Καρότσα και ΙΧ, γίνεται;
30.763 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2015)
Ναι, γίνεται! Τι θα χάσετε και τι θα κερδίσετε, όμως, σε αυτήν την περίπτωση; Θα θέλατε ένα Pick-Up για επιβατικό ΙΧ;
Ίσχυε στο παρελθόν. Σήμερα, μπορείς να αγοράσεις «καρότσα» και να την κυκλοφορείς νόμιμα, ως επιβατικό IX. Πως σας φαίνεται η ιδέα; Εσείς θα θέλατε ένα αγροτικό για το καθημερινό σας αυτοκίνητο;Σίγουρα υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα:Τα Pick-Up έχουν μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες και άρα αυξημένους φόρους. Τα μικρότερα σε κυβισμό είναι τα VW Amarok και SsangYong Actyon Sports (2.000 κ.εκ.), και για αυτό ίσως να τα δείτε να κυκλοφορούν συχνότερα στην Αττική. Όλα τα άλλα είναι πάνω από 2,2 λίτρα, με ό,τι αυτό σημαίνει στη σχέση τους με την εφορία…Έπειτα, έμμεσο επακόλουθο του παραπάνω είναι να έχουν αυξημένο κόστος απόκτησης. Για παράδειγμα ένα pick-up είναι ακριβότερο από ένα SUV το οποίο θα βρεις και με 1.500άρη diesel κινητήρα. Επίσης, έχουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας γεγονός που οφείλεται στους κινητήρες τους, οι οποίοι αντικειμενικά είναι και πιο απαιτητικοί σε καύσιμο από ένα SUV.Όσον αφορά στην οδική τους συμπεριφορά; Είναι «άπαιχτα» στο χώμα, όμως στην άσφαλτο το πλαίσιο τύπου σκάλας κουράζει γιατί το όχημα «χοροπηδά» στις ανωμαλίες. Και στην πόλη; Έχουν μήκος πάνω από 5μέτρα, μεγάλο κύκλο στροφής και τιμόνι με περισσότερες στροφές από ένα επιβατικό. Όλα τα παραπάνω, λοιπόν, είναι αποτρεπτικά για να τα χρησιμοποιείς ως καθημερινό, επιβατικό IX.Από την άλλη όμως, έχουν και σημαντικά πλεονεκτήματα. Αρχικά δεν κολλάνε πουθενά στο χώμα. Έπειτα, έχουν την καρότσα την οποία μπορείς να την κλείσεις με κάλυμμα και να έχεις ένα… ΙΧ φορτηγάκι. Σημαντικό πλεονέκτημα, ακόμη, είναι το ότι κάθεσαι ψηλά, πιο ψηλά από ένα μεγάλο SUV και αισθάνεσαι κυρίαρχος του δρόμου. Όσο για την συνολική οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο;Σίγουρα ένα Pick-Up κουράζει λίγο, όμως τα πιο σύγχρονα γενιάς θυμίζουν… επιβατικό. Και φυσικά, είναι οι υπόλοιπες ανέσεις-στάνταρ που ζητάς από ένα επιβατικό. Δηλαδή το εσωτερικό να είναι ποιοτικό και εργονομικό και ο εξοπλισμός άνεσης κορυφαίος. Στο κομμάτι αυτό έχει γίνει επίσης σημαντική βελτίωση (βλ. νέο Navara, Hilux, L200). Βρεθήκαμε για παράδειγμα στην καμπίνα του L200 και δεν μας έλειψε τίποτα. Τέλος, δεν πρέπει να αφήσουμε στην άκρη την ασφάλεια. Και εδώ, ο EuroNCAP έχει αρχίσει να βαθμολογεί με 4 αστέρια. Το 5ο το χάνουν συνήθως λόγω εξοπλισμού και όχι επιδόσεων…Συνοψίζοντας, με ένα Pick-Up κάθεσαι ψηλά και είσαι ο κυρίαρχος του δρόμου, η οδική συμπεριφορά ικανοποιεί παρότι το τιμόνι οι αντιδράσεις του αμαξώματος αργές, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι κορυφαίος, η καρότσα χωράει τα πάντα. Χάνεις όμως σε ευελιξία στην πόλη, κατανάλωση, άνεση αφού η καρότσα χοροπηδάει και κόστη-τη σχέση σου με την εφορία.Εσείς, λοιπόν τι λέτε; Θα θέλατε έναν «αγρότη» για το καθημερινό σας αυτοκίνητο;
