To Hyundai i10 είναι από τους πιο δυνατούς «παίκτες» στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων και η μάρκα είναι σίγουρο πως θέλει να συνεχιστεί η θετική του πορεία και στην τρίτη του γενιά. Ας δούμε τα νέα όπλα που έχει στην φαρέτρα του σε σχέση με τον επιτυχημένο προκάτοχό του.
Αρχίζουμε την σύγκριση του νέου i10 με τον προκάτοχό του από τον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης. Είναι λογικό η νέα γενιά να έχει εκμεταλλευτεί τα πιο πρόσφατα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της κορεατικής μάρκας αποκτώντας καλύτερες αναλογίες από τον προκάτοχό του. Το μοντέλο είναι κοντύτερο σε ύψος κατά 20 χλστ. και μεγαλύτερο σε φάρδος κατά 20 χιλιοστά. Από εκεί και πέρα ο νέος δυναμικός σχεδιασμός, αποτέλεσμα της νέας ταυτότητας της φίρμας, συμβάλει στην καλύτερη και πιο σπορ εικόνα. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει η μεγάλη μάσκα στον πρόβολο του αυτοκινήτου, που ενσωματώνει τα στρογγυλά LED φώτα ημέρας με κυψελοειδή δομή. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, οι διαφορές ανάμεσα στις δύο γενιές είναι μιρκότερες, αν και τώρα οι τριγωνικοί όγκοι υπογραμμίζουν καλύτερα οπτικά το πλάτος του αυτοκινήτου και τονίζουν τη θέση των τροχών στις τέσσερις γωνίες.
Ο νέος εσωτερικός διάκοσμος αποδεικνύει, από την πρώτη κιόλας ματιά, πως οι σχεδιαστές της Hyundai εργάστηκαν σκληρά για να τον βελτιώσουν στη νέα γενιά. Το νέο i10 εξοπλίζεται τώρα με το μοντέρνο τριάκτινο τιμόνι των μεγαλύτερων «αδελφών» του ενώ ο πίνακας οργάνων είναι μεγαλύτερος και περιλαμβάνει μεγαλύτερη πληροφορήση. Η οθόνη του για την υποστήριξη του infotainment είναι τώρα 8 ιντσών, συνεχίζει να είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto και έχει μετακινηθεί δίπλα στον πίνακα οργάνων, ώστε ο οδηγός να μην χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο για να την διαχειριστεί. Συνολικά, το φινίρισμα είναι τώρα σίγουρα πιο ποιοτικό και η εργονομία φαίνεται πως είναι βελτιωμένη, όπως διαπιστώσαμε και στην έκθεση της Φρανκφούρτης όπου και μπήκαμε στην καμπίνα του. Οι χώρος των αποσκευών έχει παραμείνει στα 252 λίτρα, γεγονός που το φέρνει στην κορυφή της κατηγορίας του (πίσω μόνο από το Kia Picanto των 255 λτ.).
Στον τομέα της ασφάλειας το νέο i10 διαθέτει το ολοκληρωμένο πακέτο Hyundai SmartSense που σε σχέση με την προηγούμενη γενιά προσφέρει επιπλέον το αναβαθμισμένο σύστημα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), το σύστημα High Beam Assist και τα Driver Attention Warning (DAW) και Intelligent Speed Limit Warning (ISLW) συστήματα.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων συνεχίζει να αποτελείται μόνο από δύο ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης στα 1.000 και τα 1.200 κ.εκ. που αποδίδουν τώρα 67 και 84 άλογα αντίστοιχα σε συνεργασία με 5άρι μηχανικό ή ένα καινούριο 5άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο. Όλοι οι κινητήρες συνοδεύονται τώρα από το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) που συμβάλει στη μείωση καυσίμου. Τέλος, σημαντικό είναι να σημειωθεί πως, για πρώτη φορά, το νέο i10 θα προσφέρεται και σε έκδοση N Line που περιλαμβάνει περισσότερα σπορ χαρακτηριστικά στην εμφάνισή του αλλά και συνδυάζεται με 1.000άρη turbo κινητήρα με απόδοση 100 άλογα και 174 Nm ροπής.
Θα τα καταφέρει το νέο Hyundai i10 να σημειώσει την ίδια επιτυχημένη πορεία με τον προκάτοχό του; Είναι τα νέα του «προσόντα» αρκετά για κάτι τέτοιο; Ο χρόνος θα δείξει…