ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H ανάρτηση του CR-V διαχειρίζεται πολύ καλά το βάρος του αμαξώματος και προσφέρει άνεση και ευχάριστη συμπεριφορά υπό πίεση. Ανετο αλλά και ικανό παραμένει και σε εκτός δρόμου αναζητήσεις.

Σταθερό άνετο και ασφαλές σε κάθε περίπτωση είναι οδηγικά το Peugeot 5008. Παράλληλα προσφέρει ευχάριστη αίσθηση στον οδηγό του ενώ αν και δικίνητο θα τον καλύψει πλήρως και σε ελαφριές εκτός δρόμου αναζητήσεις.

Στο δρόμο, το SEAT Tarraco είναι ευθύβολο, σταθερό και προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση, εμφανίζοντας έτσι μια πιο σπορτίφ πλευρά στα D-SUV μοντέλα. Εκτός δρόμου αν και είναι ικανό, κουράζει με την απορροφη-τικότητα της ανάρτησης.

Το Skoda Kodiaq ταξιδεύει άνετα στον ανοιχτό δρόμο και είναι προβλέψιμο αλλά δεν εμπνέει για σβέλτη οδήγηση. Η τετρακίνηση και το πρόγραμμα off road σε συνδυασμό με την επαρκή απόσταση από το έδαφος, το καθιστούν το πιο SUV μοντέλο της σύγκρισης.

Το Volvo XC60 έχει «στηθεί» με γνώμονα την άνεση και την ασφάλεια και έτσι δεν διακρίνεται για την οδηγική του αίσθηση. Γενικά είναι πολύ ευχάριστο στη χρήση τόσο εντός όσο και σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές.

Info: Κάθε αυτοκίνητο αξιολογείται σε 10 επιμέρους τομείς και εξάγεται μία μέση τελική βαθμολογία για την κατηγορία που ανήκει.

Στο δρόμο: Τα σύγχρονα SUV μπορούν να κάνουν τα πάντα

100.931 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2019)

Ένα βασικό σημείο διαφοροποίησης αυτής της κατηγορίας με αυτή των μικρομεσαίων αντίστοιχων μοντέλων, είναι το γεγονός πως παρουσιάζουν έναν πιο σκληροτράχηλο οδηγικό χαρακτήρα όταν και αν τους ζητηθεί. Αυτό είναι το κύριο συστατικό των μοντέλων που συγκρίνουμε, αφού όλα τους διαθέτουν σύστημα τετρακίνησης ή πρόγραμμα για εκτός δρόμου κίνηση ή συνδυασμό και των δύο. Από κει και ύστερα η οδική τους συμπεριφορά διαφοροποιείται ελαφρώς ανάλογα με τις ρυθμίσεις και τις προσδοκίες του κατασκευαστή τους, με την ανάρτηση σε πρωταρχικό ρόλο να εξασφαλίζει άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις.

Το Honda CR-V και το Peugeot 5008 είναι οι δύο βασικότεροι πρεσβευτές της άνεσης μέσω της ρύθμισης της ανάρτησης, επιδεικνύοντας παράλληλα και κορυφαία επίπεδα ποιότητας κύλισης. Το SEAT Tarraco ξεχωρίζει οδηγικά για τον πιο σφιχτό και έτσι πιο ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα στην σβέλτη κίνηση, ενώ μαζί με το Peugeot προσφέρουν και την καλύτερη οδηγική αίσθηση στον οδηγό τους. 

Στα Skoda Kodiaq και Volvo XC60 είναι εμφανής η προσπάθεια των κατασκευαστών τους να ισορροπήσουν ανάμεσα στην άνεση και την ευχαρίστηση στην οδήγηση και τα καταφέρνουν καλά παραμένοντας ευχάριστα σε κάθε τομέα, ωστόσο και τα δύο δεν μπορούν να κρύψουν οδηγικά το μεγάλο όγκο και το βάρος τους με αποτέλεσμα να νιώθουν άβολα στην πίεση.

SUV από τα παλιά…
Και εφόσον μιλάμε για SUV μοντέλα, η εικόνα τους σε εκτός δρόμου συνθήκες αποτελεί άλλο ένα σημαντικό πεδίο σύγκρισης. Εδώ, το Peugeot 5008 με την μεγαλύτερη απόστασή του από το έδαφος και την μαλακή με μεγάλες διαδρομές ανάρτηση καταφέρνει να «καλύψει» την απουσία 4κίνησης. 

Στην πράξη μαζί με το σύστημα ελέγχου του διαφορικού Grip Control (ανάλογα με το έδαφος) το Peugeot 5008 δεν θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα να περάσει από δύσκολα σημεία, αρκεί οι 2 εμπρός τροχοί να έχουν επαφή με το έδαφος.

Το Honda CR-V εφοδιάζεται με το απλό σύστημα 4κίνησης Real Time AWD της Honda που μπορεί ανά περίσταση να μεταφέρει μέχρι και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα βοηθώντας το σε δύσκολες συνθήκες, ενώ τα SEAT Tarraco, Skoda Kodiaq και το Volvo XC60, εκτός της 4κίνησης που διαθέτουν, προσφέρουν μέσω των συστημάτων παραμετροποίησης οδήγησης ένα επιπλέον πρόγραμμα για οδήγηση εκτός δρόμου, αποκτώντας έτσι ένα προβάδισμα συνολικά σε σκληρές ή ολισθηρές επιφάνειες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
INTERSTAR