Καλημέρα παιδιά! Καλό μήνα! Κάνετε φοβερή δουλειά! Συνεχίστε έτσι. Ήμουν κάτοχος των 2 τελευταίων μοντέλων Nissan Navara. Τα αυτοκίνητα είναι εκπληκτικά. Οδική συμπεριφορά πολύ καλή, χώρους κ άνεση μεγάλου suv κ καρότσα για να φορτώσεις ότι χωράει ο νους σου. Η ιπποδύναμη εντυπωσιακή κ οι ταχύτητες απαγορευτικές. Για τα μέτρα των επαγγελματικών. Η αίσθηση ασφάλειας είναι πολύ μεγάλη. Φαντάσου έως 6 αερόσακους, esp, κ διζωνικό clima σε επαγγελματικό όχημα. Πραγματική τετρακίνηση κ μπλοκέ διαφορικό ώστε να σε βγάλουν ασπροπρόσωπο στην όποια δυσκολία. Βέβαια υπάρχουν κ μειονεκτήματα. Η δυσκολία στο παρκάρισμα, αλλά κ η δυσκολία κίνησης μέσα στην πόλη. Όσο για τις αναπηδήσεις του πίσω μέρους αυτές είναι ελάχιστες κ σωστά ρυθμισμενες. Το κόστος χρήσης ενός τέτοιου αυτοκινήτου κρίνεται λογικό κ χαμηλό. Στα πλαίσια των αντίστοιχων suv ίδιου κυβισμού. Αυτό που θελω να ρωτήσω είναι το εξής... Το να σκεπάσεις την καρότσα κ να βγάλεις την άδεια κοστίζει πάρα πολλά. Τώρα με την απελευθέρωση που λέτε όλα αυτά θα αλλάξουν; Με ποιό κριτήριο θα φορολογηθούν; Κυβισμό, μεικτό βάρος ή με τους ρύπους; Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΝΟΜΟΘΕΣΑΙΑ ΓΙΑ ΤΑ PICK UP ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ.... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΙΟΜΑΣΤΕ ΜΕ WΑΤΕΡ SPORTS, CAMPING OUTDOOR ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΓΡΟΤΙΣΣΑ
απλα δεν ισχυει το οτι μπορεις να τα κυκλοφορησεις σαν ΙΧ εστω και πληρωνοντας τελη κυκλοφοριας αναλογα με τον κυβισμο τους. ηταν, λεει, φωτογραφικη η διαταξη του 2014 και δεν εφαρμοστηκε ποτέ. αν καποιος γνωριζει καποιον που καταφερε να το κανει παρακαλειται να μας φερει σε επαφη γιατι εδω οι δικοι μας πιθανον να μας κοροιδευουν.
Μέχρι 1600 κιβυκα τη υπαρχει σε pik up...?
επειδη ειμαι κατοχως 2ο ford ranger 2003 και 2013 το μονο προβλημα που αντιμετοπιζω επειδη ζω στο κεντρο της πολης ειναι το παρκαρισμα επειδη ειναι απο 4μιση μετρα τ κα8ενα και για να παρκαρης θες εναμιση μην πω δυο παρκινγκ κατα τα αλλα ειναι σαν να εχω μια κουρσα πολυτεριας απλα πιο ψυλη ειναι πιο ανετο εχει πιο μεγαλη ασφαλεια και το κυριοτερο πας οπου θες χωρις να χρειαζεται να φοβασε μην βρεις πουθενα και σπασεις κανα καρτερ και εχεις επισεις οτι εχει ενα αμαξι αεροσακους abc esp traction control αισθητηρες βροχης πολλα και διαφορα και ειμαι και σε ηλικια 21 ετων αλλα απεριγραπτα προτιμο την καροτσα απο ενα ι.χ
giannis halkidiki ο συντακτης μιλησε για απλο καλυμμα (στο υψος των τοιχωματων της καροτσας) κι οχι για τεντα οποτε δε φορολογειται.
Ο συντακτης του αρθρου θα επρεπε να γνωριζει οτι το καλλυμα της καροτσας μετατρεπει το αυτοκινητο σε κλειστο, που σημαινει (για να νομιμοποιηθει ) εξτρα κοστος 3.000 ευρω !!!