Κάτω από το καπό του Civic της δοκιμής βρίσκεται ο νέος 1.500άρης VTEC τούρμπο κινητήρας της Honda. Αυτός αποδίδει 182 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 240 Nm από τις 1.900 έως τις 5.000 σ.α.λ. Στην πράξη εντυπωσιάζει απίστευτα με την γραμμικότητά του, γιατί χαμηλά έχει όση δύναμη χρειάζεται ώστε να κινεί επαρκώς και οικονομικά το μοντέλο σε καθημερινές συνθήκες κίνησης, ενώ από τη μέση των στροφών και μέχρι τον κόφτη ανεβάζει στροφές ρυθμικά, χωρίς να ξεσπάει πουθενά.
Έτσι, το αποτέλεσμα είναι να νομίζεις πως τα 182 άλογα είναι λίγα (!), όμως όταν έρθει η ώρα των μετρήσεων ή μιας ορεινής διαδρομής στην οποία κινείσαι σε υψηλές στροφές, τότε αντιλαμβάνεσαι την έξυπνη χαρτογράφηση των Ιαπώνων μηχανικών... Μιλώντας με νούμερα, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,7 δλ., πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ, ενώ η κατανάλωση, ειδικά αν έχεις πατημένο το κουμπί Eco κρατιέται χαμηλά: στα 6,9 λτ./100 χλμ. Ίσως σας φανεί μάλιστα παράξενο, όμως σε σύγκριση με τον 1.000άρη VTEC turbo, ο 1.500άρης καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και έχει και καλύτερες επιδόσεις…
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων!
Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Δίχως αντίπαλο...
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων! Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
Τουλάχιστον κακόγουστο και κακοσχεδιασμένο!
Το μόνο αρνητικό η τιμή του.Αν κόστιζε 3000€ λιγοτερο δε θα είχε αντίπαλο.
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Την diesel έκδοση πότε θα την δοκιμάσετε; είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα ή όχι ακόμα; ευχαριστώ πολύ.
@autotriti: Στην έκδοση "Sport" ο χώρος αποσκευών είναι 420λ και όχι 478λ (τα 58 τα "κλέβει" η sport εξάτμιση...). Χαλάλι πάντως...
@kostas Άρα στο sport δεν ειναι μονο ο χώρος κάτω από το πατωμα μικρότερος που προορίζεται για ρεζέρβα;
@mumrah Η εξάτμιση τα κλέβει, δεν έχει ρεζέρβα αλλα κιτ επιδιόρθωσης.
@Νικος Π. Νομίζω οτι τα 58 τα κλέβει από το χώρο που έχει για τη ρεζέρβα, ο οποιος ειναι μικροτερος