2 Φωτογραφίες »
Εδώ έχουμε δύο εξαιρετικά προσθιοκίνητα hot hatchbacks, με χώρους για όλη την οικογένεια και χαρακτήρα που απευθύνεται στην καρδιά των φίλων των sport κατασκευών. Αμφότερα θα προσφέρουν απόλαυση στον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και είναι ικανά να είναι «παιχνιδιάρικα», με το πίσω μέρος να είναι συμμετοχικό κατά το δοκούν, αλλά και εξαιρετικά αποτελεσματικά στην αναζήτηση των απόλυτων χρόνων, με τους τέσσερις τροχούς να είναι γαντζωμένοι στην άσφαλτο.
Ο χαρακτήρας του i30 N, με το ρυθμιζόμενο κλαπέτο της εξάτμισης και την πλήρη παραμετροποίηση είναι ελαφρώς πιο «αυθάδικος», ειδικά στη ρύθμιση «N» που απελευθερώνει την πλήρη ακουστική πανδαισία, χωρίς να σημαίνει πως το 308 GTI μένει πολύ πίσω στον «πόλεμο» των decibels.
Όσον αφορά στη μάχη των χρονομέτρων, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το Peugeot χρειάζεται 6,2 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, 4,2 δευτερόλεπτα για το 60-100 χλμ/ώρα και 5,4 δευτερόλεπτα για το 80-120 χλμ/ώρα, όταν οι αντίστοιχες τιμές του Hyundai είναι 6,3 δευτερόλεπτα, 4,3 δευτερόλεπτα και 5,7 δευτερόλεπτα. Το 308 GTI ζυγίζει βλέπετε 149 κιλά λιγότερα από το i30 N.
Οι λέξεις «χαμηλή κατανάλωση» συνήθως δεν συνάδουν με αυτοκίνητα τέτοιου χαρακτήρα, ωστόσο από τη στιγμή που αμφότερα μπορούν να παίξουν το ρόλο του καθημερινού οχήματος, οφείλουμε να την αναλύσουμε. Εδώ το Peugeot 308 GTI τα πηγαίνει καλύτερα, με τη μέση κατανάλωση της δοκιμής μας να είναι 9,5 λτ/100 χλμ και αυτή του Hyundai i30 N να είναι 13,6 λτ/100 χλμ.
Συνοψίζοντας, τόσο το Hyundai i30 N όσο και το Peugeot 308 GTI είναι δυο αυτοκίνητα που έρχονται να προσφέρουν πραγματικό θέαμα και απόλαυση στους ιδιοκτήτες τους. Οι επιδόσεις είναι σχεδόν πανομοιότυπες, ο τρόπος με τον οποίον στρίβουν είναι εντυπωσιακός, με τις διαφορές να είναι ουσιαστικά στις λεπτομέρειες που αφορούν στην καθημερινότητα.
Το Hyundai i30 N έχει την επιλογή «Eco», η οποία δείχνει το πιο «ήρεμο» πρόσωπο του κορεάτικου hatchback, με την εξάτμιση να γίνεται πολύ πιο ήσυχη και τη ρύθμιση της ανάρτησης αρκετά «κλικ» πιο μαλακή.
Στον αντίποδα, το Peugeot 308 GTI καίει 4,1 λτ/100 χλμ λιγότερο σε μικτό κύκλο, ενώ ο 1.600αρης κινητήρας συνοδεύεται από χαμηλότερα φορολογικά έξοδα, μιας και το δίλιτρο Hyundai υπόκειται σε φόρο πολυτελείας.
Εδώ θα διαβάσετε τα σχόλια που έχουν κάνει οι κάτοχοι μοντέλων των εταιρειών στην έρευνα Auto Check του AutoTriti.
Σελίδα 1 | Μεταχειρισμένοι πύραυλοι: Hyundai i30 N VS Peugeot 308 GTI |
Σελίδα 2 | Hyundai i30 N: Έχει 250 άλογα (275 το Performance), e-LSD διαφορικό και κοστίζει κατά μέσο όρο 25.000 ευρώ |
Σελίδα 3 | Peugeot 308 GTI: Έχει 272 άλογα, torsen μπλοκέ διαφορικό και μέσο όρο τιμών 30.000 ευρώ |
Σελίδα 4 | Hyundai i30 N και Peugeot 308 GTI: Ο ορισμός της απόλαυσης στο δρόμο! |
Σελίδα 5 | Τελικά, Hyundai i30 N ή Peugeot 308 GTI; |