Εσωτερικό: Ιδιαίτερο το 5008, κερδίζει τις εντυπώσεις το CR-V
100.932 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2019)
Η εικόνα στο εσωτερικό των SUV μοντέλων του συγκριτικού είναι σε κάθε περίπτωση σύγχρονη και ευχάριστη και πλήρως εναρμονισμένη με την εποχή, περιλαμβάνοντας παράλληλα και όλα τα νέα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης.
Ξεκινώντας αλφαβητικά τη σύγκριση, το Honda CR-V και στην υβριδική του έκδοση διαθέτει μια οριζόντια λογική σχεδίασης στη διάταξη του ταμπλό και κερδίζει τις εντυπώσεις με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την ποιότητα των υλικών του. Στη μάχη της «οθόνης» στο ταμπλό πάσχει ωστόσο έναντι των ανταγωνιστών του διαθέτοντας το πιο περίπλοκο σύστημα infotainment.
Το Peugeot 5008 ξεχωρίζει με την λογική i-cockpit του εσωτερικού του και παρουσιάζεται πιο ενδιαφέρον, ενώ παράλληλα προβάλλει τον πιο premium αέρα ανάμεσα στα μοντέλα με πολύ καλή ποιότητα υλικών και προσεγμένο φινίρισμα. Αντίστοιχα διακρίνεται για τον πιο high-tech χαρακτήρα του, με τον εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ αν και έχει πιο οδηγοκεντρική φιλοσοφία γενικότερα, δεν επηρεάζεται σημαντικά η αίσθηση ευρυχωρίας που το διακρίνει.
Το SEAT Tarraco ως το νεότερο και μεγαλύτερο μοντέλο της SEAT προβάλλει ένα νέο πιο εργονομικό και ποιοτικό προφίλ και αν και δεν διαθέτει κάτι το ξεχωριστό, ευχαριστεί απόλυτα σε όλους τους τομείς. Ο πίνακας οργάνων έχει πιο σπορ λογική σχεδίασης και είναι ψηφιακός, ενώ αν και αρχικά η μεγάλη οθόνη αφής στην κορυφή του ταμπλό ξενίζει, στην πράξη αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτική τόσο στον χειρισμό της όσο και τη «θέασή» της.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο εσωτερικό του αδελφού Skoda Kodiaq όπου και σε αυτό δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο, δεν λείπει όμως και τίποτα. Κι εδώ συναντούμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και 8 ιντσών οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, με τα μαλακά υλικά να αναβαθμίζουν την εικόνα σε επίπεδο ποιότητας, ενώ αισθητή από την είσοδο κι όλας στο όχημα είναι η αίσθηση πρακτικότητας και η εργονομία σε όλες τις λεπτομέρειες.
Το Volvo XC60 τέλος, διαθέτει και εκείνο high-tech αέρα που εκφράζεται κυρίως από την κάθετη και μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment, ενώ έχει γενικότερα πιο minimal αισθητική και τοποθετείται έτσι πιο κοντά στο 5008. Παρά το γεγονός πως κοστίζει αρκετά παραπάνω χρήματα όμως, ικανοποιεί απλώς ποιοτικά, με τα δευτερεύοντα πλαστικά και επενδύσεις στο εσωτερικό του να μην είναι εφάμιλλης ποιότητας με τα πιο «εμφανή» στο πάνω μέρος του ταμπλό.
....Γιατι δεν βαλατε και το Nissan X-Trail? Kai πολλους χωρους εχει, και σαν επταθεσιο διατιθεται, και αρκετες επιλογες στους κινητηρες υπαρχουν, και τετρακινητο, και πανω απ' ολα ξεκιναει απο τα 25.000 euro, kανοντας το αυτο με το καλυτερο value for money.
....Γιατι δεν βαλατε και το Nissan X-Trail? Kai πολλους χωρους εχει, και σαν επταθεσιο διατιθεται, και αρκετες επιλογες στους κινητηρες υπαρχουν, και τετρακινητο, και πανω απ' ολα ξεκιναει απο τα 25.000 euro, kανοντας το αυτο με το καλυτερο value for money.
Το Peugeot 5008 με ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση είναι είδηση!
Η σύγκριση θα έπρεπε να έχει το Volvo y 2020 με τον νέο κινητήρα που είναι mild hybrid και όχι τον παλιό....