Ο κανόνας που θέλει κάθε νέο μοντέλο να επωφελείται των νέων συστημάτων τα οποία μάλιστα προσφέρονται σε πιο προσιτές τιμές ισχύει και στην περίπτωσή μας, με το i10 να ξεχωρίζει στον τομέα καθώς διαθέτει συστήματα που είτε τα υπόλοιπα μοντέλα δεν τα προσφέρουν καθόλου, είτε τα προσφέρουν προαιρετικά. Εκτός από τις μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto που προαιρετικά συναντάμε και στα 3 μοντέλα, το i10 διαθέτει για το σύστημα Connected Car ένα σύστημα τηλεματικής που προσφέρει οφέλη στον οδηγό, όσον αφορά στην ασφάλεια και τον έλεγχο, καθώς και τη συνδεσιμότητα μέσω μιας εφαρμογής που κατεβάζει στο κινητό του. Παράλληλα, εφοδιάζεται με το σύστημα ασφάλειας Hyundai SmartSense από το βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού, σύστημα αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, Cruise control, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφορικό δρόμο.
Το χιουνται πολύ πιο όμορφο.
Ο 1,2 του panda είναι 8βάλβιδος και όχι 16βάλβιδος που γράφετε στον πίνακα. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που βγάζει χαμηλότερα τη ροπή του.
Οι φωτογραφίες του εσωτερικού του PANDA αφορούν το προ facelift μοντέλο του 2016