Οι τιμές αγοράς των 3 μοντέλων είναι αν μη τι άλλο προσιτές αφού με ένα κόστος από 10.000 έως 11.000 ευρώ ο αγοραστής μπορεί να αποκτήσει ένα ικανότατο αστικού χαρακτήρα νέο μοντέλο. Όλα τους μάλιστα επωφελούνται των εκπτώσεων που προσφέρουν οι εταιρείες, κάνοντας την τελική επιλογή ακόμα πιο δύσκολη.
Το Toyta Aygo είναι το πιο προσιτό μοντέλο με τιμή εκκίνησης στα 10.050 ευρώ στο 5θυρο αμάξωμα και διακρίνεται και για τα 6 χρόνια εγγύησης που το καλύπτει η Toyota. Στη βασική έκδοση το Toyota Aygo έχει λιτό εξοπλισμό και για το λόγο αυτό επιλέξαμε την αμέσως επόμενη έκδοσή του που ανεβάζει την τιμή του μόλις κατά 360 ευρώ και περιλαμβάνει περισσότερα στοιχεία.
To νέο Hyundai i10 κοστίζει από 11.150 ευρώ και είναι το πιο ακριβό ανάμεσα στα 3 μοντέλα, ωστόσο ρίχνοντας μια ματιά στους πίνακες με τον εξοπλισμό του, είναι εύκολα αντιληπτή η υπεροχή του στον βασικό αλλά κυρίως στον προαιρετικό του εξοπλισμό διαθέτοντας περισσότερα αλλά και πιο σύγχρονα στοιχεία. Παράλληλα καλύπτεται από εγγύηση 5 ετών.
Το Fiat Panda τέλος είναι ελάχιστα πιο ακριβό από το Aygo όμως εμφανίζει τον πιο λιτό εξοπλισμό στη βασική του έκδοση, ενώ και από τη λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό, απουσιάζουν αρκετά από τα σύγχρονα στοιχεία που συναντάμε στα υπόλοιπα μοντέλα, όμως καλύπτεται και αυτό με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Το χιουνται πολύ πιο όμορφο.
Ο 1,2 του panda είναι 8βάλβιδος και όχι 16βάλβιδος που γράφετε στον πίνακα. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που βγάζει χαμηλότερα τη ροπή του.
Οι φωτογραφίες του εσωτερικού του PANDA αφορούν το προ facelift μοντέλο του 2016