ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai i30 N και Peugeot 308 GTI: Ο ορισμός της απόλαυσης στο δρόμο!

12.022 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2024)
Hyundai i30 N και Peugeot 308 GTI: Ο ορισμός της απόλαυσης στο δρόμο!
2 Φωτογραφίες »

Αμφότερα τα μοντέλα έχουν bucket καθίσματα με εξαιρετική στήριξη και σε βάζουν στο κλίμα για να κινηθείς γρήγορα.

Πατώντας το start button στο Hyundai i30 N, το μοτέρ ξυπνά και βγάζει ένα μπάσο, θρασύ γουργουρητό. Οι Κορεάτες έχουν εξοπλίσει το όχημα με κλαπέτο εξάτμισης, το οποίο όταν ανοίγει μετατρέπει τον ήχο σε ένα πιο οξύ ουρλιαχτό που συνοδεύεται από σκασίματα όταν αφήνουμε το γκάζι, συμβάλλοντας στην ηχητική πανδαισία.
Μέσω του συστήματος N Grin Control μπορείς να παραμετροποιήσεις το i30 N όπως ακριβώς θέλεις, επεμβαίνοντας τόσο στην ανάρτηση και στο τιμόνι, όσο και στο e-LSD διαφορικό, στον ήχο της εξάτμισης, στο σύστημα rev-matching που προσομοιάζει την τεχνική «μύτη-τακούνι» όταν κατεβάζουμε ταχύτητα, αλλά και στο σύστημα ευστάθειας.

Τεχνολογικά προηγμένο και ιδιαίτερα σοφιστικέ, το αυτοκίνητο μπορεί να έρθει στα μέτρα σου, προκειμένου να το «στύψεις» με την πρώτη ευκαιρία. Οι ενισχύσεις του σασί με μπάρες θόλων εμπρός και πίσω, η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, ακόμα και στη θέση «Normal» και το άμεσο τιμόνι σου δίνουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση να κινηθείς γρήγορα.
Με τη ρύθμιση «Sport» το Hyundai i30 N έχει έναν ελαφρώς «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα, με το πίσω μέρος να είναι συμμετοχικό και να σου επιτρέψει να πλασάρεις το κορεάτικο hot-hatch πριν τη στροφή. Στη θέση N τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο σκληροπυρηνικά. Η εξάτμιση απελευθερώνει ακόμα περισσότερα decibels, η ανάρτηση σφίγγει ακόμα περισσότερο, και το i30 N αποκτά το χαρακτήρα του «απόλυτου», χωρίς όμως να εμπνέει φόβο. Τουναντίον, δείχνει πως τα όρια της πρόσφυσης είναι εκπληκτικά υψηλά και εντυπωσιάζει με το ρυθμό με τον οποίον μπορεί να στρίψει. Το αμάξωμα παραμένει «βιδωμένο» στην άσφαλτο, και τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοσή τους.



Το Peugeot 308 GTI σε προκαλεί επίσης να το πιέσεις σε δρόμο με στροφές. Η ανάρτηση είναι όσο σφιχτή χρειάζεται χωρίς να είναι βάναυση στη μέση σου και ο ήχος της εξάτμισης σε πορώνει με το μπάσο και τις κλαγγές του, αν και είναι πιο ήσυχος από αυτόν του Hyundai. Το torsen μπλοκέ διαφορικό, όπως και το e-LSD του Hyundai, βάζει τα μούτρα μέσα στη στροφή, και τα φρένα δείχνουν πως δεν κουράζονται, ενθουσιάζοντας με την αποτελεσματικότητά τους.

Γαλλικό hot hatch χωρίς απολαυστικό χαρακτήρα δεν γίνεται, και έτσι το Peugeot 308 GTI θα σου προσφέρει απλόχερα χαμόγελα, τόσο αν θες να κινηθείς με αγωνιστικές γραμμές, όσο και αν θες να «παίξεις» ανοίγοντας την τροχιά της ουράς, ρυθμίζοντας το αυτοκίνητο με το γκάζι και το τιμόνι.
Ο κινητήρας του Peugeot έχει μια ελαφρά υστέρηση κάτω από τις 2.000 στροφές, αλλά άπαξ και τις περάσεις, στροφάρει με μανία μέχρι τον κόφτη, ενώ τα φρένα είναι πιο αποτελεσματικά από αυτά του Hyundai i30 N.

Σελίδα 1Μεταχειρισμένοι πύραυλοι: Hyundai i30 N VS Peugeot 308 GTI
Σελίδα 2Hyundai i30 N: Έχει 250 άλογα (275 το Performance), e-LSD διαφορικό και κοστίζει κατά μέσο όρο 25.000 ευρώ
Σελίδα 3Peugeot 308 GTI: Έχει 272 άλογα, torsen μπλοκέ διαφορικό και μέσο όρο τιμών 30.000 ευρώ
Σελίδα 4Hyundai i30 N και Peugeot 308 GTI: Ο ορισμός της απόλαυσης στο δρόμο!
Σελίδα 5Τελικά, Hyundai i30 N ή Peugeot 308 GTI;
Mercedes
fiat