Μολονότι υπάρχουν πολλά τμήματα «κουμπωμένα» πάνω στο ταμπλό, το επίπεδο συναρμολόγησης κρίνεται εξαιρετικό.
Η ορολογία «i-Cockpit» με την οποία «βαφτίζει» η γαλλική εταιρεία το εσωτερικό κάθε μοντέλου της αποτελεί ένα ακόμη σήμα κατατεθέν της Peugeot. Σε πρώτη ματιά, στην καμπίνα του 208 ξεχωρίζει κανείς το μικρό και τετραγωνισμένο τιμόνι με τις «κοφτές» επιφάνειες πάνω και κάτω. Από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο είναι δερμάτινο με ενσωματωμένα χειριστήρια για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στην χρήση του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Ένα infotainment το οποίο χρησιμοποιεί κανείς και με τους διακόπτες τύπου πιάνο, κάτω από την κεντρική κονσόλα, στους οποίους ακούμε ένα «βαθύ» κλικ σε κάθε πάτημά τους.
Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται αιωρούμενη η οθόνη αφής με διάμετρο 7 ιντσών σε τέσσερα εξοπλιστικά πακέτα, ενώ στο κορυφαίο GT προσφέρεται 10άρα οθόνη αφής μαζί με Navigation (στο ηλεκτρικό e-208 από την έκδοση Allure Plus). Πιο έντονο hi-tech αποτύπωμα βλέπουμε από την έκδοση Allure Plus όταν και πίσω από τιμόνι δεσπόζει ο φουτουριστικός και τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων i-Cockpit 3D.
Εκείνο, πάντως, που δίνει το κάτι παραπάνω στο εσωτερικό του Peugeot 208 είναι η ποιότητα της καμπίνας. Αυτή η premium αίσθηση την οποία δύσκολα συναντάς στο segment των μικρών. Από την Active έκδοση υπάρχει επένδυση μαλακής υφής SLUSH στο ταμπλό και διακοσμητικό μοτίβο Carbone στο ταμπλό και στο επάνω μέρος της επένδυσης των εμπρός θυρών. Σε κάθε έκδοση το φινίρισμα είναι προσεγμένο, με την κορυφαία GT να έχει έξτρα σπορτίφ λεπτομέρειες όπως τα πατάκια μαύρα Mistral με ραφές πράσινο Adamite και οι ίδιας απόχρωσης διακοσμητικές ραφές των καθισμάτων.
Χώροι: ¶νετο για το κεφάλι, 311 λτ. στο πορτ-μπαγκάζ
Στους μέσους όρους της κατηγορίας μετρήσαμε τις τιμές χώρων του Peugeot 208. Το γαλλικό μικρό είναι άνετο για την μεταφορά τεσσάρων ενηλίκων, ενώ τα 42 χλστ. «αέρας» για το κεφάλι των πίσω επιβατών συγκαταλέγονται στα «+» του μοντέλο. Σχετικά ικανοποιητικός είναι ο χώρος αποσκευών των 311 λτ., εργονομικές και ευρύχωρες οι θήκες της καμπίνας, ειδικά εκείνη κάτω από την κεντρική κονσόλα όπου τοποθετείται εύκολα ένα smartphone.