Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
50.887 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2023)
2 Φωτογραφίες »
Κατάτι πιο πειστικό κρίνουμε το τιμόνι στην diesel έκδοση, με το μπροστινό σύστημα να πείθει περισσότερο από αυτό της αντίστοιχης βενζινοκίνητης πρότασης των 100 ίππων.
Οδική συμπεριφορά: Ποιοτική κύλιση, σπορτίφ «πάτημα» στην GT έκδοση
2 Φωτογραφίες »
Η GT-line έκδοση προσφέρει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης, ενώ άξιο λόγου είναι το σύστημα παραμετροποίησης, που χαρίζει και ευχάριστες νότες στον ήχο του κινητήρα.
Φυσικά, στην GT έκδοση νιώθεις πιο ξεκάθαρα το δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα του Peugeot 208. Ο πιο ισχυρός κινητήρας σε εμπνέει να πατήσεις πιο βαθιά το πεντάλ του γκαζιού, με τους 17άρηδες τροχούς και την πιο σφιχτή ανάρτηση να προσφέρουν ακόμη καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα.
Διαφορετικές εντυπώσεις αφήνει η ηλεκτρική έκδοση e-208. Με βάρος άνω του 1,5 τόνου έγιναν μικρές θυσίες σε άνεση και ευχαρίστηση στην οδική συμπεριφορά λόγω διαφορετικής ρύθμισης αναρτήσεων και δομικών ενισχύσεων στα υποπλαίσια. Είναι λογικό και επόμενο φαντάζει πιο «δυσκίνητο» σε συνθήκες αδράνειας, δεν απαρνείται πάντως τον ασφαλή χαρακτήρα του σε μετακινήσεις τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης. Θα θέλαμε, βέβαια, καλύτερο φρενάρισμα από τα 41,5 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα.
Η γνώμη μας
Νεανικό και μοντέρνο design, premium εσωτερικό με το κατάλληλο τεχνολογικό υπόβαθρο, ευχάριστο οδηγικό προφίλ και κορυφαία ποιότητα κύλισης. Το Peugeot 208 συνοδεύεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο για κάθε υποψήφιο οδηγό, προσφέροντας μία ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτουν και διαφορετικές ανάγκες μετακίνησης. Οι εκδόσεις βενζίνης 75 και 100 ίππων ταιριάζουν περισσότερο σε εκείνους που δεν βγαίνουν συχνά εκτός πόλης, με την επιλογή των 130 ίππων να υπόσχεται το έξτρα bonus του πιο σπορτίφ τέμπου οδήγησης. Οι «χιλιομετροφάγοι» θα βρουν μία αξιόπιστη λύση στο πετρελαιοκίνητο 208 των 100 ίππων, ενώ για εκείνους που θέλουν να προσαρμοστούν στην τάση της εποχής, το e-208 είναι το κατάλληλο ορεκτικό για την ηλεκτροκίνηση που έρχεται με... φόρα.Σελίδα 1 | Peugeot 208 από 18.900 ευρώ: Σε βενζίνη, diesel & αμιγώς ηλεκτρικό |
Σελίδα 2 | Κινητήρες - Κιβώτια: 4 επιλογές σε βενζίνη και diesel |
Σελίδα 3 | Αμιγώς ηλεκτρικό e-208 με 136 άλογα |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό: Premium επίγευση, first class τεχνολογικές ανέσεις |
Σελίδα 5 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Εξοπλισμός & τεχνικά χαρακτηριστικά |