ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

VW ID.1 & VW Trinity

31.189 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2021)

VW ID.1: Μικρό ηλεκτρικό πόλης με κόστος κάτω από 20.000 ευρώ
Μιας και μιλήσαμε για το νέο ID.1, ας αναλύσουμε τι ακριβώς πρέπει να περιμένουμε από το μικρό ηλεκτρικό πόλης. Ο επικεφαλής του VW Group, Herbert Diess, τόνισε πως το 2025 θα κυκλοφορήσει το προσιτό οικονομικά entry-level μοντέλο. Το ID.1 θα βασίζεται σε μία χαμηλότερης ισχύος και προσαρμοσμένη για τις ανάγκες εκδοχή της πλατφόρμας MEB. Οι φθηνότερες μπαταρίες του σιδήρου φωσφορικού λιθίου θα εξασφαλίζουν αυτονομία 250 χιλιομέτρων. Με κόστος κάτω από 20.000 ευρώ το ID.1 προγραμματίζεται να τοποθετηθεί στην γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Seat στο Martorell της Καταλονίας. Εκτός του παραπάνω project, δεν αποκλείεται μελλοντικά να δούμε και ένα cross ID.2.

Με κόστος κάτω από 20.000 ευρώ το ID.1 προγραμματίζεται να τοποθετηθεί στην γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Seat.

Με κόστος κάτω από 20.000 ευρώ το ID.1 προγραμματίζεται να τοποθετηθεί στην γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Seat.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
VW Trinity: 700 χιλιόμετρα αυτονομία, ταχυφόρτιση, αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4
Φυσικά, πρώτο στην λίστα των νέων ηλεκτρικών της Volkswagen είναι το περίφημο Trinity. Με την κυκλοφορία του συγκεκριμένου μοντέλου η γερμανική μάρκα βάζει έναν ξεκάθαρο στόχο: να ανταγωνιστεί την Tesla και το Model 3. Μάλιστα, η ονομασία του αυτοκινήτου μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί αλλά αντιθέτως «κρύβει» πίσω της μία σημειολογία. Χρησιμοποιώντας τον όρο «Trinity» η Volkswagen δηλώνει τους τρεις κεντρικούς άξονες γύρω από τους οποίους περιστρέφεται το νέο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο: 1) την νέα ηλεκτρική πλατφόρμα, 2) την πλήρη δικτύωση και τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας και 3) την νέα διαδικασία παραγωγής

Το Trinity έχει μήκος 4,7 μέτρα και προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα στο πορτ-μπαγκάζ συγκριτικά με το Tesla Model 3.

Το Trinity έχει μήκος 4,7 μέτρα και προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα στο πορτ-μπαγκάζ συγκριτικά με το Tesla Model 3.

 
Σε επίπεδο διαστάσεων, πρόκειται για είναι πολύ μακρύ μοντέλο με μήκος 4,7 μέτρα, αρκετά flat και με μεγάλο μεταξόνιο. Θα ξεχωρίζει για τις δυνατότητες ταχυφόρτισης, προφανώς με τεχνολογία 800V, και την μεγάλη του αυτονομία (περίπου 700 χιλιόμετρα). Επιπλέον, θα έχει πλήρως ανασχεδιασμένο λογισμικό και κορυφαίας ποιότητας εσωτερικό. Και τι παίζει παίζει με τον εξοπλισμό; Θα είναι πλήρης από την βασική έκδοση; Η απάντηση είναι όχι. Γενικότερα πάντως θα περιλαμβάνει on boards features και δυνατότητες αγορών μέσω in-apps που συνδέονται με το smartphone σας.

Με ύψος σχεδόν 1,5 μέτρα είναι αρκετά flat και «φωνάζει» για τον δυναμισμό του.

Με ύψος σχεδόν 1,5 μέτρα είναι αρκετά flat και «φωνάζει» για τον δυναμισμό του.

 
Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά θα προσφέρει λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης. Για παράδειγμα, θα μπορεί να προσαρμόζεται στις ανάγκες μετακίνησής σας για ένα ταξίδι, υπολογίζοντας τα χιλιόμετρα που πρέπει να διανύσει. Στο σημείο αυτό πρέπει να πούμε πως σύμφωνα με την VW το Trinity θα ενσωματώνει δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, χωρίς καμία συμμετοχή του οδηγού. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως από το 2026 και έπειτα το μοντέλο θα κινείται μόνο του, διότι πρέπει να υπάρξει η ανάλογη νομοθεσία.
 
Όλα τα παραπάνω θυμίζουν αρκετά ένα αντίστοιχο project της Audi, το Artemis. Η μεγάλη διαφορά έγκειται στην τιμή: το VW Trinity θα κοστίζει περίπου 35.000 ευρώ, κόστος αρκετά προσιτό για τον μέσο καταναλωτή. Για να παραμείνει χαμηλά η τιμή του, θα μειωθούν αρκετά τα κόστη κατασκευής με την παραγωγή να είναι πιο «λιτή».  Εφόσον συμβούν τα παραπάνω, το Trinity προσφέρεται σε αρκετές εκδόσεις, με τις διαφορές σε καθεμιά να σχετίζονται από το χρώμα μέχρι τις λεπτομέρειες κίνησής του. Στόχος της Volkswagen σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter είναι να πωλούνται ετησίως 300.000 μονάδες.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
DOBLO VS COURIER