Με τον κατάλληλο προκλιματισμό του οχήματος, ο χρήστης του e-208 μπορεί να «κερδίσει» 250 χλμ. αυτονομίας, πριζώνοντας έως το 80% για μισή ώρα σε κοινόχρηστο ταχυφορτιστή 100 kW.
Εκτός των θερμικών μοτέρ, το Peugeot 208 κυκλοφορεί και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με την ονομασία e-208. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων (3.673-10.000 σ.α.λ.) με 260 Nm ροπής (300-3.673 σ.α.λ.). Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης + όπισθεν, εκπέμπει μηδενικούς ρύπους και εμφανίζει τις καλύτερες επιδόσεις στη γκάμα του μοντέλου (0-100 σε 8,1 δλ.). Φέρει μπαταρία 50 kWh και η αυτονομία του σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP ξεπερνά τα 360 χλμ. χάρη σε ορισμένες τεχνικές αναβαθμίσεις. Ανάλογα τον ενσωματωμένο φορτιστή του Peugeot e-208 (7,4 ή 11 kW) διαφέρουν και οι πλήρεις χρόνοι φόρτισης σε Wallbox 11 kW, σε 8 και 5:25 ώρες αντίστοιχα. Για καλύτερη διαχείριση της αυτονομίας, επιλέξτε τη λειτουργία Brake Regeneration με ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιείτε το γκάζι.