Στην «άνοιξη» της VW συμμετέχουν μοντέλα που ενσωματώνουν προηγμένες καινοτομίες, ακόμη και αν συνδέονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η συγκεκριμένη φιλοσοφία παραμένει και στο τρίτης γενιάς Tiguan, το C-SUV που ταυτίζεται με τα συμβατικά μοτέρ από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του. Το νέο Tiguan θα κυκλοφορήσει το 2023 σε εξηλεκτρισμένη Plug-in hybrid έκδοση. Συναντάμε ξανά την αρθρωτή πλατφόρμα με τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια, ενώ οι διαστάσεις είναι παρόμοιες. Η μεγάλη διαφορά, ωστόσο, εντοπίζεται στην ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ το οποίο θα είναι σαφώς αποδοτικότερο. Συν τοις άλλοις, υπάρχει και το ID.4, το αντίστοιχο ηλεκτρικό κατηγορίας SUV.
Οι κομψές καμπύλες στην τρίτη γενιά του Tiguan δεν θυμίζουν πολύ τις έντονες ακμές των προκατόχων του.
Τους συμβατικούς κινητήρες του Tiguan III θα διατηρήσουν το επόμενο Golf και ο διάδοχος του T-Roc. Αναβαθμισμένο θα εμφανιστεί και το επόμενο Passat. Είναι επιβεβαιωμένο πως θα κυκλοφορήσει το 2024 σε έκδοση αμαξώματος station wagon με καύσιμο diesel. Αντιθέτως, ζοφερές είναι οι προοπτικές για μοντέλα όπως τα Touran, Sharan, Tiguan Allspace, Arteon και το cabriolet T-Roc. Και φυσικά πρέπει η πλατφόρμα MEB I να εφαρμοστεί καλύτερα σε άλλα μοντέλα: η ηλεκτρική λιμουζίνα ID.7, λόγου χάρη, είναι έτοιμο project, ένα μοντέλο με μήκος σχεδόν 5 μέτρα. Επιπλέον, ένα μεγάλο SUV και το μικρό ηλεκτρικό πόλης ID.1 θα αντικαταστήσουν όχι μόνο το Up αλλά και το Polo. Το οποίο Polo θα εμφανιστεί ως facelift το 2025 πριν σταματήσει η κυκλοφορία του.