Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μια πρωτότυπη πατέντα σκέφτηκαν και κατοχύρωσαν οι άνθρωποι της Honda. Πόσο υλοποιήσιμη είναι όμως στην πραγματικότητα;

Μια πρωτότυπη πατέντα σκέφτηκαν και κατοχύρωσαν οι άνθρωποι της Honda. Πόσο υλοποιήσιμη είναι όμως στην πραγματικότητα;

Νέα πατέντα της Honda

3.685 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2016)

Μια νέα πατέντα κατοχύρωσαν οι άνθρωποι της Honda, που όπως φαίνεται βάζουν στις ράγες το «τρένο» της μελλοντικής αυτοκίνησης. Μήπως δεν είναι τόσο τυχαία η παραβολή;

Πλήθος πρωτοποριακών ιδεών έχουν κάνει την εμφάνιση τους, όσο εξελίσσεται η αυτοκίνηση στον πλανήτη, και η Honda κάνει αισθητή την παρουσία της με την κατοχύρωση μιας νέας πατέντας, που αφορά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και την φόρτιση τους, και κατέθεσε στο γραφείο ευρεσιτεχνίας των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν ένα σημαντικό πρόβλημα. Έχουν συγκεκριμένη αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση και τα σημεία φόρτισης δεν είναι πολλά παγκοσμίως. Επιπλέον, το να σταματήσεις, σε ένα ταξίδι για παράδειγμα, προκειμένου να φορτίσεις το αυτοκίνητό σου, δεν το λες και ιδιαίτερα βολικό.
 

Η Honda λοιπόν, ισχυρίζεται πως έχει βρει τη λύση του προβλήματος, την οποία και αποκάλυψε πρόσφατα με μια νέα πατέντα. Τα πρώτα σκίτσα αυτής της πατέντας δείχνουν την ύπαρξη ενός βραχίονα-φορτιστή στο πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο θα εφάπτεται με μια ράγα, παρόμοια με τα προστατευτικά κιγκλιδώματα, την οποία θα διαρρέει ηλεκτρισμός. Για να γίνει πιο εύκολο κατανοητό, κάτι αντίστοιχο ίσως έχετε παρατηρήσει στο μετρό, με την ηλεκτρική ράγα που βρίσκεται παράλληλα στις ράγες της αμαξοστοιχίας, από την οποία και τροφοδοτείται ο συρμός.

Βέβαια τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει αυτή η ιδέα, όσον αφορά την υλοποίησή της, είναι πολλά και διάφορα. Με μια πρόχειρη πρώτη εκτίμηση, θα πρέπει να υπάρχουν προστατευτικά για τους πεζούς, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος ηλεκτροπληξίας, να είναι προστατευμένη από τα καιρικά φαινόμενα, όπως βροχή και χιόνι, αλλά και ο βραχίονας να είναι ελαστικός, προκειμένου να μη σπάσει κατά την κύλιση. Ίσως τελικά η ιδέα των μηχανικών της Honda να μην έχει και τις καλύτερες προοπτικές για μελλοντική χρήση στην αυτοκίνηση. Εσείς τις πιστεύετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
OPEL