Κινητήρες: Πιο πολιτισμένος του Peugeot, δεν «καίει» του CR-V
100.746 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2019)
Όλα τα μοντέλα που συγκρίνουμε διαθέτουν κινητήρες με απόδοση 180 έως 190 ίππων. Το CR-V είναι το μοναδικό ωστόσο που διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης (βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικό μοτέρ), ενώ τα υπόλοιπα εφοδιάζονται με 2λιτρους diesel κινητήρες. ¶λλο ένα κοινό χαρακτηριστικό τους είναι πως όλα εφοδιάζονται με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Το CR-V διαθέτει το e-CVT κιβώτιο το οποίο δεν είναι ένα κλασικό κιβώτιο με γρανάζια, αλλά μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού. Σαφώς η αίσθηση είναι αντίστοιχη με ενός κλασικού CVT όχι όμως –ευτυχώς- και η λειτουργία του, αφού είναι αρκετά πιο άμεσο, δεν αφήνει νεκρά «διαστήματα» στο πάτα-άσε και (το πιο βασικό) δεν προκαλεί το βουητό ενός CVT.
Το Peugeot 5008 συνδυάζει τον 2λιτρο diesel με 8τάχυτο κιβώτιο όπως κάνει και η Volvo στο XC60 (με μετατροπέα ροπής), ενώ τα δύο μοντέλα που προέρχονται από τον όμιλο VW δανείζονται τα ίδια μηχανικά μέρη (2λιτροι κινητήρες με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη). Στην πράξη όλα τα σύνολα είναι σε θέση να κινήσουν σβέλτα τα βαριά αμαξώματα και έχουν πολιτισμένο χαρακτήρα, με το Peugeot 5008 να ξεχωρίζει σε λειτουργία και να εμφανίζει καλύτερες ρεπρίζ και τα SEAT και Skoda να έχουν ένα μικρό προβάδισμα στις επιδόσεις από στάση. Στον τομέα της κατανάλωσης, το υβριδικό CR-V μπορεί να καυχιέται πως καίει λιγότερο από τα αντίστοιχης απόδοσης diesel μοντέλα, απαιτώντας 7,1 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.
....Γιατι δεν βαλατε και το Nissan X-Trail? Kai πολλους χωρους εχει, και σαν επταθεσιο διατιθεται, και αρκετες επιλογες στους κινητηρες υπαρχουν, και τετρακινητο, και πανω απ' ολα ξεκιναει απο τα 25.000 euro, kανοντας το αυτο με το καλυτερο value for money.
....Γιατι δεν βαλατε και το Nissan X-Trail? Kai πολλους χωρους εχει, και σαν επταθεσιο διατιθεται, και αρκετες επιλογες στους κινητηρες υπαρχουν, και τετρακινητο, και πανω απ' ολα ξεκιναει απο τα 25.000 euro, kανοντας το αυτο με το καλυτερο value for money.
Το Peugeot 5008 με ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση είναι είδηση!
Η σύγκριση θα έπρεπε να έχει το Volvo y 2020 με τον νέο κινητήρα που είναι mild hybrid και όχι τον παλιό....