Είναι σαφές κοιτάζοντας τους πίνακες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου πως κανένα δεν εστιάζει στις δυναμικές επιδόσεις, αφού ο αστικός προσανατολισμός τους απαιτεί πρωτίστως οικονομικές μετακινήσεις, κάτι που επιτυγχάνεται σε όλα σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό.
Ο μεγαλύτερος σε απόδοση κινητήρας του Toyota Aygo έχει πιο εύκολο έργο να επιτελέσει χαρίζοντας στο ελαφρύτερο μοντέλο συγκριτικά, καλύτερες επιδόσεις αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση, ενώ διακρίνεται για την «ζωντάνια» που παρουσιάζει ανεβάζοντας ικανοποιητικά στροφές από χαμηλά. Αντίθετα παρουσιάζει «τραχιά» χαρακτηριστικά λειτουργίας ιδιαίτερα όσο ανεβαίνουν οι στροφές που φτάνουν στα αυτιά των επιβατών.
Το i10 εφοδιάζεται και αυτό με 3κύλινδρο μοτέρ 1,0 λίτρου που αποδίδει 67 ίππους και εφοδιάζεται με 5τάχυτο αραιής κλιμάκωσης κιβώτιο (μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ.), ενώ το Fiat Panda έχει το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα κινητήρα 1,2 λτ., ενώ αν και 4κύλινδρος δεν διακρίνεται για την ήσυχη λειτουργία του.
Το χιουνται πολύ πιο όμορφο.
Ο 1,2 του panda είναι 8βάλβιδος και όχι 16βάλβιδος που γράφετε στον πίνακα. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που βγάζει χαμηλότερα τη ροπή του.
Οι φωτογραφίες του εσωτερικού του PANDA αφορούν το προ facelift μοντέλο του 2016