Ο 1.200άρης PureTech διακρίνεται γενικότερα για τη «μεστή» απόδοσή του από αρκετά χαμηλά και σε μεγάλο φάσμα στροφών, δίχως να υπάρχουν ενοχλητικοί κραδασμοί και τραχιά λειτουργία.
Ίδιο καύσιμο, αλλά τρεις διαφορετικές φιλοσοφίες κίνησης. Ο βενζινοκινητήρας 1,2 PureTech που συναντάμε στο Peugeot 208 είναι μεν κοινός, όμως ανάλογα με την απόδοση ισχύος και το είδος καύσης του ανταποκρίνεται καλύτερα σε συγκεκριμένες οδηγικές απαιτήσεις. Για παράδειγμα, ως ατμοσφαιρικός στην βάση της γκάμας αποδίδει 75 άλογα και συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο, εστιάζοντας ως επί το πλείστον σε αστικές μετακινήσεις. Πιο ισορροπημένο προφίλ έχει το ίδιο μοτέρ με turbo στα 100 άλογα, ενώ στην κορυφή των βενζινοκίνητων εκδόσεων υπάρχει η επιλογή των 130 ίππων, αποκλειστικά με το κιβώτιο EAT8. Το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων μαζί με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο είναι οι διαθέσιμες επιλογές στην έκδοση των 100 ίππων. Από εκεί και πέρα, κόντρα στην τάση της εποχής αλλά και της κατηγορίας των μοντέλων πόλης, το Peugeot 208 εξακολουθεί να λανσάρεται ως πετρελαιοκίνητο. Για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε καθημερινή (και ετήσια) βάση προσφέρεται ο 1,5 BlueHDi υπερσύγχρονος diesel κινητήρας των 100 ίππων. Έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης Adblue και προσφέρεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (5,2 λτ./100 χλμ).