκώς και οικονομικά το μοντέλο σε καθημερινές συνθήκες κίνησης, ενώ από τη μέση των στροφών και μέχρι τον κόφτη ανεβάζει στροφές ρυθμικά, χωρίς να ξεσπάει πουθενά.

Έτσι, το αποτέλεσμα είναι να νομίζεις πως τα 182 άλογα είναι λίγα (!), όμως όταν έρθει η ώρα των μετρήσεων ή μιας ορεινής διαδρομής στην οποία κινείσαι σε υψηλές στροφές, τότε αντιλαμβάνεσαι την έξυπνη χαρτογράφηση των Ιαπώνων μηχανικών... Μιλώντας με νούμερα, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,7 δλ., πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ, ενώ η κατανάλωση, ειδικά αν έχεις πατημένο το κουμπί Eco κρατιέται χαμηλά: στα 6,9 λτ./100 χλμ. Ίσως σας φανεί μάλιστα παράξενο, όμως σε σύγκριση με τον 1.000άρη VTEC turbo, ο 1.500άρης καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και έχει και καλύτερες επιδόσεις…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
AVON VS LINGLONG