Τα μεσαία SUV μοντέλα του συγκριτικού καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες για χώρους, πρακτικότητα, εκτός δρόμου δυνατότητες και -στις εκδόσεις αυτές- και επιδόσεις. Όλα τα παραπάνω στον υπερθετικό βαθμό σε σχέση με τα μικρομεσαία crossover. Η πληρότητα που τα χαρακτηρίζει δε σε τεχνολογικό και εξοπλιστικό επίπεδο αποτελεί άλλο ένα βασικό τους γνώρισμα και τα διαφοροποιεί από τα πιο δημοφιλή -επειδή και μόνο είναι πιο προσιτά- μικρομεσαία αδέλφια τους.
Στην μεταξύ τους κόντρα ξεχωρίζει το Peugeot 5008 κυρίως για τους χώρους, την εικόνα και την πληρότητά του αλλά και το νέο SEAT Tarraco που παραμένει ένα πιστό οδηγικά SEAT και σε αυτή την κλίμακα διαστάσεων και σε εξαιρετική τιμή. Το υβριδικό CR-V διακριτικά σε όλους τους τομείς κερδίζει τις εντυπώσεις συνολικά, ενώ τα Kodiaq και Volvo XC60 έχουν ένα προβάδισμα όσον αφορά τον SUV προσανατολισμό αν αυτό είναι το ζητούμενο.
....Γιατι δεν βαλατε και το Nissan X-Trail? Kai πολλους χωρους εχει, και σαν επταθεσιο διατιθεται, και αρκετες επιλογες στους κινητηρες υπαρχουν, και τετρακινητο, και πανω απ' ολα ξεκιναει απο τα 25.000 euro, kανοντας το αυτο με το καλυτερο value for money.
....Γιατι δεν βαλατε και το Nissan X-Trail? Kai πολλους χωρους εχει, και σαν επταθεσιο διατιθεται, και αρκετες επιλογες στους κινητηρες υπαρχουν, και τετρακινητο, και πανω απ' ολα ξεκιναει απο τα 25.000 euro, kανοντας το αυτο με το καλυτερο value for money.
Το Peugeot 5008 με ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση είναι είδηση!
Η σύγκριση θα έπρεπε να έχει το Volvo y 2020 με τον νέο κινητήρα που είναι mild hybrid και όχι τον παλιό....