Το ABS (Αntilock Braking System), που πλέον είναι στάνταρ μαζί με το ESP σε όλα τα αυτοκίνητα, αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών, ρυθμίζοντας, μέσω ειδικών αισθητήρων, ηλεκτρονικού εγκεφάλου και ηλεκτροβαλβίδων, την πίεση πέδησης των φρένων σε κάθε τροχό ξεχωριστά, όσο δυνατά κι αν πατήσουμε το πεντάλ σε ένα απότομο φρενάρισμα. Γιατί είναι καλό αυτό πέρα του προφανούς οφέλους στο ίδιο το φρενάρισμα; Αποφεύγοντας το μπλοκάρισμα των τροχών, μας δίνεται η δυνατότητα στη διάρκεια του φρεναρίσματος να «έχουμε τιμόνι» και να μπορούμε να στρίψουμε αποφεύγοντας το εμπόδιο ή τον κίνδυνο. Με μπλοκαρισμένους τροχούς το τιμόνι «κλειδώνει» και το αυτοκίνητο σέρνεται ευθεία. Με το ABS μπορούμε να κάνουμε ελιγμό την ώρα που φρενάρουμε. To ΑΒS είναι κορυφαίο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας και η μεγαλύτερη σχετική εφεύρεση μετά από τα ίδια τα φρένα.
Για τον πρακτικό υπολογισμό της απόστασης ασφαλείας πολλαπλασιάζουμε επί 6 το ψηφίο των δεκάδων της ταχύτητας. Για 80 χλμ./ώρα δηλαδή έχουμε 6 x 8 = 48 μ. απόσταση ασφαλείας.
Το αποτέλεσμα "ΣΟΚ" της δοκιμής είναι γνωστό και αποδεδειγμένο εδώ και αιώνες, δε νομίζω να ΣΟΚάρεται κάποιος το 2018.