Peugeot 208 από 18.900 ευρώ: Σε βενζίνη, diesel & αμιγώς ηλεκτρικό
Mε τι μοτέρ και σε ποια έκδοση να αγοράσω το Peugeot 208;
Η premium προσέγγιση που φέρνει στην κατηγορία το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Δυναμικό και εκλεπτυσμένο σχεδιαστικά, με τεχνολογικά προηγμένο i-Cockpit 3D και διαθέσιμο σε ευρεία γκάμα κινητήρων, το Peugeot 208 αποτελεί μία δημοφιλέστατη πρόταση στην αγορά. Ποια έκδοση μού ταιριάζει περισσότερο;
Top 5 στις πωλήσεις του 2023
Είναι μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις της αγοράς, όπως επιβεβαιώνουν και οι πωλήσεις του 2023 (Top 5). Αναφερόμαστε στο Peugeot 208, το γαλλικό supermini με την ευρεία γκάμα κινητήρων και εξοπλισμών. Διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης (ατμοσφαιρικό και turbo), diesel και ως αμιγώς ηλεκτρικό, εκφράζει απόλυτα το μότο «Δύναμη της επιλογής». Ποιο μοτέρ και ποιο από τα 6 εξοπλιστικά πακέτα καλύπτει περισσότερο τις ανάγκες μου;
Τιμή - εξοπλισμός: Από 18.900 ευρώ και σε 6 εκδόσεις
Κάθε μοντέλο της Peugeot «θωρακίζεται» από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών. Αποκλειστικά διαθέσιμο με τον ατμοσφαιρικό 1,2 PureTech των 75 ίππων, το εξοπλιστικό πακέτο Like ξεκινά από τα 18.900 ευρώ. Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία σε επίπεδο ασφάλειας και υποστήριξης οδήγησης (Cruise control, Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης Active Safety Brake με αναγνώριση πεζών και Προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης, Lane Keeping Assist, Driver Attention Alert, Αναγνώριση ορίου ταχύτητας κ.ά.). Πολύ καλό και το επίπεδο των ηλεκτρικών ευκολιών (infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών, εμπρός και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες), με μόνους περιορισμούς την απουσία αυτόματου κλιματισμού και τις 15άρες ατσάλινες ζάντες.
Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και πίσω αισθητήρες στάθμευσης συναντάμε στην Active Plus, την εισαγωγική έκδοση του turbo βενζινοκινητήρα των 100 ίππων που κοστίζει 19.700 ευρώ (21.900 ευρώ ως αυτόματο με κιβώτιο EAT8). Αυτόματο κλιματισμό και κάμερα όπισθεν προσθέτει η Allure, ενώ από την Allure Plus προσφέρεται ο εντυπωσιακός και ευανάγνωστος 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων του i-Cockpit. Στην κορυφαία GT υπάρχει 10άρα οθόνη αφής με Navigation, 17άρες ζάντες αλουμινίου και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, ενώ το πακέτο Active κοστίζει 21.500 και αφορά το πετρελαιοκίνητο 208 των 100 ίππων. Σχετικά με το Peugeot e-208, στην αρχική έκδοση Active το κόστος ξεκινά από τα 28.200 και 29.800 ευρώ με ενσωματωμένο φορτιστή 7,4 και 11 kW, αντίστοιχα, πάντοτε συμπεριλαμβανομένης και της κρατικής επιδότησης των 8.000 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες για τιμές και εκδόσεις σχετικά με το Peugeot 208 μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας CMP/e-CMP η Peugeot κάνει πράξη το μότο «Δύναμη της Επιλογής» προσφέροντας μία ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων.
Σχεδίαση: Επιβλητικό με σπορτίφ λεπτομέρειες
Αναφέραμε πως το Peugeot 208 είναι ένα από αναγνωρίσιμα μοντέλα της αγοράς και η εξωτερική του εμφάνιση σίγουρα συμβάλλει σε αυτό. Φροντίζει να προβάλλει μία πιο νεανική φιλοσοφία χάρη σε σπορτίφ πινελιές, αποπνέοντας ταυτόχρονα ένα πιο μοντέρνο στυλ. Ο έντονος δυναμισμός αποτυπώνεται, αρχικά, στην μεγάλη μάσκα με τις «νυχιές» των LED (ανά εξοπλισμό) φωτιστικών σωμάτων, ενώ αρκετά εντυπωσιακοί είναι οι «χαυλιόδοντες» που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Έντονες είναι οι γραμμές του καπό στα πλαϊνά του αμαξώματος, οι οποίες συμπληρώνουν το «φρέσκο» και επιβλητικό προφίλ του μοντέλου. Δυναμικό design παρατηρούμε και στο e-208, όπου δεν υπάρχει, φυσικά, απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος.
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Κινητήρες - Κιβώτια: 4 επιλογές σε βενζίνη και diesel |
Σελίδα 3 | Αμιγώς ηλεκτρικό e-208 με 136 άλογα |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό: Premium επίγευση, first class τεχνολογικές ανέσεις |
Σελίδα 5 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Εξοπλισμός & τεχνικά χαρακτηριστικά |