Μινι-μαχία: Η μάχη στην κατηγορία των μίνι δίνεται ανάμεσα σε γνώριμους πρωταγωνιστές. Η ερώτηση λοιπόν που προκύπτει είναι το αν η άφιξη του 3ης γενιάς Hyundai i10 θα αλλάξει τις ισορροπίες.
Τα μίνι είναι η αγαπημένη κατηγορία στις πωλήσεις για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, αλλά και για τους ιδιώτες που είτε αποκτούν το πρώτο τους αυτοκίνητο, είτε θέλουν ένα δεύτερο για την πόλη. Και ανάμεσα τους, πρωταγωνιστές είναι τα Hyundai i10, Toyota Aygo και Fiat Panda. Λογικό, λοιπόν, είναι να προκύψει το ερώτημα αν το νέο Hyundai i10 αλλάξει τις ισορροπίες. Παρακάτω επιχειρούμε μια πρώτη σύγκριση στους βασικότερους τομείς, όπως η ευελιξία, το value for money, τους κινητήρες ή το τεχνολογικό προφίλ τους.
«Φρέσκο» το Hyundai i10, δυναμικό το Aygo
To Ηyundai i10 είναι εντελώς νέο και εκφράζει ένα γενικότερα πιο σύγχρονο και καλαίσθητο προφίλ σε σχέση με το παρελθόν. Η 5θυρη «φόρμα» του αυτοκινήτου διατηρείται, όμως έχει αποκτήσει έντονα δυναμικά στοιχεία μέσω των ακμών που συναντάμε στο καπό και στους «ώμους» του στο πλάι, ενώ την δυναμική του αναδεικνύουν με τη σειρά τους τόσο τα φωτιστικά σώματα και ο επιθετικός προφυλακτήρας εμπρός όσο και η μυώδης σχεδίαση του πίσω μέρους. Η διχρωμία οροφής-αμαξώματος πλέον αποτελεί αναγκαίο στοιχείο (έστω και προαιρετικά) σε αυτή την κατηγορία και μας αρέσει γιατί τονίζει τον νεανικό και «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα τους, κάτι που υφίσταται τόσο για το i10 (επιπλέον 350 ευρώ) όσο και στο Aygo (επιπλέον 270 ευρώ +100 για αντίστοιχου χρώματος καθρέφτες).
Το Toyota Aygo εκφράζει και εκείνο ένα έντονα δυναμικό και νεανικό προφίλ και επωφελείται στον τομέα μέσω των μικρότερων διαστάσεών του αλλά και των πιο εμπνευσμένων σχεδιαστικά επιφανειών του. Το Fiat Panda από την άλλη εκφράζει ένα πιο κλασικό σχεδιαστικό προφίλ μιας και βρίσκεται περισσότερα χρόνια στην αγορά, αυτό όμως δεν του απαγορεύει να έχει τους δικούς του πιστούς οπαδούς. Σε αυτό δεν θα συναντήσουμε έντονα σχεδιαστικά στοιχεία αντίθετα όμως κερδίζει τις εντυπώσεις με τις πλούσιες αναλογίες του, τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειές του και το τετραγωνισμένο του σχεδιαστικό μοτίβο.
Το χιουνται πολύ πιο όμορφο.
Ο 1,2 του panda είναι 8βάλβιδος και όχι 16βάλβιδος που γράφετε στον πίνακα. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που βγάζει χαμηλότερα τη ροπή του.
Οι φωτογραφίες του εσωτερικού του PANDA αφορούν το προ facelift μοντέλο του 2016